اخبار داغ

عضو مجمع نمایندگان کرمانشاه:

برخی از طرح‌های گردشگری پس از ۸ سال هنوز درگیر کاغذ بازی اداری است

برخی از طرح‌های گردشگری پس از ۸ سال هنوز درگیر کاغذ بازی اداری است
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با انتقاد از عملکرد مجموعه میراث فرهنگی استان گفت: برخی از طرح‌های گردشگری پس از گذشت ۸ سال هنوز درگیر کاغذ بازی‌های اداری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هزار ماسوله، شهاب نادری امروز پنجشنبه در نشست فعالان و سرمایه گذاران عرصه گردشگری که در سالن جلسات فرمانداری پاوه برگزار شد، با اشاره به پروژه های مصوب سفر رهبر معظم انقلاب به این شهرستان اظهار داشت: مدیران کل و فرمانداران نقش مهمی در به سر انجام رسیدن پروژه های مصوب سفر رهبری دارند و باید شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را مدنظر قرار دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هزار ماسوله,

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه بیان کرد: متأسفانه با توجه به مشاهدات عینی و تحقیقات به عمل آمده این اقدامات انجام نشده است.

,

 نادری بهره برداری از پروژه های سفر رهبری را از مطالبات مردم پاوه دانست و گفت: هر مسئولی که مطالبات به حق مردم را سیاسی جلوه دهد خائن است.

,

وی به اظهارات مدیر کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه در این نشست اشاره کرد و گفت: سخنان جناب آقای بالایی تضاد دارد، وی به عدم توانایی در رونق گردشگری اشاره می‌کند در حالی که بعد از صنعت نفت و خودرو در دنیا صنعت گردشگری پردرآمدترین صنعت است.

,

نادری با بیان اینکه رئیس جمهور در سفر خود به کرمانشاه، این استان را قطب گردشگری معرفی کرد،  گفت: تنها، صنعت گردشگری است که در این استان جواب خواهد داد.

,

وی افزود: بنده به عنوان نائب رئیس فراکسیون گردشگری در مجلس، از مجموعه میراث فرهنگی استان دلخور و گله مند هستم چرا که برخی از طرح‌های گردشگری پس از گذشت هشت سال هنوز درگیر کاغذ بازی های اداری است.

,

وی با اشاره به فرمایش حضرت علی(ع) مبنی بر اینکه آدم ترسو گناهکار است، گفت: اعتقاد بنده بر این است که برخی از مدیران استان گناهکار و ترسو هستند، امروز به غیر از آنکه ما در سطح کشور، رتبه اول بیکاری را داریم در چه زمینه ای از رتبه اول برخوردار هستیم!

,

نادری ادامه داد: متأسفانه مدیران استانی ما به میز و صندلی خود چسبیده اند و همین هم باعث بالا رفتن آمار بیکاری شده است.

,

نماینده مردم پاوه و اورامانات بیان کرد: در هر زمینه ای اعداد و ارقام صوری ارائه داده می‌شود، آمار بیکاری پاوه را ۱۲.۵ درصد تحویل دکتر رازانی داده ام اما امروز این آمار به ۲۴ درصد رسیده است گرچه این آمار در منطقه ما خیلی بیشتر از این رقم هاست.

,

وی خاطر نشان کرد: باید خروجی این جلسات طوری باشد که در آینده حداقل بتوانیم ۵۰ درصد از جوانان را از بیکاری نجات دهیم.

,

نادری تصریح کرد: ما قانون گذار هستیم و باید مدیران دولتی این مصوبات را اجرایی کنند که بتوانیم به جوانان این مرز و بوم کمکی کرده باشیم.

,

در اورامانات هیچ سرمایه گذاری حاضر به فعالیت برای تولید کالا نیست

,

وی اظهار داشت: در این منطقه هیچ کارخانه ای وجود ندارد و هیچ سرمایه گذاری هم حاضر به سرمایه گذاری برای تولید کالا نیست بلکه تنها صنعت گردشگری می‌تواند در این منطقه جواب دهد.

,

 نادری خطاب به مدیر کل اداره میراث فرهنگی استان گفت: تعیین دفتر پایگاه منظر اورامان در شهرستان پاوه و بکارگیری نیروهای بومی را در نظر داشته باشید.

,

وی افزود: من از آقای بالایی می خواهم که ادارات میراث فرهنگی اورامانات را تجهیز کند چرا که در این منطقه تنها صنعت گردشگری جواب خواهد داد، شرایط بیکاری جوانان این منطقه با بیکاری جوانان استان که به عنوان آسیب اجتماعی است، فرق دارد.

,

نادری با اشاره به نامگذاری امسال به تولید و اشتغال گفت: دغدغه مقام معظم رهبری اشتغال جوانان است چرا که همواره بر اشتغال تاکید کرده اند و ما نیز از مسئولین تقاضا داریم که به اشتغال جوانان در این مناطق محروم فکر کنند.

,

وی گفت: برخی از استان های کشور به اندازه منطقه ما با چهار فصل زیبا، جاذبه های گردشگری ندارند اما برای آن استان ها اقدامات خاصی در بحث گردشگری صورت گرفته است.

,

در ادامه، شهاب نادری نماینده مردم پاوه و اورامانات به همراه مدیرکل میراث فرهنگی استان از مناطق نمونه گردشگری روستای خانقاه در شهرستان پاوه بازدید و جهت حل مشکلات در بین مردم حضور یافت.

,

 

,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه