اخبار داغ

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

رئیس جمهور آمریکا از تفکر و مغز عادی محروم است/ خوشایند اعراب؛ تنها دلیل استفاده ترامپ از لفظ خلیج عربی

رئیس جمهور آمریکا از تفکر و مغز عادی محروم است/ خوشایند اعراب؛ تنها دلیل استفاده ترامپ از لفظ خلیج عربی
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در خصوص اظهارات اخیر ترامپ گفت: رئیس جمهور آمریکا از تفکر و مغز عادی محروم است، او حرف هایی می زند و کارهایی می کند که حتی خود سیاستمداران آمریکایی هم او را محکوم می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، سخنان سخیف و دور از شان و ادب رئیس جمهور آمریکا در خصوص مردم و دولت ایران اسلامی موجی از اعتراضات گسترده در سراسر کشور و نیز دیگر کشورهای جهان را به همراه داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

در همین راستا سراغ آیت الله سید علی اکبر قریشی، یکی از نمایندگان مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، نویسنده تفسیر احسن الحدیث و مولف بیش از ۷۰ جلد کتاب دینی و مذهبی رفتیم تا نظر وی در خصوص سخنان ترامپ را جویا باشیم.

,

متن این گفت و گو را در زیر می خوانید:

,

* نظر شما در زمینه سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا و توهین وی به ایران اسلامی چیست؟

, * نظر شما در زمینه سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا و توهین وی به ایران اسلامی چیست؟,

ـ راجع به یاوه گویی های اخیر رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ و اشتباه او در گفته ها و کرده هایش باید بگویم ترامپ از تفکر و مغز عادی محروم است، او حرف هایی می زند و کارهایی می کند که دیگران نکرده اند و حتی خود سیاستمداران آمریکایی هم او را محکوم می کنند؛ و می گویند باید استعفا بدهد.

,

* ترامپ چه دشمنی هایی با ایرانیان دارد؟

, * ترامپ چه دشمنی هایی با ایرانیان دارد؟,

ـ این شخص از اول ورودش به کاخ سفید اول ایران و بعد کره شمالی را برای خود هدف قرار داده؛ ترامپ هرقدرسر و صدا به راه بیاندازد و هرقدر بر علیه ایران سخن بگوید تمام دنیا و حتی خود آمریکایی ها او را محکوم می کنند و کار به جایی نخواهد برد.

,

* چه اقداماتی باید در راستای مقابله با دشمنان به ویژه آمریکا باید انجام دهیم؟

, * چه اقداماتی باید در راستای مقابله با دشمنان به ویژه آمریکا باید انجام دهیم؟,

ـ ما ایرانیان در لبیک به بیانات مقام معظم رهبری، در عین محکوم کردن گفته های دونالد ترامپ باید خودمان را تقویت کنیم و با افزایش سطح آگاهی و دانش خود آماده دفاع از مملکت و جمهوری اسلامی ایران باشیم و بحمدلله آماده هستیم و وظیفه داریم آماده تر باشیم.

,

* به نظر حضرتعالی چرا رئیس جمهور آمریکا از لفظ خلیج عربی استفاده کرده است؟

, * به نظر حضرتعالی چرا رئیس جمهور آمریکا از لفظ خلیج عربی استفاده کرده است؟,

ـ خلیج فارس با مدارک هزاران سال پیش که در دست است از اول خلیج فارس بوده و خلیج فارس خواهد ماند؛ ترامپ که آن را خلیج عربی گفته خواسته است دنیای عرب از او تعریف کند و در واقع ترامپ برای خوشایند عرب ها از لفظ خلیج عربی استفاده کرد ولی سخن او را حتی خود آمریکایی ها محکوم می کنند؛ این حرف او سخن کذب و دروغ است و ما آن را محکوم می کنیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه