اخبار داغ

علت اصلی تعطیلی داروخانه بیمارستان ماسال چیست؟ / وقتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از عهده‌ی اداره‌ی یک داروخانه بر نمی‌آید

علت اصلی تعطیلی داروخانه بیمارستان ماسال چیست؟ / وقتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از عهده‌ی اداره‌ی یک داروخانه بر نمی‌آید
دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تصمیم غیرکارشناسی و از پیش برنامه ریزی نشده‌ی خود همان داروخانه بیمارستان را هم از مردم ماسال دریغ کرد و اکنون مردم باید برای تهیه دارو به داروخانه های سطح شهر مراجعه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ماسال نیوز؛ داروخانه بیمارستان رسالت ماسال از ابتدای مهر ماه جاری تعطیل شده و مراجعان این بیمارستان برای تهیه ابتدایی ترین داروها به داروخانه های خصوصی داخل شهر مراجعه می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ماسال نیوز,

پیش از این در خرداد ماه سال جاری دکتر کیان یعقوبی به عنوان پیمانکار بخش خصوصی داروخانه بیمارستان رسالت ماسال، به علت عدم پرداخت مطالبات نامه نگاری هایی با مسئولین استانی داشت اما این نامه نگاری های عملا تاثیری در کاهش مطالبات میلیاردی وی نداشت.

,

یعقوبی در نهایت تیر ماه سال جاری در نامه ای به دانشگاه علوم پزشکی گیلان از عدم تمایلش به ادامه همکاری با این بیمارستان از ۱۵ تیر خبر داد.

,

هرچند یعقوبی در این نامه از تعطیلی داروخانه از تاریخ مذکور خبر داد اما به علت ایجاد مشکلات اساسی برای مردم در صورت نبود داروخانه، با وجود مطالبات سنگین، به کارش ادامه داد.

,

, , ,

 

,

 

,

اکنون قریب به یک ماه از تعطیلی داروخانه بیمارستان می گذرد و بسیاری تصور می‌کنند تعطیلی داروخانه توسط پیمانکار بخش خصوصی و به علت مطالبات است در حالی که موضوع تعطیلی از جای دیگری آب می خورد.

,

علت تعطیلی داروخانه این است که دانشگاه علوم پزشکی گیلان خود تصمیم به اداره داروخانه ها توسط بیمارستان کرده است و به پیمانکاران خصوصی اعلام کرده پس از اتمام قرارداد فعلی (۳۱ شهریور برای بیمارستان ماسال) دیگر قراردادی منعقد نخواهد شد و مدیریت داروخانه با خود بمارستان است.

,

اما بیمارستان توان اداره داروخانه را از جهت امکانان سخت افزاری و مالی (حداقل در شرایط فعلی) ندارد.

,

در شرایطی که مردم شهرستان ماسال از ابتدایی ترین امکانات یک بیمارستان همچون متخصص های گوناگون و تجهیزات آزمایش بی بهره اند، دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تصمیم غیرکارشناسی و از پیش برنامه ریزی نشده‌ی خود همان داروخانه بیمارستان را هم از مردم ماسال دریغ کرد و اکنون مردم باید برای تهیه دارو به داروخانه های سطح شهر مراجعه کنند.

,

در طول سالهای اخیر جلسات متعددی توسط فرماندار و نماینده شهرستان با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی برگزار شده اما ظاهرا تنها چیزی که برای مسئولین استانی در اولویت نیست، سلامت مردم شهرستان ماسال است.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه