اخبار داغ

مداح اهل بیت(ع) اظهار کرد؛

مداحان در موکب ها و مسیر اربعین، یزید زمانه را به مردم بشناسانند

مداحان در موکب ها و مسیر اربعین، یزید زمانه را به مردم بشناسانند
یکی از مداحان اهل بیت گفت: اکنون زمانی که ما در آن عمرمان را سپری می کنیم، می بینیم که بسیاری از یزیدیان زمان به سرکردگی آمریکای جنایتکار هر روز بحثی را پیش می کشند و کشتار می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازمادحین؛ مجید ربانی مداح اهل بیت پیرامون اربعین حسینی و حضور عاشقان و دلباختگان اهل بیت(ع) در این مسیر گفت: الحمدالله این حرکت عظیمی که چند سالی است برای تشرف زائران به سمت کربلا براه افتاده، رو به اوج رفته و این از عنایات الهی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مادحین,

عضو جامعه مداحان استان اصفهان، با بیان اینکه نور اباعبدالله الحسین(ع) چراغی است که نه تنها خاموش نمی شود بلکه هر روز فروزان تر می شود افزود: این نور و این عظمت باعث شده که در شعاع آن خیلی از عزیزان و محبان اهل بیت(ع) حرکت کنند و توفیقی نصیب عزیزان می شود که به پابوسی امام حسین(ع) مشرف شوند.

,

عضو فعال جامعه ذاکرین استان اصفهان با اشاره به خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) و اجر و قرب آن اظهار کرد: در این مسیر یقینا عده ای خادم، برای پذیرایی از زوار حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خواهند بود که این توفیق به برکت عنایت حضرت زهرا(س) نصیبشان می شود و امیدواریم که موفق باشند.

,

وی افزود: اکنون زمانی که ما در آن عمرمان را سپری می کنیم، می بینیم که بسیاری از یزیدیان زمان به سرکردگی آمریکای جنایتکار هر روز بحثی را پیش می کشند و شاهد کشتار جمعی از شیعیان هستیم.

,

این مداح اهل بیت(ع) در ادامه اظهار کرد: باید در برنامه های مداحی، مردم را به این سمت کشاند و روشن کرد که این جریان شناسی دشمن شناسانه ادامه داد باشد.

,

وی گفت: امیدوارم که در این راه دعای همه ما فقط فرج آقا و مولایمان حضرت بقیه الله اعظم(عج) باشد که عنایت خاص مولا هم شامل عزیزان خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه