اخبار داغ

نائب رئیس شورای شهر میاندوآب:

همایش دوچرخه سواری بهترین فرصت برای معرفی میاندوآب است

همایش دوچرخه سواری بهترین فرصت برای معرفی میاندوآب است
نائب رئیس شورای شهر میاندوآب گفت:از ظرفیت برنامه صبح و نشاط و پخش زنده همایش دوچرخه سواری برای نمایش آداب و رسوم و شناساندن ظرفیت گردشگری میاندوآب استفاده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، احد غفاری در گفت و گویی درباره برگزاری همایش دوچرخه سواری در میاندوآب و پخش زنده از شبکه های تلویزیونی، اظهار کرد: این همایش بهترین فرصت برای معرفی و شناساندن میاندوآب به هموطنان عزیزمان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در میاندوآب افزود: باید با حضور پرشور و گسترده، شهروندان عزیز در این همایش، نهایت استفاده را از این فرصت که به دست آمده است برای اثبات هویت، فرهنگ و آداب خود بکار ببریم.

,

وی گفت: پخش کامل و زنده این همایش از شبکه سه سراسری و شبکه استانی صدا و سیما ضمن اینکه در معرفی و ثبت میاندوآب به عنوان شهر دوچرخه ایران نقش بسزایی دارد، می تواند فرصتی برای شناساندن ظرفیت گردشگری میاندوآب نیز باشد.

,

غفاری هم چنین با اشاره به دیگر اهداف برگزاری این همایش و پخش زنده آن از شبکه سراسری، تصریح کرد: معرفی میاندوآب به عنوان زادگاه شهید باکری و نیز به عنوان شهری خوش آب و هوا با طبیعتی بکر و سرسبز و مردمانی مهمان نواز و مناطق گردشگری متعدد از دیگر اهداف برگزاری این همایش است که در زمان پخش همایش در سیما به آنها پرداخته خواهد شد .

,

نائب رئیس شورای شهر میاندوآب گفت: از همه شهروندان میاندوآبی درخواست داریم تا در این همایش که با دوچرخه سواری شروع می شود، حضور به هم رسانیده و با نظم و انضباط خود بر شکوه و عظمت آن بیافزایند .

,

وی همچنین از زحمت کشان و برنامه ریزان این همایش بویژه اداره ورزش و جوانان، فرمانداری، صدا و سیما، شهرداری و شورای شهر، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و شبکه بهداشت و سایر حامیان دولتی و مردمی و ورزشکاران میاندوآبی تقدیر و تشکر کرد و خواستار تداوم این همایش در سال های آینده شد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه