اخبار داغ

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

دشمنان درصدد ایجاد اختلاف بین جامعه روحانیت هستند

دشمنان درصدد ایجاد اختلاف بین جامعه روحانیت هستند
امام جمعه سابق تبریز در رابطه با ایجاد اختلاف بین روحانیون هشدار داد و گفت: نباید اجازه دهیم معاندان در رسیدن به اهداف‌‌شان موفق شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، آیت الله محسن مجتهد شبستری ظهر امروز در اختتامیه اجلاس منطقه‌‌ای علمای بلاد در تبریز با بیان اینکه در مقابل دشمن به صورت انفرادی و یا دست جمعی واژه حزب را خواستند به معنی اسلحه معنا کنند ولی این اشتباه است، عنوان کرد: بیشتر مفسرین حزب را به معنای آمادگی تفسیر می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: یکی از مخاطبین این آیه حوزه علمیه و روحانیت است چون باید آمادگی در مقابل دشمنان را حفظ کنند، باید نشر فرهنگ مقدس ولایتمداری و فرهنگ دینی را تقویت کنیم چراکه در شرایط فعلی و در عصر عمومی دو عامل ضرورت بیشتری دارد زیرا هجمه دشمن از هر زمان بر علیه اسلام و تشیع بیشتر شده است.

,

عضو مجلس خبرگان رهبری با اعلام اینکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران دشمن را به وحشت انداخته است، توضیح داد: بیداری اسلام مستکبرین را نگران کرده و ابزار کنونی از این راه برای تضعیف فرهنگ دینی و اسلامی وارد می‌شوند، از طریق اینترنت و فصای مجازی و چیزهایی که در اختیار دارند برای ایجاد تفرقه بین اقشار مسلمانان و حتی بین روحانیت تلاش می‌‌کنند و تا حدی هم موفق شده‌‌اند.

,

وی اذعان داشت: آسیب‌‌های اجتماعی مانند کثرت کودکان نامشروع و طلاق و خودکشی از این دست است، به جهت مقابله با توطئه‌‌های دشمن با این جنگ بی سر و صدا مسئولیت روحانیت خطیرتر و بیشتر شده است؛ امیدواریم در حوزه علمیه قم با مدیریت آیت الله اعرابی از نظر ایجاد رشته‌‌های تخصصی و تغییرات کتب درسی نظم و تبلیغ تا حدی به جهت مقابله با معضل بزرگ اجتماعی از طریق فضای مجازی علاج شود.

,

امام جمعه سابق تبریز با بیان اینکه زمانی که در تبریز بودیم کسانی را مامور رصد شبهات دینی و سیاسی کردیم تا به آن پاسخ دهند، تصریح کرد: اکنون در تهران این کار را ادامه می‌‌دهیم و امیدواریم بیشتر کار شود چون مساله مهمی است؛ در جلسه شورای فضای مجازی گفتند که ما کار می‌‌کنیم ولی اجازه نمی‌دهند که با برنامه‌‌‌‌های مبتذل ضد انقلابی مقابله کنیم که به مسئولین تذکر دادیم و از این اجلاسیه می‌خواهیم به این موضوع نیز اشاره شود.

,

وی متذکر شد: همانطور که در دیگر کشورها نیز اجازه نمی‌دهند این برنامه‌‌ها رواج پیدا کند مسئولین اجرایی کشور بایستی همکاری کنند؛ مساله فضای مجازی بیماری اورژانسی شده که باید به بیمارستان رساند، مخصوصا نسل جوان و نوجوان در خطر است؛ اگر می‌بینیم ناهنجارهایی به وجود می‌‌آید از طریق ماهواره و فضای مجازی به وجود می‌‌آید.

,

آیت الله شبستری با اعلام اینکه همبستگی بین روحانیت که وجود دارد اما باید بیشتر شود، خاطرنشان کرد: سخنان اخیر رئیس جمهور غیرمتعارف آمریکا محکوم شد؛ رهبری هم پاسخ صریح ترامپ و اروپایی‌‌ها دادند که می‌گویند اصل برجام را قبول داریم اما حضور ایران باید محدود شود که ایشان شدیدا رد کرده‌‌اند و مسئولین هم گفتند برجام دیگر قابل مذاکره نیست.

,

وی در پایان افزود: این جمع هم به پیروی از رهبری و آحاد مردم هرگز اجازه اضافه شدن شرط به برجام و محدودیت توان موشکی و سپاه را نمی‌‌دهند واین آرزو را آمریکایی‌‌ها و اروپایی‌‌ها به گور خواهند برد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه