اخبار داغ

دیدار رییس صدا و سیما با سیدحسن نصرالله

دیدار رییس صدا و سیما با سیدحسن نصرالله
عبدالعلی علی عسکری رییس سازمان صدا و سیما با سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌ الله لبنان دیدار و گفتگو کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، عبدالعلی علی عسکری رییس سازمان صدا و سیما شب گذشته ۲۶ مهر با سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌ الله لبنان دیدار و درباره تحولات میدانی سوریه، عراق و لبنان و پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت بحث و گفتگو کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

همچنین در این دیدار به نقش رسانه‌ها در جبهه مقاومت اشاره و تاکید شد حضور رسانه‌های جبهه مقاومت در کنار نیروهای میدانی تاثیر بسزایی در پیروزی‌های اخیر داشته است.

,

رییس سازمان صدا و سیما بستن هشت مرکز رسانه‌ای به دست رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

,

رییس سازمان صدا و سیما بعد از دیدار با مدیران رادیو و تلویزیون‌های اسلامی در دفتر بیروت در مصاحبه با خبرنگاران صدا و سیما با اشاره به یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به هشت مرکز رسانه‌ای در کرانه باختری رود اردن در فلسطین اشغالی گفت: این حرکت صهیونیست‌ها بیانگر نگرانی شدید آن‌ها از تاثیر رسانه‌های مقاومت است.

,

علی عسکری عنوان کرد: سکوت حامیان رژیم صهیونیستی و به ویژه آمریکا در قبال این حرکت صهیونیست‌ها، بار دیگر دروغ بودن ادعاهای آن‌ها درخصوص آزادی بیان را مشخص کرد.

,

رییس رسانه ملی با بیان اینکه ائتلاف آمریکا - صهیونیست مخالف هرگونه رسانه مروج فرهنگ مقاومت و ایستادگی است، بیان کرد: رسانه‌های جبهه مقاومت با این‌گونه حرکات بیش‌تر از گذشته به اهمیت کارشان پی ببرند و نسبت به تبیین حقایق و گسترش فرهنگ مقاومت تلاش کنند.

,

علی عسکری تاکید کرد: صهیونیست‌ها به زودی جواب این کار خود را از مقاومت خواهند گرفت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه