اخبار داغ

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه تویسرکان خبر داد؛

رقابت ۲۵۰ نفر در مسابقات قرآنی بسیج تویسرکان+تصاویر

رقابت ۲۵۰ نفر در مسابقات قرآنی بسیج تویسرکان+تصاویر
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه تویسرکان از رقابت 250 نفر در مسابقات قرآنی بسیج در سطح شهرستان خبر داد و گفت: بی تردید مأنوس شدن با آیات روح بخش کلام الله مجید و اتکاء به فرهنگ و تفکر قرآنی دل ها را جلا می بخشد و آرامش معنوی ویژه ای در قلب ها ایجاد می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا «حجت الاسلام سعادت» در گفت و گو با خبرنگار رودآور در حاشیه برگزاری مسابقات قرآنی بسیج در سطح شهرستانی، گفت: این دوره از رقابت ها به صورت مجزا با حضور برادران و خواهران بسیجی در سطح شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودآور ,

وی از حضور 250 بسیجی خواهر و برادر در این دوره از رقابت ها خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات در دو رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال در6 رشته ترتیل، حفظ، قرائت، اذان، مفاهیم و نهج البلاغه برگزار شد و منتخبان آن به مسابقات استانی که همزمان با هفته بسیج در مرکز استان برگزار می شود، اعزام می شوند، ضمن این که مسابقات قرآنی بسیج مرحله کشوری هم خواهد داشت.

,

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه هفت داور این مسابقات را اداره کردند، افزود: در بخش مفاهیم جزء های 28 و 29 قرآن مجید در نظر گرفته شد و در بخش نهج البلاغه نیز سوالات به صورت آزمون کتبی از خطبه 31 بود.

,

حجت الاسلام سعادت اشاعه فرهنگ قرآنی و تمسک به قرآن و اهل بیت(ع) را از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات برشمرد و تصریح کرد: امروز یکی از مسائل اساسی برای ارتقاء بصیرت عمومی در راستای مقابه با جنگ نرم دشمنان اسلام و نظام همین درک مفاهیم ارزشمند قرآنی است.

,

وی عنوان کرد: بی تردید مأنوس شدن با آیات روح بخش کلام الله مجید و اتکاء به فرهنگ و تفکر قرآنی دل ها را جلا می بخشد و آرامش معنوی ویژه ای در قلب ها ایجاد می کند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه