اخبار داغ

طی صدور یک نامه صورت گرفت؛

دستور عجیب یک مدیر دولتی برای جلوگیری از سفر اربعین/ هرگونه سفر زیارتی برای دانش آموزان و کارکنان ممنوع است! +سند

دستور عجیب یک مدیر دولتی برای جلوگیری از سفر اربعین/ هرگونه سفر زیارتی برای دانش آموزان و کارکنان ممنوع است! +سند
باید منتظر ماند و دید که آیا این دستور از سوی مقامات بالاتری همچون آموزش پرورش استان اصفهان و وزارت آموزش و پرورزش صادر شده یا این مدیر دولتی طی یک نظر و تصمیم شخصی اقدام به چنین کاری کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در آستانه فرارسیدن ایام اربعین حسینی و حضور حماسی و پرشور مردم کشورمان در مراسم راهپیمایی اربعین، یکی از مدیران دولتی در استان اصفهان در اقدامی عجیب به کارکنان و مجموعه های تحت نظر خود دستور داده تا از هرگونه سفر زیارتی در این ایام خودداری نموده و دستور ممنوعیت سفرهای زیارتی را نیز صادر کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

مهدی ابراهیم معاون مدیر کل و مدیر آموزش پرورش نجف آباد در این نامه نوشته: با توجه به سوالات مکرر همکاران به اطلاع می رساند انجام هرگونه مسافرت از جمله سفر خارج از کشور (سفر زیارتی و ...) در خصوص تمامی دانش آموزان و کارکنان آموزشگاه از مدیر و معاون و معلم گرفته تا مربی بهداشت و خدمتگزار در زمان باز بودن مدارس و در طول سال تحصیلی ممنوع بوده و صدور هر گونه مرخصی حتی مرخصی بدون حقوق به این منظور و جایگزین نمودن همکار، فاقد وجاهت قانونی می باشد.

,

 

,

این اقدام در شرایطی است که این روزها افراد بی شماری از تمام نقاط کشور خود را برای حضور در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی و کربلای معلی آماده می کنند و صدور چنین دستوری عجیب به نظر می رسد.

,

, ,

 

,

حال باید منتظر ماند و دید که آیا این دستور از سوی مقامات بالاتری همچون آموزش پرورش استان اصفهان و وزارت آموزش و پرورزش صادر شده یا این مدیر دولتی طی یک نظر و تصمیم شخصی اقدام به چنین کاری کرده است.

,

 

,

 

,

**مقداد ذکی زاده

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه