اخبار داغ

نماینده شرق مازندران:

خاصیت انقلاب اسلامی کمک به محرومان است/ تسویه طلب باقی‌مانده گندم‌کاران مازندران در آینده نزدیک

خاصیت انقلاب اسلامی کمک به محرومان است/ تسویه طلب باقی‌مانده گندم‌کاران مازندران در آینده نزدیک
نماینده شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تسویه طلب گندم‌کاران مازندرانی در آینده نزدیک از اجرای 70 کیلومتر پروژه راه روستایی شرق مازندران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از بلاغ، علی‌محمد شاعری در مراسم گازرسانی به روستاهای هزارجریب شرق مازندران با اشاره به محرومیت بالای منطقه هزارجریب شهرستان‌های بهشهر، نکا و گلوگاه، اظهار کرد: اولویت‌بندی برای کمک به محرومان خاصیت انقلاب اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی افزود: از ابتدا منطقه هزارجریب در چند موضوع آب، راه روستایی و گاز در اولویت‌های محوری قرار گرفتند و برنامه‌ریزی لازم صورت گرفت که از تیرماه سال گذشته شروع کار گازرسانی به مناطق هزارجریب شرق مازندران با هماهنگی ادارات و نهادهای مختلف انجام شد.

نماینده شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی با بیان اقدامات در جریان برای آب‌رسانی به چندین روستای شرق مازندران در آینده نزدیک، خاطرنشان کرد: برای بیش از 70 کیلومتر راه روستایی مجوز گرفته شده و روستا به روستا کار در حال انجام است.

این مسئول، پیگیری و پشتیبانی را برای انجام کار ضروری برشمرد و اضافه کرد: سد گلورد 15 تا 20 سال در جریان بود اما در مدت حدود دو سال کار جهادی و پیگیری با تزریق اعتبار لازم به نتیجه رسید.

وی گفت: با تصویب بیش از 10 هزار میلیارد اعتبار برای اشتغال روستایی در مجلس که به زودی ابلاغ می‌شود، روستاها می‌توانند در زمینه تولید و اشتغال با رونق صنایع مختلف به کسب درآمد و ایجاد درآمد پایدار بپردازند.

شاعری با بیان پرداخت 60 درصد مبالغ گندم‌کاران در سراسر کشور، تصریح کرد: اما در مازندران 80 درصد هزینه‌ها پرداخت شده و با قول مسئولان دولت و وزارت جهاد کشاورزی به زودی 20 درصد باقی مانده نیز تسویه می‌شود.

وی افزود: در زمینه مشکلات مربوط به اراضی ملی و منابع طبیعی میان مردم و برخی دستگاه‌ها نیز مسئولان ادارات تلاش کنند طبق موارد قانونی و با هماهنگی لازم در اسرع وقت مشکلات مردم در این زمینه نیز حل شود.

این مسئول در پایان، کار برای مردم و رفع مشکلات آن‌ها را دغدغه مسئولان خواند و تأکید کرد: نظام جمهوری اسلامی جز خدمت آرزوی دیگری ندارد که امید می‌رود با تمام توان همه در این زمینه تلاش کنند.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه