اخبار داغ

نماینده مجلس شهرستان شهریار، قدس و ملارد:

رمز موفقیت شورای شهر و شهرداری خدمت به مردم است

رمز موفقیت شورای شهر و شهرداری خدمت به مردم است
نماینده مجلس شهرستان شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رسالت مدیریت شهری گفت: رفع مشکل موقوفه بودن اراضی شهر قدس نیاز به اراده جمعی مسئولان شهرستان دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر ؛ محمد محمودی شاه نشین بعدازظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهرقدس اظهار داشت: معضل موقوفه بودن اراضی شهر و مشکلاتی که شهروندان برای دریافت سند شش دانگ عرصه و عیان املاک خود دارند، احتیاج به اراده جمعی همه مسئولیا شهر دارد تا بتوانیم قراردادی چندساله با اوقاف برای تبدیل به احسن با همان نرخ منطقه‌ای گذشته، ببندیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قدس خبر,

وی بر لزوم تعامل مسئولین شهرستان جهت ساخت بیمارستان 160 تختخوابی تاکید کرد، گفت: اعضای شورای پنجم برای تکمیل و بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از این بیمارستان و همچنین احداث ساختمان مجزا ستاد فرماندهی نیروی انتظامی، فرمانداری و شورای شهرقدس فرصت مناسبی برای ماندگاری در تاریخ شهر دارد باید همت کنند تا به نتیجه مطلوب‌تری در شهرستان برسیم.

,

نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی افزود: استفاده از ظرفیت و پتانسیل آمفی تئاتر باغ ملی که یکی از بزرگ‌ترین آمفی تئاترهای غرب تهران می‌تواند درآمد پایدار مناسبی برای شهرداری به ارمغان بیاورد، احداث و استفاده درست از چنین پروژه‌های ماندگاری می‌تواند رمز موفقیت شورا و شهرداری باشد.

,

وی بیان داشت: روزهای خدمت به سرعت طی می‌شوند و همه افرادی که این فرصت منحصر به‌فرد را به‌دست آوردند باید با ترسیم چشم‌انداز برای خود سعی در ارائه مطلوب خدمات و کارهای ماندگار داشته باشند.

محمودی شاه‌نشین در ارتباط با مشکل ساخت و سازهای غیرمجاز در قدس گفت: ساخت و ساز غیرمجاز در قدس به سرطان تبدیل شده و رفع آن نیازمند سیاست های کلان است و حتما نیاز به برخورد های جدی و اساسی دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های قدس، ملارد و شهریار در مجلس شورای اسلامی با سلیقه‌ای خواندن بحث الحاق شهر قدس به تهران عنوان کرد: این موضوع نیاز به بررسی و مطالعات بسیار زیاد دارد باید تمام نقاط ضعف و قدرت و همچنین فرصت ها و تهدیدهای این طرح بررسی شود و اگر در پایان این الحاق به نفع شهروندان بود، اقدامات لازم اجرا شود.

این مقام مسئول در پابان گفت: برای آوردن مترو به شهر باید شورا و شهرداری مشارکت داشته باشند به این صورت که ایستگاه‌های مترو را احداث کنند، همچنین طرحی برای ساخت پایانه بی.آر.تی در جاده مخصوص کرج ارائه شده که در صورت تحقق کمک شایان توجهی به تردد شهروندان قدس می‌شود.

,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه