اخبار داغ

در مجمع بسیج استان همدان :

حقوق های نجومی برنامه ریزی دشمنان بود/نگاه عمیق رهبری مانع از رخنه دشمنان شد

حقوق های نجومی برنامه ریزی دشمنان بود/نگاه عمیق رهبری مانع از رخنه دشمنان شد
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) با بیان اینکه رخنه دیگر دشمن هدف قرار دادن عقاید مردم است اظهار کرد: اتفاقاتی مانند اختلاس حقوق های نجومی در راستای دبیرخانه دشمن بود تا باور و اعتماد مردم به حکومت را کم رنگ کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح الوند؛ هشتمین اجلاس مجمع بسیج استان همدان  صبح امروز با حضور مسئولین استانی و مسئولین کارگروه های مختلف در سالن انصار سپاه انصارالحسین(ع)همدان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح الوند,

 

,

سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه استان نیز در این‌ مجمع با بیان اینکه بحث اعتلای بسیج در جامعه در حال پیگیری است خاطر نشان کرد: اتاق کودک دشمن در تمام این سالها فعال است اما آیا باورمان شده که دشمن فعال است یا نه؟

,

 

,

فرمانده سپاه استان با اشاره به اینکه در دفاع مقدس دشمن تهاجمی کار کرد و جغرافیای ما را هدف قرار داد تصریح کرد: ما برای اینکه بتوانیم بایستیم با انسجام سازمان ایجاد کردیم تا رخنه انها را ترمیم کنیم و این در حالی است که هشت سال طول کشید تا همه پای کار بیایند و رخنه ایجاد شده را بگیرند.

,

 

,

مجیدی با بیان اینکه این بار دشمن رخنه در اعتقادات ما ایجاد کرده که هم جغرافیا و‌هم ذهن ما را هدف قرار داد گفت: در این راستا نیز فکر مسلمین را با استفاده از جغرافیا هدف گرفت و اگر تداییر رهبری و حرمت نیروهای مردمی برای بر طرف کردن این رخنه نبود موفق نمیشدیم .

,

 

,

 فرمانده سپاه استان با تاکید بر اینکه رهبری نگاه عمیق دشمن را رصد کرده و از ما خواستند تا جلوی رخنه دشمن را بگیریم خاطر نشان‌کرد: به لطف خدا حرکت دشمن در منطقه سبب شد بصیرتی ایجاد شود و مردم منطقه در برابر آنها ایستادگی کرده و‌حرکت آن ها را در نطفه خفه کردند .

,

 

,

وی با بیان اینکه رخنه دیگر دشمن هدف قرار دادن عقاید مردم است اظهار کرد: اتفاقاتی مانند اختلاس حقوق های نجومی در راستای دبیرخانه دشمن بود تا باور و اعتماد مردم به حکومت را کم رنگ کند.

,

 

,

وی همچنین افزود: اینجا نیاز هست بصیرت بالایی ایجاد شود تا هشتاد میلیون نفر علیه رخنه جدید با ایستند و این نیز نیاز به ساختار و تشکیلات دارد مجیدی با بیان اینکه اگر توانستیم مدرسه آموزش و پرورش، آموزش عالی  و در بخش مسجد بسیج عمومی را ایجاد کنیم در ترمیم رخنه جدید موفق میشویم که البته تجربه دو رخنه گذشته نشان داد این کار شدنی است.

,

 

,

*دشمن تلاش دارد بسیج را در مقابل دشمنان قرار دهد

, *دشمن تلاش دارد بسیج را در مقابل دشمنان قرار دهد,

در ادامه رئیس مجمع بسیج استان همدان، محمد علی زلفی گل نیز در این مجمع با اشاره به اینکه دشمن تلاش دارد بسیج را در مقابل دشمنان قرار دهد خاطر نشان کرد: باید با رفتار و کردار خود نشان دهیم بسیج همان مردم است به طوریکه که برای این کار باید زبان گویای جامعه بوده و مشکلات و نیازهای مردم را شناسایی کرده و آنها را از مسئولان مطالبه کنیم.

,

 

,

وی با بیان اینکه در بخش مطالبه گری نیز باید فعال باشیم خاطر نشان کرد: ما در این راستا تلاش های زیادی کرد و جامعه را صرفا با اخلاق و‌ وجدان مدیریت کردیم اما همه این تعالیم اخلاقی باید تبدیل به قانون شود به گونه ای که مثلا فردی که میخواهد تشکیل خانواده دهد در کارگاه آموزش شرکت کرده و پس از اخذ گواهی احراز صلاحیت  اقدام به این کار کند.

,

 

,

وی با تاکید براینکه تمام بدبختی و مشکل ما از جهالت است گفت: همین امر نیز سبب میشود تصمیمات با اشتباه همراه باشد.

,

 

,

رئیس مجمع بسیج استان همدان همچنین ضمن انتقاد به طرح مساجد با بیان اینکه بسیج باید حرف تمام مردم را بزند گفت: اگر می‌خواهیم تصمیماتمان اثرگذار باشد باید به همه تفکرات و همه اقشار توجه کنیم و مساجد به گونه‌ای مدیریت شود که همه بتوانند در مسجد حضور یابند.

,

 

,

*لزوم مردمی کردن مساجد

, *لزوم مردمی کردن مساجد,

زلفی گل همچنین با بیان اینکه در برنامه های مذهبی استفاده سیاسی می‌شود گفت: گاهی این اتفاقات می افتد و باید به مباحث توجه داشته باشیم .

,

 

,

وی با اشاره به اینکه در طرح مسجد تراز باید زبان گویای همه اقشار و سلایق موجود باشیم گفت: مساجد باید  مردمی اداره ‌شوند ،بطوریکه باید کاری کنیم مردم احساس کنند مسجد متعلق به آنها است.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه