اخبار داغ

۱۰ تن مواد غذایی فاسد در بانه معدوم شد

۱۰ تن مواد غذایی فاسد در بانه معدوم شد
ظهر امروز؛ ده تن مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در محل سایت دفن زباله هیجده دولان بانه معدوم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آرباباخبر، ظهر امروز ده تن مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در محل سایت دفن زباله هیجده دولان بانه توسط شبکه بهداشت و درمان این شهر معدوم سازی شد.

علی شالباف رئیس مرکز بهداشت بانه در حاشیه این معدوم سازی در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این خبر اظهار داشت: امروز 10 تن مواد غذایی فاسد و لوازم بهداشتی غیر مجاز که در مدت 7 ماه گذشته با تلاش شبانه روزی پرسنل شبکه بهداشت و درمان بانه از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی کشف و ضبط شده بود معدوم سازی شد.

وی ارزش ریالی مواد معدوم شده را بیش از 400 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این مواد شامل انواع مواد غذایی از قبیل مواد لبنی؛ شیرینی؛ چیپس؛ پفک؛ دلستر؛ انواع روغن های خوراکی، مواد شوینده و لوازم بهداشتی است.

رئیس مرکز بهداشت بانه خاطرنشان کرد؛ در هفت ماه گذشته 7500 مورد بازدید از اماکن تهیه و توریع مواد غذایی و فروشگاه های سطح شهر بانه توسط پرسنل واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت این شهر در گشت زنی های انفرادی و یا گشت های مشترک با همکاری سایر ادارات مرتبط با این حوزه انجام گرفته است.

این مسئول تصریح کرد: علی رغم کشف و ضبط ده تن مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته؛ صدور چندین مورد اخطاریه کتبی برای واحدهای متخلف و پلمپ 13 واحد فروشگاه تهیه و توزیع مواد غذایی که موارد بحرانی و غیربحرانی را رعایت مکرده بودند از دیگر دستاوردهای این بازدیدها در مدت مذکور بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرباباخبر,
,
,
,
,
,
,
,
,


وی با بیان اینکه سلامت شهروندان و ارتقای بهداشت عمومی جامعه از اهداف اصلی شبکه و مرکز بهداشت بانه است خاطرنشان کرد؛ سلامت شهروندان از وظایف ذاتی و خط قرمز مرکز بهداشت بانه است و با افراد سودجو که بخواهند بخاطر منافع شخصی خود سلامت شهروندان را بخطر بیندازند برخورد جدی خواهد شد. وی از شهروندان خواست هنگام خرید مواد غذایی آنها را از فروشگاه های معتبر تهیه کنند و در هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضا توجه کنند.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه