اخبار داغ

با تأکید اعضای شورای شهر اسلامشهر؛

حسین طلا مجدداً به‌عنوان شهردار اسلامشهر انتخاب شد

حسین طلا مجدداً به‌عنوان شهردار اسلامشهر انتخاب شد
اعضای شورای اسلامی شهر اسلامشهر طی یک جلسه مجدداً حسین طلا را به‌عنوان شهردار این شهر انتخاب کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از اسلامشهر خبر ؛ در نخستین جلسه رسمی پنجمین دوره شورای شهر اسلامشهر که اول شهریورماه برگزار شد، نمایندگان مردم در پارلمان شهری پس از انتخاب داوود بیات سرمدی به‌عنوان سرپرست، حسین طلا را به‌عنوان شهردار این شهر انتخاب کردند. طلا در کارنامه خود مسئولیت‌هایی چون فرمانداری تهران، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، معاون وزیر صنایع را دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسلامشهر خبر , اسلامشهر خبر,

این انتخاب موجب مخالفت بی‌مورد و با نگاه سیاسی برخی از افراد و دستگاه‌ها در اسلامشهر شد، موافقان عملکرد و کارنامه چشمگیر وی، ارتباطات مناسب با افراد و دستگاه‌های مختلف برای حل مشکلات شهر و داشتن اعتبار و چهره ملی و مخالفان، سیاسی بودن و نداشتن سابقه اجرایی در مدیریت شهری را دلیل عدم صلاحیت وی می‌دانستند.

,

به‌تدریج و با تأکید اعضای شورا در انتخاب خود، مخالفان مسائلی چون بازنشسته بودن و مورد تائید نبودن مدرک تحصیلی وی از سوی وزارت علوم را پیش کشیدند تا در مقابل این تصمیم مانع‌تراشی کنند.

,

موج مخالفت‌ها تنها به این موارد ختم نشد بلکه برخی افراد در تلاش بودند تا با لابی، خریدن زمان و دادن وعده، برخی از اعضای شورا را از انتخاب خود منصرف و با برگزاری جلسه مجدد در شورا فرد دیگری را برای این مسئولیت انتخاب کنند.

,

در نهایت یکی از مدیران کل وزارت کشور به یکی از دو مدرک دکترای طلا ایراد وارد کرد و از شورا خواست تا به این موضوع رسیدگی کرده و از گزینه خود عدول یا بر آن اصرار کنند، اعضای شورای شهر نیز طی یک جلسه فوق‌العاده ضمن بررسی این موضوع، مجدداً طلا را به‌عنوان شهردار این شهر انتخاب کردند.

,

گفتنی است، در این شرایط شورای حل اختلاف شوراهای استان تهران برای اعلام نظر نسبت به این مصوبه 15 روز فرصت دارد که در صورت تائید یا سکوت، طلا شهردار اسلامشهر می‌شود و در صورت رد این مصوبه موضوع به هیئت حل اختلاف مرکزی ارجاع می‌شود.

,

انتهای پیام/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه