اخبار داغ

امروز صورت گرفت ؛

پلمب 31 کارگاه دباغی غیرمجاز در قرچک / اخطار دادستان عمومی قرچک به واحدهای آلاینده محیط زیست

پلمب 31 کارگاه دباغی غیرمجاز در قرچک / اخطار دادستان عمومی قرچک به واحدهای آلاینده محیط زیست
رئیس اداره محیط زیست شهرستان‌های ورامین و قرچک گفت: با تحقیقات صورت گرفته و اخطارهای داده شده به کارگاه های دباغی و با دستور دادستان شهرستان قرچک 31 کارگاه دباغی آلود کننده محیط زیست پلمب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ منصور گل محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قرچک آنلاین اظهار داشت: با تحقیقات صورت گرفته و اخطارهای داده شده به کارگاه‌های دباغی و با دستور دادستان شهرستان قرچک 31 کارگاه دباغی آلود کننده محیط زیست پلمپ شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ,  , قرچک آنلاین , قرچک آنلاین, اظهار داشت: با تحقیقات صورت گرفته و اخطارهای داده شده به کارگاه‌های دباغی و با دستور دادستان شهرستان قرچک 31 کارگاه دباغی آلود کننده محیط زیست پلمپ شد.,

وی گفت: برای این کارگاه‌ها اخطارهای لازم در ارتباط با رعایت ملاحظات زیست محیطی صادر شده بود اما متاسفانه از سوی مسئولان این کارگاه‌ها اقدام موثری صورت نپذیرفت و بعد ازگذشت حدود دو سال از اخطارها و فرصت‌هایی که به آن‌ها داده شد، مجبور به اخذ دستور دادستانی برای پلمپ و تعطیلی کارگاه‌ها شدیم.

,

رئیس اداره محیط زیست شهرستان های ورامین و قرچک افزود: اداره حفاظت محیط زیست حسب وظایف قانونی خود مراتب را به مراجعه قضایی ارجاع داد که با پیگیری‌های قضای به عمل آمده با دستور صریح مقامات قضایی نسبت به پلمپ این کارگاه‌ها اقدام شد.

, رئیس اداره محیط زیست شهرستان های ورامین و قرچک,

 

,

, ,

, ,

, ,

 

,

گل محمدی بیان کرد: با عنایت به حساسیت موضوع که همان سلامت زیست محیطی شهروندان استT مجموعه مدیران شهرستان تصمیم به تعطیلی کارگاه‌ها و انتقال آن‌ها به شهرک صنعتی چرمشهر گرفتند.

,

وی افزود: در جلساتی که با مسئولان ذیربط داشتیم، کمک‌هایی نیز برای انتقال این واحدها به چرمشهر در نظر گرفته شود تا کارگران این واحدها همه خسارت ناشی از بیکاری را متحمل نشوند.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

 

,

* اخطار دادستان عمومی قرچک به واحدهای آلاینده محیط زیست

, * اخطار دادستان عمومی قرچک به واحدهای آلاینده محیط زیست, * اخطار دادستان عمومی قرچک به واحدهای آلاینده محیط زیست,

حجت‌الاسلام والمسلمین احدالله سینکایی ، دادستان عمومی و انقلاب قرچک نیز در ادامه گفت: تمام واحدهای آلاینده محیط زیست اعم از دباغی و غیره که خطراتی را برای سلامتی همشهریان عزیز به‌دنبال داشته باشد، یا واحدهایشان را انتقال دهند و یا حداقل مجوز لازم برای ادامه فعالیت را از نهادهای مربوط اخذ کنند، در غیر این صورت تمام آن‌ها پلمپ و تعطیل خواهند شد.

,

گفتنی است، 58 واحد کارگاهی دباغی در قرچک فعالیت داشتند که 31 واحد آن از سوی محیط زیست تعطیل شد.

,

 

,

, ,

انتهای پیام/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه