اخبار داغ

فرماندار ملایر:

مبارزه با اعتیاد یک کار جهادی است

مبارزه با اعتیاد یک کار جهادی است
فرماندار ملایر گفت: همانگونه که رهبر انقلاب تاکید کرده اند؛ مبارزه با اعتیاد به عنوان یک کار جهادی و یک کار ارزشمند است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ملایری‌ها؛  عبدالعظیم رضایی  در جلسه  طرح کرامت اظهار داشت :دشمنان قسم خورده این آب و خاک وقتی که در عرصه های  نظامی و عرصه های عقیدتی با بن بست مواجه شدند به فکر تهاجم فرهنگی افتادند و یکی از این راه های تاثیر گذار در نقشه شوم آنها آسیب رساندند از طریق ترویج اعتیاد به روش های مختلف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها,

وی افزود:اعتیاد متاسفانه رواج بدی در بین جوانان داشته که همین موضوع خسارات بسیار سنگینی را برای جامعه ما به همراه داشته است.

,

فرماندار ملایر عنوان کرد:همواره تاکید و دغدغه مسئولین نظام و رهبری بحث اعتیاد و کاهش آن است و یکی از سخنان در این زمینه، نجات معتاد نجات اسلام است که خود این جمله نشان دهنده  اهمیت موضوع اعتیاد است.

,

رضایی گفت:رهبر انقلاب از مبارزه با اعتیاد به عنوان یک کار جهادی و یک کار ارزشمند یاد کرده است و ما به عنوان یک تکلیف نباید به این موضوع نگاه بکنیم بلکه نگاه ما به این موضوع باید یک کار اعتقادی و یک کار جهادی باشد تا بتوانیم به اهداف مثبت این طرح برسیم.

,

وی افزود: در زمان دفاع مقدس و در موارد مختلف دیده ایم که حضور مردم وبسیج مستضعفین برای حل مشکلات عظیم ملی کارگشا بوده است و در این طرح هم به این نکته توجه شده است.

,

فرماندای ملایر گفت:  پیگیری و کمک سپاه ناحیه ملایر در این طرح بسیار مثمر ثمر بوده است، اما نگاه اصلی در این است که ما باید همه  مردم را درگیر این موضوع کنیم و آنها در این مبارزه بایستی نقش داشته باشند و در آن تاثیر گذار باشند و قبل از آن از آگاهی لازم برخوردار شوند.

,

فرماندار ملایر خاطر نشان کرد:کلیه برنامه هایی که در این طرح برنامه ریزی شده است به صورت موازی باهم دیگر در حال پیگیری و انجام است و ما در مرحله اول ما باید بتوانیم که در بحث انزجار عمومی مردم از اعتیاد و بحث آگاهی آنها در بحث اعتیاد موفق عمل کنیم.

,

وی گفت: در بحث آگاهی رسانی جلسات متعددی در نقاط مختلف شهرستان و روستاهای اطراف برگزار شده است که تاثیر بسیار زیادی را با خود به همراه داشته است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه