اخبار داغ

در جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ثلاث باباجانی مطرح شد؛

طرح ملی کارورزی در دستور کار قرار گیرد/ تأیید ۱۰پرونده دریافت تسهیلات اشتغال زایی

طرح ملی کارورزی در دستور کار قرار گیرد/ تأیید ۱۰پرونده دریافت تسهیلات اشتغال زایی
جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ثلاث باباجانی به ریاست فرماندار و با حضور اعضا برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شاخ شمیران، جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری در فرمانداری ثلاث باباجانی با حضور فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخ شمیران,

در این جلسه فرماندار ثلاث باباجانی به بیان وضعیت اشتغال شهرستان و فرابخشی بودن این مسئله پرداخت و اظهار داشت : مسائل مربوط به اشتغال و سرمایه گذاری در شهرستان بسیار مهم است و از این لحاظ ثلاث باباجانی از پتانسیل بالایی بخصوص در حوزه گردشگری و صادرات برخوردار است.

,

 

,

علی اکبر اکبری گفت : اشتغال یکی از دغدغه های دولت تدبیر و امید است و رفع بیکاری و کمک به اشتغال جوانان و افراد جویای کار باید در اولویت های کاری مسئولین قرار بگیرد.

,

در این جلسه ۱۰پرونده دریافت تسهیلات اشتغال زایی مورد تایید و نیز طرح فرش ماشینی توسط بخش خصوصی با سهم آورده ۴ میلیارد تومان مورد بررسی و ارزشیابی قرار گرفت.

,

, ,

اکبری یکی از راه های اشتغال زایی را دادن وام های اشتغال زایی دانست و عنوان کرد :باید در دادن وام های اشتغال زایی تا رسیدن به هدف مورد نظر نظارت مستمر از سوی دستگاه های متولی صورت گیرد.

,

 

,

وی همچنین اشاره ای هم به طرح ملی کارورزی داشت و گفت : طرح کارورزی و حمایت از افراد و نهادهای کارورز باید در دستور کار باشد تا این طرح ملی و اهداف آن هر چه سریعتر به نتیجه مطلوب برسد.

,

, ,

فرماندار ثلاث باباجانی در ادامه به برخی معضلات اشتغال شهرستان مانند ظرفیت های مسکوت مانده و هدر رفت سرمایه و فرصت اشاره کرد .

,

 

,

علی اکبر اکبری گفت: باید بررسی گردد افراد حقیقی و حقوقی که ظرفیتی در اختیار آنها قرار گرفته و نمی توانند از این ظرفیتها استفاده کنند شناسایی و احیا گردند و با تزریق تسهیلات از حالت رکود و ضرر خارج شوند.

,

 

,

اکبری همچنین به موضوع مهم تولید در روستاها هم اشاره کرد و افزود: با عنایت به موضوع مهم گردشگری در شهرستان ، روستاها و تولیدات روستایی می تواند قدمی موثر در اشتغال زایی شهرستان بردارد.

,

, ,

در ادامه این جلسه رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان نیز به تشریح اقدامات انجام شده در حوزه اشتغالزایی پرداخت.

,

صوفی بیان کرد: در موضوع طرح کارورزی هم ۱۲۰ نفر از فارغ التحصیلان دانشگاهی با مدارک لیسانس و فوق لیسانس، متقاضی این طرح در شهرستان ثلاث باباجانی هستند.

,

, ,

این مدیر با سابقه اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت : تمام توان خود را در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت های شهرستان در حوزه تعاون در خصوص اشتغال زایی را به کار خواهیم بست.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه