اخبار داغ

آیت‌الله نوری همدانی:

پیشرفت‌های اسلام دستپاچگی سران استکبار را به همراه داشته است‌

پیشرفت‌های اسلام دستپاچگی سران استکبار را به همراه داشته است‌
مرجع تقلید شیعیان گفت: در زمان فعلی یکبار دیگر اسلام شروع به درخشندگی کرده و قله‌های مختلف پیشرفت، فکر و قدرت را در حال نورد است، که همین مسائل سبب سردرگمی و دستپاچگی سران استکبار جهانی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله نوری همدانی عصر امروز در دیدار دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به مظلومیت شهدای عملیات اطلاعات لشگر صاحب‌الزمان اظهار داشت: شهدای عملیات اطلاعات در جنگ تحمیلی مظلوم هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مرجع تقلید شیعیان جهان گفت: راه انقلاب اسلامی مسیری روشن و مشخص است و در قرآن کریم نیز 32 مرتبه از کلمه صراط مستقیم یادشده است، چراکه عوامل انحراف از صراط مستقیم الهی فراوان است.

,

آیت‌الله نوری همدانی تصریح کرد: حافظه تاریخی بسیار قوی است و هرگز دلاوری‌ها و شجاعت‌های رزمندگان را از یاد نخواهد برد.

,

وی ادامه داد: در زمان فعلی یکبار دیگر اسلام شروع به درخشندگی کرده و قله‌های مختلف پیشرفت، فکر و قدرت را در حال نورد است، که همین مسائل سبب سردرگمی و دستپاچگی سران استکبار جهانی شده است، که نمونه‌های بارز آن در عراق و سوریه و یمن و غیره کاملاً مشخص است.

,

مرجع تقلید شیعیان تأکید کرد: در سفرهای مختلف به کشورهای دنیا شاهد عطش و تشنگی مردم جهان نسبت به حقایقی  بوده‌ایم، که متأسفانه توسط رسانه‌های این کشور این حقایق به‌صورت وارونه به خورد مردم داده می‌شود.

,

وی ادامه داد: شرق عالم در پذیرش اسلام خشوع بیشتری نسبت به مردم غرب و اروپا دارند و بسیاری از جنگ‌های صدر اسلام مانند تبوک و جنگ‌های صلیبی با غرب بوده و غربی‌ها هنوز هم بغض و کینه جنگ‌های 200 ساله صلیبی را در قلب دارند.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه