اخبار داغ

پرداخت 89 فقره کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان مددجوی کمیته امداد بوانات

پرداخت 89 فقره کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان مددجوی کمیته امداد بوانات
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان بوانات گفت: در شش ماهه اول امسال بیش از 2 میلیارد و 200 میلیون ریال کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان این شهرستان پرداخت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به گزارش حرف رسا، یکی از خدمات نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) در تامین جهیزیه برای نوعروسان تحت حمایت می باشد و کمیته امداد بوانات در شش ماهه نخست امسال بالغ بر 2 میلیارد ریال کمکهزینه خرید جهیزیه به نوعروسان مددجوی خود پرداخت کرده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حرف رسا,

محمد حسین امیدی مدیر کمیته امداد بوانات ضمن اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: ازدواج یکی از مهم‌ترین موضوعات هر شخص در زندگی بوده که از واجبات سفارش شده در دین ما است و به همین علت رسیدگی به امور مددجویان در این خصوص یکی از اولویت‌های کمیته امداد است.

,

وی با اشاره به اینکه حمایت‌های کمیته امداد از مددجویان در بحث ازدواج با پرداخت کمک هزینه ازدواج به آنها اجرایی و عملی می‌شود، اضافه کرد: این نهاد با پرداخت کمک هزینه ازدواج به مناسبت‌های مختلف نسبت به آسان‌سازی موضوع ازدواج برای مددجویان اقدام می‌کند.

,

امیدی در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون بسیاری از نوعروسان مددجو با دریافت کمک هزینه خرید جهیزیه زندگی مشترک خود را آغاز کرده‌اند، افزود: در شش ماهه اول امسال 39 فقره کمک بلاعوض و 50 فقره تسهیلات قرض الحسنه جهت هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان شهرستان بوانات پرداخت شده است.

, 39,

مدیر کمیته امداد بوانات تصریح کرد: برای پرداخت این تعداد کمک هزینه مبلغ 2 میلیارد و 280 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است که مبلغ 515 میلیون ریال آن از اعتبارات دولتی، مبلغ 105 میلیون ریال هم از درآمدهای مردمی، مبلغ 1 میلیارد و 500 میلیون ریال بصورت تسهیلات قرض الحسنه و مبلغ 166 میلیون ریال هم در غالب کالا (یخچال و فرش ) بوده که در خدمت نوعروسان مددجو قرار گرفته است.

,

امیدی در ادامه از برگزاری دوره‌های آموزشی قبل از ازدواج برای نوعروسان مددجو نیز خبر داد و گفت: در این دوره‌ها موضوعاتی در بحث مهارت‌های زندگی از قبیل نحوه مقابله با مشکلات، نحوه مدیریت اقتصادی زندگی و غیره به مددجویان آموزش داده می شود که یکی از برنامه های امداد به صفر رساندن درخواست های پشت نوبت جهیزیه و کمک هدیه ازدواج داماد می باشد که این طرح در این شهرستان اجرایی شده است.

,

, ]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه