اخبار داغ

معاون برنامه ریزی و نظارت حوزه های علمیه استان مرکزی:

شهدای مدافع حرم در اوج بصیرت بودند/قدرت موشکی سپاه اسلام امروز دنیا را به زانو درآورده است

شهدای مدافع حرم در اوج بصیرت بودند/قدرت موشکی سپاه اسلام امروز دنیا را به زانو درآورده است
معاون برنامه ریزی و نظارت حوزه های علمیه استان مرکزی گفت: قدرت موشکی سپاه اسلام امروز دنیا را به زانو درآورده است. رئیس جمهور آمریکا و دیگر رؤسای جمهور و دولتمردان این کشور که قبل از او می گفتند گزینه ها روی میز است هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل فردا؛ حجت الاسلام حقدادی، معاون برنامه ریزی و نظارت حوزه های علمیه استان مرکزی در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم «سردار عبدالله خسروی» و «سید جاوید حسینی» ضمن اشاره به اراده الهی در آفرینش عالم گفت: خداوند متعال، عالم را باتمام دقت و ظرافت و عظمتش برای انسان آفرید و انسان را برای تکامل. این فلسفه آفرینش انسان است، خداوند می فرماید "همه آنچه در آسمانها و زمین است، در اختیار شما انسانها است."

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل فردا,

برخی تدبیر امور را با کدخدا می‌دانند!

, برخی تدبیر امور را با کدخدا می‌دانند!, برخی تدبیر امور را با کدخدا می‌دانند!,

معاون برنامه ریزی و نظارت حوزه های علمیه استان مرکزی تصریح کرد: اما کدام انسان، آن انسانی که در استبل خور و خواب دنیا بُخورد و به هیچ فکر نکند، یا انسانی که بفهمد آن روز که خداوند متعال این عالم را خلق کرد اراده ای در پس این خلقت قرار داشته است.

,

وی با اشاره به اینکه جاهلیت امروز مدرن شده است، افزود: عده‌ای تصور می کنند خلقت با خدا است و تدبیر امور و ربوبیت با کدخدا، عده‌ای امروز اسلام سکولار دارند. کفار قریش هم خالق را خدا می‌دانستند اما می‌گفتند تدبیر امور در اختیار بت ها است.

,

شهدا برندگان عالم هستی هستند

, شهدا برندگان عالم هستی هستند, شهدا برندگان عالم هستی هستند,

حجت الاسلام حقدادی ضمن اشاره به تدبیر الهی در خلقت هستی افزود: خداوند متعال به ما دستور داده است نماز بخوانید ولی باید بدانیم که نماز بدون "حمد" باطل است، رب‌العالمین خداست اما بعضی رب‌العالمین را کدخدا می دانند. عبادتی که انسان خدا را رب‌العالمین نداند عبادت نیست بلکه بت پرستی است.

,

معاون برنامه ریزی و نظارت حوزه های علمیه استان مرکزی تصریح کرد: برندگان عالم هستی شهدا هستند، آنهایی که فهمیدند برای چه به این دنیا آمدند و به این باور رسیدند که اراده خداوند در این دنیا چیست.

,

وی با تأکید بر اینکه اراده الهی بر پیروزی مستضعفان بر مستکبران است، گفت: اگر خداوند چیزی را اراده کند اراده اش محقق خواهد شد، گاهی اوقات اراده الهی در لحظه واحدی محقق می شود اما گاهی در سیر زمان، خداوند برای تحقق اراده الهی حکومت را در اختیار مستضعفان قرار می‌دهد. این جمله معروف حضرت امام راحل که فرمودند؛ "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند، بکند" ترجمه آیه قرآن است.

,

شهدای مدافع حرم در اوج بصیرت بودند

, شهدای مدافع حرم در اوج بصیرت بودند, شهدای مدافع حرم در اوج بصیرت بودند,

این استاد حوزه، بصیرت را یکی از شاخصه های شهدای مدافع حرم عنوان و بیان کرد: شهدای مدافع حرم در اوج بصیرت هستند، برخی هنوز هم ابهام دارند که چرا سوریه؟ اما متاسفانه برخی به رغم تمامی ظرفیت‌های موجود در کشور چشم امیدشان به بیرون کشور و به جهان غرب است.

,

وی بیان کرد: کسانی که در برابر هیمنه پوشالی ایالات متحده سر خم کردند اگر بفهمند که خدا در هر کاری اراده اش محقق می شود هیچ وقت از اراده آمریکا حرف نمی زنند.

,

نقش‌آفرینی شهید "خسروی" در عملیات "مرصاد"

, نقش‌آفرینی شهید "خسروی" در عملیات "مرصاد", نقش‌آفرینی شهید "خسروی" در عملیات "مرصاد",

حجت اسلام حقدادی در ادامه گفت: اراده الهی این چنین محقق می شود که جوانه ای که از انقلاب اسلامی سر می زند و می روید نهالی می شود و امروز به برکت خون شهدا، درخت ستبر و تنومندی است تا کفار غضب و خونشان به جوش آید. حاج عبدالله خسروی در عملیات "مرصاد" به مناقین ضربه مهلکی وارد کرد این است که غیض و غضب کفار را بدنبال دارد.

,

قدرت موشکی سپاه اسلام امروز دنیا را به زانو درآورده است

, قدرت موشکی سپاه اسلام امروز دنیا را به زانو درآورده است, قدرت موشکی سپاه اسلام امروز دنیا را به زانو درآورده است,

وی گفت: قدرت موشکی سپاه اسلام امروز دنیا را به زانو درآورده است. رئیس جمهور آمریکا و دیگر رؤسای جمهور و دولتمردان این کشور که قبل از او می گفتند گزینه ها روی میز است هیچ غلطی نمی توانند  بکنند.

,

معاون برنامه ریزی و نظارت حوزه های علمیه استان مرکزی ادامه داد: امام خامنه‌ای فرمودند "دشمن سیلی خواهد خورد" و سپاه تنها چند ساعت بعد سیلی محکم به آنها زد  اما برخی چقدر ساده اند که می گویند سایه جنگ را مذاکره از سر ما برداشت!، چه موقع دشمن با ما پای میز مذاکره آمده، بعداز فتح خرمشهر که ما پیش بودیم، بعد از والفجر ۸ و کربلای ۵ که دنیا به این نتیجه رسید که هیچ چیز جلودار بسیجی نیست.

,

حجت الاسلام حقدادی گفت: سپاه ما روز به روز مقتدرتر عمل خواهد کرد و به کوری چشم استکبار این مردم پشتیبانی خود را روز به روز بیشتر اعلام خواهند کرد، خون شهدای ما مسیر انقلاب را به پیش خواهد برد و روز ظهور حضرت ولیعصر(عج) سرآمد حکومت صالحان خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه