اخبار داغ

به مناسبت هفته تربیت بدنی؛

تجدید میثاق ورزشکاران با قهرمانان واقعی

تجدید میثاق ورزشکاران با قهرمانان واقعی
جمعی از ورزشکاران با حضور در گلزار شهدا قبور مطهر آنهاراعطرافشانی و غبارروبی کرده و یاد و خاطر جان‌فشانی‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس را پاس داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مارگون ؛جامعه ورزش و جوانان سپیدان در مراسم عطرافشانی قبور مطهر شهداء ضمن تجدید میثاق با آرمانهای شهدای والامقام ،مزار شهدای ورزشکار دوران دفاع مقدس و مدافع حرم را غبارروبی و گلباران کردند و یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مارگون,

شرکت کنندگان با حضور در گلزار شهداء شهراردکان پس از قرائت فاتحه و غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهداء، یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشتند و بار دیگر به مناسبت هفته تربیت بدنی وورزش با آرمان های امام راحل (ره) و شهداء این شهرستان تجدید میثاق دوباره کردند.  

,

در این مراسم معنوی که تعدادی از مسؤولان هیأت‌های ورزشی حضور داشتند مزار شهدای شهراردکان غبارروبی و عطرافشانی شد.
شرکت‌کنندگان در این مراسم با قرائت فاتحه بار دیگر با آرمان‌های شهدا و امام شهیدان تجدید بیعت کردند و بر ادامه مسیر این لاله‌های گلگون‌کفن که با ایثار و ازخودگذشتگی در دوران هشت سال دفاع مقدس دفاع جانانه به یادگار گذاشتند، تأکید کردند.
حسام زارع مهذبیه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سپیدان در حاشیه این غبارروبی به خبرنگارماگفت: آسایش و امنیتی که توسط شهدا به ملت و نظام هدیه شده است به برکت ازخودگذشتگی و فداکاری رزمندگانی است که بدون هیچ چشم‌داشتی به مسائل دنیوی انجام دادند.

,
,
,

زارع مهذبیه با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نوجوانان و جوانان یادآور شد: حضور ورزشکاران نوجوان و جوان در گلزار شهدا در حقیقت فرصت مغتنمی برای زدودن غبار روح و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و بیان جان‌فشانی شهداست.

,

وی با بیان این‌که حضور اقشار مختلف در گلزار شهیدان و تجدید پیمان با آرمان‌های آنان در واقع نشانه باور عمیق به آرمان‌های انقلاب و پیروی از راه شهیدان است تصریح کرد: حضور در گلزار شهیدان در مناسبت‌های مختلف و برگزاری یادواره‌های شهدا زمان مناسبی برای بیان رشادت‌ها، فداکاری‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در دفاع از نظام، انقلاب، مرزوبوم ایران اسلامی است.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان سپیدان با تأکید بر این‌که در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های جوان به‌عنوان یک وظیفه و تکلیف دینی نباید غفلت کنیم، خاطرنشان کرد: همواره در این زمینه تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی‌های مستمر از ورزشکاران ساماندهی شده در هیأت ورزشی شهرستان در قالب برنامه‌های مختلف نظیر یادواره شهدا، گل‌باران مزار شهدا، جلسات خاطره‌گویی آنان را بافرهنگ دفاع مقدس آشنا کنیم.

,

وی با اشاره به فرارسیدن مناسبت هفته تربیت بدنی وورزش ابراز داشت: با اطلاع‌رسانی انجام‌شده تمام مسؤولان هیأت‌های ورزشی شهرستان به همراه تعدادی از ورزشکاران با لباس ورزشی در  مراسمات شهرستان  حضور خواهند داشت.

,

دراین مراسم که با هدف زنده ‌نگه‌ داشتن یاد و خاطره شهیدان برگزار شد، ورزشکاران شرکت‌کننده در این آیین ،با غبارروبی، نثار برگ گل و قرائت فاتحه ضمن تجدید بیعت با شهدای جنگ تحمیلی، یاد و خاطره حماسه‌ سازی‌ها و ایثارگری‌های شهدای والامقام را گرامی داشتند. درپایان  این مراسم ‌معنوی شرکت کنند‌گان با نثار شاخه‌های گل و عطر افشانی بر مزار شهدا بار دیگر با آرمان‌های‌ حضرت امام خمینی (ره) و رهبر عزیز و شهدای انقلاب اسلامی تجدد میثاق کردند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه