اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان:

سنگ تمام رهبری درباره «کالای قاچاق»/ روز تصویب برجام برخی نمایندگان مانند مادران جوان از دست داده گریه کردند!

سنگ تمام رهبری درباره «کالای قاچاق»/ روز تصویب برجام برخی نمایندگان مانند مادران جوان از دست داده گریه کردند!
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس دهم، گفت: برخی ایراد می گیرند که چرا در مجلس این مسئله در ۲۰ دقیقه مورد تصویب قرار گرفت که باید بگویم در آن وهله تعداد قابل توجهی از نمایندگان مخالف بودند و برخی از نمایندگان مانند مادری که جوان از دست داده برای این موضوع گریه کردند، امّا کسی توجه نکرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سلامت؛ حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی شامگاه پنجشنبه، در جمع هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان گفت: در برجام با وجود توصیه های مقام معظم رهبری ما مقداری قافیه را باختیم، چون در اصل توافق نامه ها دو طرفه است ولی ما تعهدات خود را یک حانبه انجام دادیم و همه چیز در اختیار آن هاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سلامت,

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان افزود: برخی ایراد می گیرند که چرا در مجلس این مسئله در 20 دقیقه مورد تصویب قرار گرفت که باید بگویم در آن وهله تعداد قابل توجهی از نمایندگان مخالف بودند و برخی از نمایندگان مانند مادری که جوان از دست داده برای این موضوع گریه کردند، امّا کسی توجه نکرد.

,

* افزایش قدرت تسلیحاتی و هسته ای به علت تحریم ها

, * افزایش قدرت تسلیحاتی و هسته ای به علت تحریم ها, * افزایش قدرت تسلیحاتی و هسته ای به علت تحریم ها,

موسوی لارگانی خاطر نشان کرد: در حال حاضر وحدت خوبی برای موضع گیری درباره اظهارات امریکا درباره ایران و برجام و همچنین سپاه پاسداران در کشور وجود دارد.

,

وی ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، 100 سال است می گویند اگر زیر پرچم غرب برویم پیشرفت می کنیم در صورتی که در زمان پهلوی 50 سال زیر پرچم آن ها بودیم ولی پیشرفتی نداشتیم و یکی از افتخارات کشور و ملت ما این است که اوایل انقلاب از سوی امریکا تحریم شدیم و باعث شد تا روی پای خودمان بایستیم و برای همین توانستیم در انرژی هسته ای و تولید سلاح موفق شویم.

,

نائب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به فضای مجازی و اهمیت آن گفت: فضای مجازی کشور ما را به مسیری می برد که از صدر اسلام تا به حال هدف دشمنان بود و جمله معروف رهبری درباره مسئولیت فضای مجازی اهمیت این موضوع را می رساند.

,

موسوی لارگانی تصریح کرد: اگر برای فضای مجازی برنامه ریزی نکنیم انقلاب ما را به بیراهه می کشد اما از سویی برخی مسئولان را می بینیم که می گویند باید آزادی بیشتری در فضای مجازی باشد.

,

این نماینده معتقد بود: برنامه دشمن در درجه اول این است که افراد منصوب به رهبری را هدف قرار بدهند و شایعه جاسوسی دختر رئیس قوه قضائیه هم بر همین اساس بود و باید مراقب دست های آهنین در لفافه دستکش های مخملی دشمنان باشیم.

,

* سنگ تمام رهبری درباره کالای قاچاق

, * سنگ تمام رهبری درباره کالای قاچاق, * سنگ تمام رهبری درباره کالای قاچاق,

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در تشریح مسائل اقتصادی کشور، خاطر نشان کرد: رهبری چند سال است روی اقتصاد مقاومتی تأکید دارند و تنها راه نجات اقتصادی برای ما همین فرمایش رهبری است و ما باید برنامه ریزی مدونی برای تقویت شرکت های دانش بنیان و معیشت مردم داشته باشیم.

,

وی ادامه داد: رهبری در ماجرای قاچاق کالا سنگ تمام گذاشت و فرمودند کالای قاچاق را هر کجا دیدید معدوم کنید ولی امروزه به دست برخی مسئولان انجام می شود چون به دنبال درآمدهای میلیاردی هستند.

,

موسوی لارگانی همچنین افزود: اعتقاد دولت این است که قاچاق را به 15 میلیون دلار کاهش داده است ولی این موضوع ملموس نیست.

,

مسائل سیاسی موضوع دیگری بود که پای سخنان موسوی لارگانی را به جمع نخبگان و مسئولان جامعه پزشکی استان باز کرد و در این  رابطه گفت: از جریان های اقلیم کردستان عراق نباید به سادگی گذشت و این را موضوعی غیر مرتبط به جمهوری اسلامی ایران دارد، چرا که در کنار ایران می خواهند اسرائیل دوم ایجاد کنند.

,

پر چالش ترین موضوع امروزه در استان هم آخرین محور گفت و شنود هیئت اندیشه ورز بسیج جامعه پزشکی استان با نماینده شهرستان فلاورجان بود. این نماینده در این رابطه خاطر نشان کرد: موضوع آب استان هم بسیار مهم است و ما نمی توانیم برخی از پیگیری های خود را رسانه ای کنیم چرا که با اقدام های خاص کارهای ما را خنثی می کنند.

,

وی ادامه داد: به دنبال این هستیم که وعده های رئیس جمهور در رابطه با احیای زاینده رود و تالاب گاوخونی محقق شود اما ما باید به این هم توجه کنیم که آب به طور کلی کاهش پیدا کرده است.

,

* مصرف یک دهمی خوزستان از حجم آب دریافتی

, * مصرف یک دهمی خوزستان از حجم آب دریافتی, * مصرف یک دهمی خوزستان از حجم آب دریافتی,

حجت الاسلام موسوی لارگانی گفت: موضوع هایی را با مجمع نمایندگان چهار محال و بختیاری داشتیم و در هفته های آتی هم با سایر استان های همجوار خواهیم داشت.

,

نماینده شهرستان فلاورجان تاکید کرد: 20 میلیارد متر مکعب به طور سالانه به طرف خوزستان می رود که مصرف خوزستان یک دهم این مقدار هم نیست و به خلیج فارس می رود.

,

لارگانی خاطر نشان کرد: کرمان و یزد حق آبه ای از زاینده رود ندارند و در همین رابطه رئیس مجمع نمایندگان استان یزد می گفت برنامه ریزی ای بکنیم تا تالاب گاوخونی احیاء شود چون از زمانی که این تالاب خشک شده چشمه ها و قنات های یزد هم خشکیده است.

,

وی ادامه داد: قرار بود هر وقت از تونل سوم بهره برداری شد آب یه سمت یزد برود اما از زمان کنگ زنی تونل بهره برداری برای یزد شروع شد.

,

رئیس مجمع نمایندگان استان همچنین در پایان تصریح کرد: مصوبه شورای عالی آب 9 بند داشته که یکی از این بندها می گوید طرح هایی که تخصیص ندارند و کمتر از 50 درصد پیشرفت عمرانی داشتند باید تعطیل شوند اما این اتفاق در عمل نمی افتد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه