اخبار داغ

ولایتی در اصفهان مطرح کرد:

حرکت دانشگاه آزاد در مسیر توصیه های رهبر انقلاب/ ضرورت تقویت اقتصاد دانش بنیان

حرکت دانشگاه آزاد در مسیر توصیه های رهبر انقلاب/ ضرورت تقویت اقتصاد دانش بنیان
رئیس هیأت‌مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه، برای تحقق دو توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه و تعالی پیش خواهد رفت و تا زمانی که با این جهت‌گیری‌ها پیش رود، حرف اول را در توسعه علم و تعالی انسان در کشور خواهد زد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ علی اکبر ولایتی شامگاه پنجشنبه، در یکصد و پنجاه هشتمین نشست شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: هر استان در تمام زمینه‌ها اعم از اداری، مالی، آموزشی، پژوهشی و… باید به خودکفایی برسد و لازمه‌ رسیدن به یک نتیجه‌ مطلوب کلی، کار و تلاش همه‌ مدیران در تمامی واحدها و مراکز آموزشی برای حیثیت جمعی و نگاه به توسعه‌ کلی دانشگاه آزاد اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی افزود: همانگونه که در حوزه‌ آموزش و پژوهش فعالیت‌های چشم‌گیر و سازنده‌ای در دانشگاه آزاد اسلامی داشته‌ایم، لازم است در زمینه‌های تربیتی و فرهنگی نیز اقدامات قوی‌تر و مؤثرتری صورت گیرد و خود را ملزم می‌دانیم در مسیر اهدافی که رهبر معظم انقلاب از مؤسسات آموزش عالی کشور مطالبه کردند قدم برداریم.

,


رئیس هیأت‌مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: در حوزه‌ علم و فناوری بدون تردید جزء بالاترین سطوح منطقه و جزء 10 کشور برتر دنیا هستیم و در حوزه‌ تمدن و فرهنگ‌سازی هیچ کشوری به اندازه‌ ایران سهیم نبوده است و با توجه به این ظرفیت، باید از دانشگاه آزاد اسلامی که مولود و دستاورد انقلاب بزرگ اسلامی است نهایت بهره‌برداری علمی و فرهنگی شود.

,
,


وی خواستار تداوم این جلسات هم اندیشی و تبادل آرا و نظرها برای پیشرفت و نیز توجه ویژه به دو مبحث مهم و سازنده‌ توسعه انسان محور در همه‌ی ابعاد و تقویت اقتصاد دانش‌بنیان با بهره‌گیری از همت والای مدیران و مردم در همه‌ی دستگاه‌ها به خصوص دانشگاه آزاد اسلامی شد.

,
,

حجت‌الاسلام عباسعلی حیدری رئیس نهاد نمایند‌گی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌‌های آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: فعالیت‌های مجموعه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان اصفهان هم‌سو با دانشگاه آزاد اسلامی استان بر دو محور و راهبرد اصلی ارتقای کیفی و پیشرفت همه جانبه آموزشی و پژوهشی به نحوی که این مجموعه بتواند سهم قابل توجهی در تولید علم و فناوری ایفا کند.

,


وی خاطر نشان کرد: مشاهدات میدانی در دانشگاه، نشاندهنده وجود ظرفیت بالا و وجود موانع است و باید برای برداشتن موانع و بهره‌برداری از ظرفیت‌های بالا در دانشگاه اهتمام ورزید و بسی جای مسرت است که دانشمندی فرهیخته و کاردان همچون دکتر ولایتی در راس کار دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شده و بارقه امید برای پیاده‌کردن اهداف مقدس انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی با حضور ایشان قوتی دوباره یافت.

,
,


امیررضا نقش سرپرست دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در این نشست، گزارشی اجمالی از وضعیت واحدها و مراکز آموزشی استان اصفهان ارائه کرده و در پایان این نشست نیز دکتر ولایتی به همراه اعضای شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان بازدیدی از پژوهشگاه مرکزی، دانشکده دندانپزشکی و برخی شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) داشتند.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه