اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان:

راهپیمایی اربعین توانسته هیمنه دشمن را بشکند

راهپیمایی اربعین توانسته هیمنه دشمن را بشکند
رییس اداره تبلیغات اسلامی اردستان گفت: راهپیمایی اربعین توانسته هیمنه پوشالی دشمن را درهم شکسته و آنها را روز به روز در صفحه روزگار کمرنگ کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح اردستان؛ رییس اداره تبلیغات اسلامی اردستان صبح امروز در مراسم دعای ندبه، اظهار کرد: اوج و عزت مسلمانان و تشیع در راهپیمایی و سفر زیارتی اربعین نمود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان,

حجت الاسلام سید جواد حیدری گفت: راهپیمایی اربعین توانسته هیمنه پوشالی دشمن را درهم شکسته و آنها را روز به روز از صفحه روزگار محو کند.

,

وی افزود: مدافعان حرم بودند که با قرار دادن جان خود در طبق اخلاص راه را برای زیارت امام حسین علیه السلام هموار کردند.

,

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه شهدایی همچون شهید حججی بودند که راه را برای ما باز کردند .تصریح کردند. اقدام به موقع آنها موجب شد تا سلفی ها و داعشی ها نفس آخر خود را بکشند.

,

رییس اداره تبلیغات اسلامی تصریح کرد: ظهور امام زمان به زبان نیست بلکه باید مقدماتی همچون حضور فیزیکی را هم فراهم کرد که یکی از آنها شرکت در راهپیمایی اربعین است.

,

وی تاکید کرد: مردم مومن و انقلابی ایران با حضور در راهپیمایی اربعین جواب یاوه گویی ترامپ را خواهند داد.

,

حجت الاسلام حیدری خاطرنشان کرد: شکی نیست که شکوه و عظمت راهپیمایی اربعین امام حسین علیه السلام موجب بیداری اسلامی در سرتاسر جهان شده است.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی همچنین افزود: یکی از خصوصیات برجسته راه پیمایی اربعین امام حسین (ع)، بین المللی بودن آن است که مسلمانان از کشورهای مختلف جهان در ان شرکت می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه