اخبار داغ

در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام؛

سومین سالگرد آیت‌الله مهدوی‌کنی بر سر مزارش برگزار شد

سومین سالگرد آیت‌الله مهدوی‌کنی بر سر مزارش برگزار شد
مراسم تجدید میثاق با مرحوم آیت‌الله محمد رضا مهدوی‌کنی رئیس فقید مجلس خبرگان رهبری بر سر مزار پاک ایشان در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب ری، به مناسبت سومین سالگرد ارتحال آیت‌الله محمدرضا مهدوی‌کنی رئیس فقید مجلس خبرگان رهبری، مراسم تجدید میثاق با این عالم نستوه بر سر مزار وی در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب ری,

در این مراسم آیت‌الله محمد امامی‌کاشانی نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران، حجت‌الاسلام سید مصطفی میرلوحی مدیرکل روابط عمومی و بین الملل دانشگاه امام صادق علیه السلام و جمع دیگری از علما، شاگردان، علاقمندان و خانواده ایشان حضور داشتند.

,

حاضران پس از از نثار فاتحه به روح بلند این عالم ربانی دعای عهد را قرائت کردند.

,

مریم مهدوی کنی عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار آفتاب ری، اظهار داشت: آیت‌الله مهدوی‌کنی دارای شخصیت چند بعدی بوده و در زمینه های مختلف سیاسی، علمی، اخلاقی حضور پررنگ داشت.

, آفتاب ری,

وی ادامه داد: انگیزه آیت‌الله مهدوی‌کنی در تمام کارها رضای خداوند و به نحو احسن انجام دادن کار بود.

,

عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) با اشاره به شخصیت انقلابی آیت‌الله مهدوی‌کنی، بیان کرد: هرجا که احساس می کرد ممکن است لطمه ای به اسلام و انقلاب زده شود، با گذشت و فداکاری وارد عرصه می شد. 

,

وی با اشاره به مسئولیت های سیاسی آیت‌الله مهدوی‌کنی گفت: در سالهای اول پیروزی انقلاب اسلامی در وضعیت بحرانی کشور که نخست وزیری را بر عهده داشت و همچنین در سالهای اخیر عمر بابرکتشان که ریاست مجلس خبرگان را برعهده داشت، فقط به خاطر خدا و قرب الی الله، ولایتمداری و خدمتگزاری به ملت در عرصه های سیاسی حضور داشت.

,

فرزند آیت‌الله مهدوی‌کنی درخصوص ویژگی های فردی این عالم نستوه بیان داشت: بسیار خوش مشرب و شوخ طبع بوده و همیشه در جمع خانواده حضور داشتند. به گونه‌ای رفتار می‌کردند که مورد اعتماد دیگران بودند. 

,

انتهای متن/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه