اخبار داغ

به مناسبت هفته تربیت بدنی/

شهدا نمونه بارزی از ایثار، شجاعت/در ورزش باید جسم و روح باهم ساخته شود+تصاویر

شهدا نمونه بارزی از ایثار، شجاعت/در ورزش باید جسم و روح باهم ساخته شود+تصاویر
به مناسبت هفته تربیت بدنی مسئولان اداره ورزش و نوجوانان شهرستان باشت همراه با امام جمعه موقت،ورزشکارن و پیشکسوتان شهرستان باشت با خانواده شهید ورزشکار حسین حبیبی دوست دیدار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از باشت نیوز، به مناسبت هفته تربیت بدنی مسئولان اداره ورزش و نوجوانان شهرستان باشت همراه با امام جمعه موقت،ورزشکارن و پیشکسوتان شهرستان باشت با خانواده شهید ورزشکار حسین حبیبی دوست دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , باشت نیوز, ، ,

در آیین این مراسم خاطراتی از شهید حبیبی دوست بیان شد و یاد و خاطره این شهید والا مقام را گرامی داشتند.شهید حسین حبیبی دوست از نخبه های فوتبال بوده و پست دروازه بان داشته است.

,

حجت السلام بلادی نژاد در این دیدار به رشادت های 8 سال دفاع مقدس شهدا اشاره و تصریح کرد: استقلال، آزادی و اقتدار کنونی جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا به دست آمده است و به این دلیل، آنان همواره در نزد مردم ایران اسلامی دارای عزت و احترام فراوان هستند.

,

امام جمعه موقت باشت به ارزش های و فواید ورزش در جسم و روح اشاره و اظهار کرد: ورزش در ظاهر جسم را سرحال می کند ولی در عمق ورزش باید جسم و روح باهم ساخته شود.

,

وی عنوان کرد: در بحث عدالت الهی که پیش برویم به مراتب افرادی که جسم و روح سالم تری دارند بهتر میتوانند با خداوند و ائمه اطهار ارتباط برقرار کنند.

,

حجت السلام بلادی نژاد گفت: توان ورزشکاران را خدا به آنها داده و باید شکر گذار این نعمت الهی بود.

,

وی در ادامه به ایثار گری های شهدای ورزشکار اشاره و افزود: روح ایثارگری و جسمی پرورش یافته و اخلاق نیکو را در همه شهدا میتوان دید.

,

امام جمعه موقت باشت گفت: شهدا نمونه بارزی از ایثار، شجاعت، پهلوانی و ایمان هستند.

,

وی افزود: شهدا با تقدیم جان خود به خدا بالاترین نیکی را انجام داده‌اند و بزرگترین الگوی فرهنگی و تربیتی جامعه امروز هستند.

,

 

,

 

,
 
انتهای پیام/سجادی
,
 
انتهای پیام/سجادی
,
 
انتهای پیام/سجادی
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
 
,
انتهای پیام/سجادی
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه