اخبار داغ

با حضور مسئولین شهرستان صورت گرفت؛

بدرقه 300 دانش آموز اردلی به کربلای ایران

بدرقه 300 دانش آموز اردلی به کربلای ایران
با هدف آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت تعداد 300 دانش آموز پسر از شهرستان اردل در قالب 7 دستگاه اتوبوس با بدرقه مسئولان و خانواده‌هایشان عازم اردوی راهیان نور شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  هفت چشمه، هوشنگ جمشیدی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردل  صبح  امروز 28 مهرماه  در مراسم بدرقه 300 دانش آموز پسر این شهرستان که با حضور  امام جمعه شهر اردل،معاون فرماندار ،رئیس آموزش و پرورش و برخی رزمندگان و معلمین شهرستان  اردل در آموزش و پرورش برگزار شد اظهار داشت: راهیان نور یک سفر معنوی است ، چرا که احیا کننده فرهنگ شهادت ، ایثار و مقاومت و به طور کلی احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی است . 

جمشیدی بیان داشت: راهیان نور رژه ای است که وقتی دشمن این خیل عظیمی را که به سمت مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس می روند ، را می بیند ، دلهره ای در وجودش می افتد . 

وی خطاب به دانش آموزان گفت: راهیان نور روحیه انقلابی را بوجود می آورد ، روحیه ای که دیروز در شهدا بود و امروز  با حضور در محل عروج شهدا آن را از آنها هدیه می گیریم ، روحیه ای که امروز بیش از پیش نیاز است و آشنایی شما دانش آموزان با محورهای عملیاتی هشت سال دفاع مقدس ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که یکی از مهمترین اهداف حضور این کاروان در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس است . 

گفتنی است: این اردو سه روزه می باشد که دانش آموزان ضمن حضور در مناطق عملیاتی جنوب، با ایثارگری و حماسه آفرینی رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا می شوند.

دانش آموزان اعزامی به این اردو از برخی از مناطق عملیاتی نظیر شلمچه، طلائیه، یادمان شهدای هویزه، یادمان شهید چمران در دهلاویه، یادمان شهدای اروندکنار و سایر مناطق عملیاتی بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هفت چشمه,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه