اخبار داغ

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی خلیل‌آباد خبر داد:

جابجایی رکوردهای کارگاه دانش‌افزایی در خلیل‌آباد / دهمین دوره کارگاه دانش‌افزایی بازی‌های بومی و محلی برگزار شد

جابجایی رکوردهای کارگاه دانش‌افزایی در خلیل‌آباد / دهمین دوره کارگاه دانش‌افزایی بازی‌های بومی و محلی برگزار شد
رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی خلیل‌آباد گفت: دهمین دوره دانش‌افزایی و کارگاه بازی‌های بومی و محلی با حضور بیش از 110 نفر در خلیل‌آباد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار یار خراسانی، در حاشیه برگزاری کارگاه دانش‌افزایی بازی‌های بومی و محلی اظهار داشت: همزمان با هفته تربیت‌بدنی و ورزش دهمین دوره دانش‌افزایی بازی‌های بومی و محلی در محل سالن ورزشی شهید حسن نیا شهر خلیل‌آباد با حضور چشمگیر علاقه‌مندان، مربیان، داوران، کارشناسان ورزشی آموزش‌وپرورش و رابطین ورزشی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

 

,

وی آشنایی رابطین ورزشی و فعالین حوزه بازی‌های روستایی با رشته‌های جدید و ارتقاء سطح علمی مربیان را ازجمله اهداف این برنامه دانست و عنوان کرد: تداوم این‌گونه برنامه‌ها در راستای بروز رسانی سطح دانش اعضای هیات بومی محلی شهرستان خلیل‌آباد است.

,

 

,

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی خلیل‌آباد بابیان اینکه این دوره با حضور بیش از ۱۱۰ نفر شرکت‌کننده آقا و خانم برگزار شد، خاطرنشان کرد: در این کارگاه آموزشی از شهرستان‌های خلیل‌آباد، کاشمر، فیض‌آباد، گناباد، جغتای، مشهد، رشتخوار و بردسکن حضور داشتند.

,

 

,

وی از تدریس 17 رشته ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی در این کارگاه دانش‌افزایی خبر داد و بیان کرد: علاقه‌مندان، مربیان، داوران، کارشناسان و رابطین ورزشی در این کارگاه با جدیدترین یافته‌ها در ورزش‌های چوبکشی، گانیه، هفت سنگ، نشانه زنی، الک دولک و غیره توسط مدرس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی و نایب رییس هیات استان آشنا شدند.

,

 

,

محمودی بابیان اینکه این دوره دارای ویژگی های خاصی بود که برای اولین بار در کشور برگزار شد، تأکید کرد: حضور حداکثری ۱۱۰ نفر، آموزش جدیدترین رشته‌های اضافه شده به رشته‌های فدراسیون و برگزاری رایگان این کارگاه آموزشی برای اولین بار در کشور از ویژگی های خاص این کارگاه دانش‌افزایی محسوب می شود.

,

 

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش مستمر و هدفمند هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی شهرستان در طول سال با برنامه‌ریزی‌های منظم و مدون توانست در ادامه افتخار آفرینی‌های ورزشی شهر قهرمان‌پرور خلیل‌آباد، افتخاری دیگر برای شهرستان و استان در حوزه برگزاری کلاس‌های آموزشی ورزشی کسب کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه