اخبار داغ

در یادواره «آبروی کوچه ها و افتخار محله‌ها» ساوه مطرح شد؛

یاد شهدای معلم، مروج فرهنگ حسینی در آموزش و پرورش/شهدا برگزیده‌های خدا هستند

یاد شهدای معلم، مروج فرهنگ حسینی در آموزش و پرورش/شهدا برگزیده‌های خدا هستند
یکی از همرزمان معلم شهید «علی پیرونظر» گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطرات شهدای معلم می تواند در اعتلای مقام معلم و ترویج فرهنگ حسینی در آموزش و پرورش موثر باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نارخبر، همزمان با ایام اسارت زینب کبری (س) و سفر کوفه تا شام کاروان اسرا، یادواره «آبروی کوچه ها و افتخار محله‌ها» با محوریت واکاوی زندگی معلم شهید «علی پیرونظر» شامگاه گذشته در سالن والیبال ساوه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر،, نارخبر،,

یاد خاطرات شهدای معلم، مروج فرهنگ حسینی در آموزش و پرورش است

, یاد خاطرات شهدای معلم، مروج فرهنگ حسینی در آموزش و پرورش است, یاد خاطرات شهدای معلم، مروج فرهنگ حسینی در آموزش و پرورش است,

فخیمی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و همرزمان شهید «علی پیرونظر» گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطرات شهدای معلم می تواند در اعتلای مقام معلم و ترویج فرهنگ حسینی در آموزش و پرورش موثر باشد.

,

وی سابقه آشنایی خود را با این معلم شهید از سال ۱۳۶۶ عنوان و بیان کرد: با شهید «علی پیرونظر» در دوره تربیت معلم آشنا شدم و بعد از این آشنایی بود که هر دو برای اعزام به جبهه‌ها ثبت نام کردیم.

,

این همرزم شهید گفت: همسرش در آن زمان باردار بود و از او خواستیم تا در کنار همسرش بماند ولی او نپذیرفت و گفت"همسرم خواب دیده که فرزند دختری خدا به آنان اعطا کرده است و سیدی نورانی فرزندش را بغل گرفته و می گوید این فرزند شهید است."

,

وی ادامه داد: شهید «علی پیرونظر» این خواب را نشانه اجازه حضور او در جبهه‌ها دانست و معتقد بود که حضور در جبهه‌ها وظیفه و تکلیف او است.

,

این پیشکسوت دوران دفاع مقدس اظهار کرد: شهید «علی پیرونظر» همیشه تاثیر مثبت معنوی بر دیگران می گذاشت و هرگز نماز شب را ترک نمی کرد.

,

شهدا برگزیده‌های خدا هستند

, شهدا برگزیده‌های خدا هستند, شهدا برگزیده‌های خدا هستند,

دارابی یکی دیگر از همرزمان شهید «علی پیرونظر» گفت: ویژگی بارز شهید «پیرونظر» نظم در همه امور بود بطوری که برای هر ساعت برنامه مشخصی حتی در خط اول جبهه داشت.

,

این پیشکسوت دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه هر شب ساعت ۹ خاطرات روزانه را با دیگر رزمندگان متاهل در سنگر می‌نوشتند، گفت: این شهید بزرگوار برای نوشتن نامه از بنده می خواست که مثلا اسم دخترش ریحانه را روی برگه بصورت بزرگ و توخالی طراحی کنم تا درونش برای دخترش نامه بنویسد.

,

دارابی اظهار کرد: شهدا برگزیده جمع رزمندگان بودند و توفیق شهادت بهترین پاداش برای اعمال نیک و مخلصانه آنها بود.

,

حضور پدر را در زندگی‌ام احساس می کنم

, حضور پدر را در زندگی‌ام احساس می کنم, حضور پدر را در زندگی‌ام احساس می کنم,

ریحانه پیرونظر دختر شهید نیز در این مراسم گفت: همیشه حضور پدر را در زندگی احساس می کنم تا جایی که حتی در روز عقد با قاطعیت گفتم «با اجازه پدر و مادرم، بله» و همه حضار تعجب کردند.

,

وی با اشاره به وصیت نامه شهید حججی به فرزندش بیان کرد: وقتی وصیت نامه شهید حججی را شنیدم یاد نامه‌های پدر زنده شد که نوشته بود« ریحانه خانم بعد از من سختی های زیادی باید تحمل کنی و مسبب آن نبود بابا است».

,

وی ادامه داد: نامه ای هم مخصوص اول راهنمایی برایم در یک طراحی اسم ریحانه نوشته بود که حتی مادرم نامه را باز نکرد تا خودم در سن مقرر بخوانم.

,

اجرای سرود، خاطره گویی همرزمان شهید، شعرخوانی درباره شهید از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

,

شهیدمعلم پیرونظر  ساوه یادواره

, شهیدمعلم پیرونظر  ساوه یادواره,

شهیدمعلم پیرونظر  ساوه یادواره

, شهیدمعلم پیرونظر  ساوه یادواره,

شهیدمعلم پیرونظر  ساوه یادواره

, شهیدمعلم پیرونظر  ساوه یادواره,

شهیدمعلم پیرونظر  ساوه یادواره

, شهیدمعلم پیرونظر  ساوه یادواره,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه