اخبار داغ

پخش زنده برنامه موج جوانی رادیو جوان از کیش+ تصاویر

پخش زنده برنامه موج جوانی رادیو جوان از کیش+ تصاویر
برنامه موج جوانی رادیو جوان به مدت دو روز از ساعت 20 تا 21 به صورت زنده از جزیره کیش بر روی آنتن صدای جمهوری اسلامی پخش می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کیش پرس، شب گذشته برنامه موج جوانی  رادیو جوان در اولین شب از اجرای برنامه به صورت زنده از دروازه کرمان باغ راه ایرانی به روی آنتن سراسری صدای جمهوری اسلامی ایران رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیش پرس,

کامبیز نقاش مدیر گروه دانش و تولید چند رسانه ای رادیو جوان، درحاشیه اجرای زنده این برنامه در  گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما در رابطه با اجرای موج جوانی به صورت زنده در جزیره کیش اظهار کرد: برنامه موج جوانی که روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته از صدای جمهوری اسلامی ایران به صورت زنده اجرا می شود این هفته در جزیره کیش به روی آنتن زنده صدای جمهوری اسلامی ایران می رود.

,

وی افزود: این برنامه با توجه به شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و عمل در راستای معرفی فرهنگ و آداب، صنایع دستی و  فرصت های گردشگری و سرمایه گذاری در جای جای ایران اسلامی برای مخاطبان رادیو جوان تهیه می شود.

,

مدیر گروه دانش و تولید رادیو جوان با اشاره به اینکه کشور ایران دارای شرایط مختلف آب و هوایی و به نوعی می توان گفت کشور چهار فصل است تاکید کرد: ایران دارای شهرها و روستاهای ناشناخته و بکری است که زیبایی های فراوانی در خود دارد اما به دلیل اینکه ناشناخته باقی مانده اند مورد استقبال قرار نمی گیرند.

,

وی اضافه کرد: هدف این برنامه علاوه بر معرفی زمینه های گردشگری و صنایع دستی به هم میهنان عزیز، معرفی فرصت های سرمایه گذاری در مکان های مختلفی است که تمایل و امکان ایجاد موقعیت های فراوان تفریحی و گردشگری را برای سرمایه گذاران فراهم آورده و رونق گردشگری و توسعه اقتصادی کشور را در پی داشته باشد.

,

این فعال عرصه رسانه با اشاره به مناطقی مانند لاله جین در همدان که مهد سفال ایران است افزود: این برنامه برای آگاه سازی و اطلاع رسانی به مردم و مخاطبان خود به دورترین و بکرترین مناطق ایران سفر کرده و زیبایی های فراوانی را معرفی کرده است.

,

وی با بیان اینکه ما ایرانی ها معمولا زمانی که صحبت از سفر می شود اولین پیشنهادمان سفر به شمال یا جنوب آن هم نقطه مشخصی است عنوان کرد: بسیاری از مردم با زیبایی های شهرهای خود نیز آشنا نیستند و برای سفر بیشتر راهی شمال کشور می شوند در حالیکه در شهرهای مختلف ایران مکان های بکر، چشمه ها، مناظر زیبا و فرصت های گردشگری فراوانی وجود دارد که حتی نامی از آن ها شنیده نشده است.

,

نقاش ادامه داد: برنامه موج جوانی بیشتر به شهرهای کوچکی سفر می کند که مراکز صدا و سیما ندارد و تلاش می کند تا مخاطبان خود را با این شهرها و روستا آشنا کند.

,

وی که در نوروز سال 91 میهمان جزیره کیش بوده است با مقایسه حضور مردم در ایام نوروز و وضعیت کنونی گفت: انتظار داشتم که مانند ایام نوروز جزیره پر از جمعیت باشد زیرا در ایام نوروز که به جزیره سفر کرده بودم پویایی و حضور جمعیت بسیار در کیش را در ذهن داشتم اما اکنون با آرامشی بسیار دلنشین در جزیره روبرو شده ام و فکر می کنم هر کس نیاز به سکوت و آرامش و تمدد اعصاب و دوری از آلودگی و شلوغی کلان شهرها را دارد بهتر است در این ایام سفری چند روزه به جزیره مرجانی کیش داشته باشد تا علاوه بر استفاده از دریا و تفریحات آبی، آب و هوای لطیف و پاک از این آرامش بهره ببرد.

,

عباس پیری تهیه کننده رادیو جوان نیز با ابراز خرسندی از حضور و اجرای برنامه موج جوانی در جزیره کیش با اشاره به اینکه این برنامه به مدت یک سال ونیم است که هر پنج شنبه و جمعه در شهرهای مختلف به صورت زنده اجرا و پخش می شود افزود: این برنامه تنها برنامه ای است که با همت معاونت صدا هر هفته به صورت زنده و از شهرهای مختلف تهیه و پخش می شود.

,

وی با بیان اینکه برنامه موج جوانی برای نخستین بار از خارج از کشور به صورت زنده سال گذشته از کربلا به روی آنتن رفت اضافه کرد: اجرای این برنامه به صورت زنده از جزیره کیش نیز برای اولین بار است که اتفاق می افتد اما امیدواریم در آینده نزدیک شاهد تکرار بیشتر این برنامه در کیش باشیم.

,

تهیه کننده رادیو جوان با تقدیر از همکاری خوب منطقه آزاد کیش در ایجاد شرایط حضور و اجرای برنامه زنده موج جوانی از کیش بیان کرد: به محض ورود به کیش با مسئولان جلسه ای داشتیم که در این جلسه خبرهای خوبی بود و قرار شد این برنامه در بهمن ماه به مدت بیشتری اجرا شود.

,

وی با از حضور خوب کیشوندان در محل اجرای برنامه اظهار خشنودی کرد و ادامه داد: با وجود گرمای هوا استقبال خوبی از برنامه شد و امیدواریم که این استقبال ادامه داشته باشد زیرا این برنامه مشارکت مردم را می طلبد و هرچه تعداد حاضران در برنامه بیشتر باشد برنامه رنگ وبوی شاد و با نشاط تری به خود می گیرد.

,

پیری در پاسخ به اینکه در این برنامه تا چه حد به معرفی جزیره کیش به مخاطبان پرداخته می شود افزود: این برنامه دارای بخش های مختلفی چون بازی و سرگرمی، مسابقه، گفتگو و ترانه است که همه با موضوع جزیره کیش برنامه ریزی شده و به نوعی می توان گفت برنامه موج جوانی یک برنامه تبلیغاتی 60 دقیقه ای مخصوص جزیره کیش است که در بهترین ساعت شبکه پخش می شود.

,

وی ادامه داد: در ساعت پخش این برنامه که از 20 تا 21 است در کلان شهرها اوج ترافیک و استفاده از خودرو است که مخاطبان رادیو بیشتر هستند و این برنامه در یک تخمین بسیار ساده به طور میانگین در این ساعت می تواند 10 درصد از جمعیت کشور را به خود اختصاص دهد که در این صورت می توان گفت؛ به طور تقریبی 8 میلیون نفر شنونده این برنامه هستند.

,

تهیه کننده رادیو جوان با اشاره به اینکه جزیره کیش دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بالای گردشگری است خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی، تفریحات دریایی و زیبایی جزیره مرجانی کیش حضور در این مکان  و استفاده از امکانات خوب جزیره به هموطنان توصیه می شود و سفر به کیش برای ما یک سعادت بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه