اخبار داغ

اولین کاروان دانش آموزان جهرمی به کربلای ایران اعزام شدند

اولین کاروان دانش آموزان جهرمی به کربلای ایران اعزام شدند
صبح امروز 400 دانش آموز جهرمی تحت عنوان کاروان سردار شهید خلیل مطهرنیا در قالب اردوهای راهیان نور برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور به این مناطق اعزام شدند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پسین جهرم صبح امروز همزمان با سراسر کشور اولین مرحله از اعزام دانش آموزان مقطع متوسطه ی دوم شهرستان جهرم تحت عنوان کاروان سردار شهید خلیل مطهرنیا در قالب اردوهای راهیان نور به کربلای ایران انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پسین جهرم,

سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده سپاه جهرم در حاشیه این اعزام با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان نور در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل سوم و چهارم انقلاب گفت : هدف از اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور آشنایی آنان با فلسفه جهاد در راه خدا، القای حس خود باوری، مسئولیت پذیری، تجدید خاطرات حماسه های رزمندگان اسلام، آشنایی با دستاوردهای دفاع مقدس، تجدید میثاق آنان با شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایثارگری شهدا، آشنا کردن نسل جوان و نوجوان با آداب و فرهنگ دفاع مقدس و انتقال این ارزش ها و این فرهنگ به دانش آموزان است .

,

وی از اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و تربیتی در طول این اردوی زیارتی خبر داد افزود : در این سفر معنوی راویان و یادگاران دوران دفاع مقدس و همچنین روحانیون بسیج طلاب ،دانش آموزان را همراهی خواهند کرد .

,

فرمانده سپاه جهرم خاطرنشان شد : هر کدام از اتوبوس های حامل دانش آموزان با هدف ایجاد انس و الفت بیشتر دانش آموزان با شهدا به نام یک شهید دانش آموز نام گذاری شده است .

,

گفتنی است 400 دانش آموز جهرمی در قالب نه دستگاه اتوبوس در این سفر معنوی به مدت سه روز از یادمان ها و مناطق عملیاتی شلمچه ، هویزه ، معراج الشهدا  و یادمان علقمه بازدید می کنند .

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه