اخبار داغ

تحولات منطقه ای؛

کشف بزرگ‌ترین انبار سلاح داعش در مرکز استان دیرُالزور سوریه+ تصاویر

کشف بزرگ‌ترین انبار سلاح داعش در مرکز استان دیرُالزور سوریه+ تصاویر
نیروهای سوری و مقاومت موفق شدند، بزرگ‌ترین انبار سلاح گروه تروریستی داعش را در مرکز استان دیرالزور کشف کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ نیروهای سوری و مقاومت مستقر در شهر تازه آزادشده «المیادین» موفق شدند در جریان جستجوی محله به محله شهر، بزرگ‌ترین انبار سلاح وابسته به گروه تکفیری داعش را کشف کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

منابع میدانی اعلام کردند، نیروهای مقاومت بعد از کشف انبار اقدام به بررسی سلاح‌های ذخیره‌شده در انبار کردند و توانستند تمام سلاح‌ها را به غنیمت بگیرند.

,

بر اساس اطلاع منتشرشده، نیروهای جبهه مقاومت در انبار سلاح وابسته به تروریست‌های داعش، انواع سلاح‌های سنگین، خمپاره و حتی پهپادهای جاسوسی تروریست‌های داعش را در منطقه کشف کردند.

,

رسانه‌های سوری اعلام کردند که حدود نیمی از سلاح‌های کشف‌شده ساخت آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

,

نیروهای جبهه مقاومت برای روشن شدن موضوع و اطلاع دادن مردم تنها حدود 25 درصد از سلاح‌ها را در تصویربرداری کردند و در اختیار رسانه‌های مقاومت گذاشتند.

,

یک منبع میدانی اعلام کرد: تروریست‌های داعش قصد داشتند قبل از رسیدن نیروهای مقاومت، این سلاح‌ها را به مناطق جنوبی و شرقی استان منتقل کنند که با پیشروی سریع نیروهای مقاومت در داخل شهر نتوانستند انبار را تخلیه کنند.

,

نیروهای سوری و مقاومت با کمک جنگنده‌های روسی اواسط ماه جاری موفق شدند طی چند عملیات، شهر راهبردی «المیادین» واقع در مرکز استان دیرالزور را به‌طور کامل پاک‌سازی کنند.

,

این شهر راهبردی دروازه غربی بزرگ‌ترین میدان‌های نفتی، شرق سوریه محسوب می‌شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه