اخبار داغ

تشکیل جلسه بررسی مشکلات عشایر مغان با حضور رییس سازمان بسیج عشایری کشور+تصاویر

تشکیل جلسه بررسی مشکلات عشایر مغان با حضور رییس سازمان بسیج عشایری کشور+تصاویر
جلسه سران عشایر اصلاندوز مغان با رییس سازمان بسیج عشایری کشور در محل سالن جلسات هنگ مرزی این شهر تشکیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار،در این جلسه اکبر صمدی فرماندار شهرستان پارس آباد ضمن خیر مقدم گویی به رییس سازمان بسیج عشایری کشور و هیات همراه اظهار امیدواری کرد که سفر سردار محمدی مایه خیر و برکت برای عشایر شهرستان باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارس تبار,

وی به مسایل و مشکلات پیش روی عشایر و روستاهای شهرستان پارس آباد اشاره کرد و گفت:بیش از 170 قشلاق شهرستان با مشکل اساسی آب شرب و احشام مواجه هستند.

,

فرماندار شهرستان پارس آباد اظهار کرد:هرساله ما از اعتبارات استانی و تملک دارایی بیش از یک میلیارد تومان اعتبار برای آبرسانی به قشلاقات هزینه می کنیم که برای تداوم آبرسانی معطل اعتبار لازم برای بهره برداری هستیم.

,

صمدی با اشاره به کوچ زودهنگام عشایر از ییلاقات به قشلاقات در اثر خشکسالی مناطق ییلاقی گفت:امید است در سطح کلان کشوری به این مقوله از جانب شما صادر بشود و نواقصاتی که در معیشت عشایر وجود دارد مطرح شود.

,

سردار علی پاشا محمدی نیز با اشاره به مشکلات عشایر گفت:در حوزه های مختلف منابع طبیعی،دامپزشکی،آموزش و پرورش و بهداشت و درمان مشکلات دسته بندی بشود و ما پیگیری خواهیم کرد.

,

رییس سازمان بسیج عشایری کشور با تاکید بر تشکیل جلسه بررسی مسایل عشایر در شورای عالی عشایری در استانداری افزود:در این شورا مشکلات و مسایل پیش روی عشایر از جمله آب شرب و آب احشام مطرح بشود و ما نیز در مرکز با تعاملی که داریم با چند تن از وزیران این مشکلات را به تفکیک موضوع و مشکل دسته بندی کرده و به وسع خودمان پیگیری می کنیم.

,

حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه اصلاندوز نیز ضمن خوش آمدگویی به اعضای جلسه و رییس سازمان بسیج عشایری کشور به ارائه مشکلات عشایر اصلاندوز پرداخت و کمبود آب شرب را بزرگترین مشکل عشایر این منطقه دانست و گفت:نبود صنایع تبدیلی در منطقه با توجه به پتانسیل بالای کشاورزی از دیگر مشکلات باغداران و کشاورزان اصلاندوز و شهرستان پارس آباد است.

,

در ادامه چند تن از سران عشایر به نمایندگی از اهالی قشلاقات اصلاندوز و مغان به ارائه مشکلات عشایر پرداخته و خواستار رفع این مشکلات شدند.

,

به گزارش ارس تبار،جلسه بررسی مسایل و مشکلات عشایر شهرستان پارس آباد با حضور رییس و جانشین سازمان بسیج عشایری کشور،امام جمعه اصلاندوز،معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل،فرماندار شهرستان پارس آباد،بخشدار اصلاندوز،فرماندهان سپاه شهرستان پارس آباد،نیر و اصلاندوز،فرمانده گروهان مرزی و برخی از سران و طوایف عشایر در هنگ مرزی اصلاندوز برگزار شد.

, ارس تبار,

 

,
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه