اخبار داغ

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی:

ساخت اسکله بندر دلوار بزودی آغاز میشود

ساخت اسکله بندر دلوار بزودی آغاز میشود
سومین نشست نماینده مجلس شورای اسلامی با شهر دارو شورای شهر دلوار با محوریت مدیریت شهری با حضور چند تن از از نمایندگان لنجداران به میزبانی شهرداری دلوار برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سپاس :سید کمال الدین شهریاری نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی در سومین نشست با مدیران شهری دلوار اظهار داشت: مدیریت شهری مجموعه ای از شهرداری و شورای شهر است و این دو نهاد با هم معنا پیدا می کنند و فعالیت های آنان در راستای اهداف مجلس شورای اسلامی است که از برکات آن می توان به تربیت کادر متخصص در سطوح مختلف اشاره کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از سپاس, :,

وی افزود: عدم وجود طرح جامع شهری در رابطه با نحوه استفاده از اراضی شهر دلوار مربوط به حوزه‌های مسکونی، صنعتی، بازرگانی، اداری و کشاورزی که علی رغم اینکه 6 سال از تدوین آن می گذرد ولی هنوز به تصویب نرسیده را معضل مهمی در شهر دلوار دانست که بزودی این امر مهم نیز با همکاری مدیران شهری دلوار برطرف می شود.

,

شهریاری با بیان اینکه طرح جامع شهر دلوار باید ساماندهی شود اظهار داشت: رفع مشکلات پیش روی توسعه منطقه نمونه گردشگری دلوار طی جلسه ای با حضور مدیران کل استانی در بندر دلوار مورد بررسی قرار می گیرد.

,

, ,

وی تصریح کرد: با پیگیری که در تهران انجام  گرفته است تلاش می شود پروژه تکمیل و توسعه اسکله بندر دلوار بزودی با ابلاغ ۴۰ میلیارد ریال از اعتبارات ملی آغاز شود.

,

نماینده مردم تنگستان و دشتی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آوازه یاد و نام شهید رئیسعلی دلواری درجهان عنوان کرد: ثبت رسمی "بنیاد شهید رئیسعلی دلواری" مورد پیگیری قرار می گیرد تا از این طریق، برگزاری سالانه مراسم "روز مبارزه با استعمار" نظام مند شود.

,

در پایان جلسه شورای اسلامی شهر دلوار مهمتربن چالشهای پیش روی شهرداری، نحوه همکاری شورا و شهرداری درخصوص فوری ترین کارهای سه ماهه اینده و همچنین درخصوص برنامه بودجه، شهرسازی، محیط زیست، اجتماعی و تعامل های آتی بحث و بررسی صورت گرفت.

,

/ انتهای پیام

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه