اخبار داغ

گزارش/

حواشی دیدار استاندار با اعضا شورای شهر یاسوج/از آلوده بودن آب شرب شهر تا اختصاص 4.5 میلیارد تومان اعتبار بافت فرسوده به یک شهرستان خاص

حواشی دیدار استاندار با اعضا شورای شهر یاسوج/از آلوده بودن آب شرب شهر تا اختصاص 4.5 میلیارد تومان اعتبار بافت فرسوده به یک شهرستان خاص
پیش از ظهر امروز نشست استاندار با اعضای شورای شهر یاسوج ، شهردار؛ فرماندار و با حضور نماینده مردم بویر احمد و دنا در رابطه با بررسی مشکلات شهری برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس پیش از ظهر امروز نشست استاندار با اعضای شورای شهر  یاسوج ، شهردار؛ فرماندار و با حضور نماینده مردم بویر احمد و دنا  در رابطه با بررسی مشکلات شهری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, پیش از ظهر امروز نشست استاندار با اعضای شورای شهر  یاسوج ، شهردار؛ فرماندار و با حضور نماینده مردم بویر احمد و دنا  در رابطه با بررسی مشکلات شهری برگزار شد.,

علی محمد احمدی در نشست با شهردار و اعضای شورای شهر یاسوج اظهار داشت: توقعات بین مدیریت شهری و مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان باید دو طرفه باشد.

, علی محمد احمدی در نشست با شهردار و اعضای شورای شهر یاسوج اظهار داشت: توقعات بین مدیریت شهری و مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان باید دو طرفه باشد.,

وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری یک بحث نو است، عنوان کرد: پیگیر شناسایی مشکلات مردم و بررسی و ارائه راهکارهای لازم برای بررف کردن این مشکلات باشید زیرا مردم خواسته ای بیش از این از اعضای شورای شهر ندارند.

,

احمدی با تاکید بر اینکه مدیریت شهری یاسوج بدون نگاه به اینکه در این شهر مسئول دیگری اعم از استاندار و فرماندار وجود دارد، به فکر رفع مشکلات مردم در حوزه های مختلف باشید، افزود: برنامه های محوری در دستور کارتان باشد و بدانید که با حرف زدن امکان  ساختن شهر یاسوج امکان پذیر نیست.

,

وی ادامه داد: ساماندهی ترافیک، دستفروشان، زیباسازی شهر، المان سازی، توسعه فضای سبز، توسعه فرهنگ شهرنشینی، اصلاح معابر عمومی، توسعه آی ی تی و حمایت از شرکتهای دانش بنیان در اولویت کاری شورای شهر و شهرداری یاسوج باشد.

,

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: بسیاری از مشکلات موجود در حوزه مدیریت شهری ریشه فرهنگی دارد که انتظار دارم اعضای شورای شهر در این زمینه ورود کرده و مردم را با زندگی شهری و حق مردم بر شهرداری و بلعکس آشنا کنند.

,

احمدی تاکید کرد: شهرداری و شورای شهر یاسوج بفکر دادن نشاط و امید به مردم با اجرای برنامه های فرهنگی باشند تا از این طریق بتوان شهر و فرهنگ بومی را به مردم سایر کشور معرفی کرد.

,

وی بیان کرد: سعی می‌کنم در سرجمع اعتبارات در حد توان شهرداری یاسوج را به عنوان مرکز استان ببنیم و در این زمینه از هیچ کمکی دریغ نمی کنم.

,

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس گفت: الحاق روستاهای حاشیه شهر یاسوج از پلیس راه تا پلیس راه به این شهرمهمترین مطالبه عمومی مردم این مناطق است.

,

همچنین غلام محمد زارعی در نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اعضای شورای شهر و شهردار یاسوج اظهار داشت: مجموعه مسئولان و متولیان امر با انجام کارهای کارشناسی اقدامات لازم برای الحاق روستاهای حاشیه شهر یاسوج اقدام لازم را انجام دهند.

,

وی خواستار تدوین نقشه راه توسعه و پیشرفت شهر یاسوج توسط مجموعه مدیریت شهری شد و افزود: شهر یاسوج به عنوان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تنها متعلق به مردم شهر یاسوج نبوده بلکه مردم از تمام نقاط کشور در این شهر خدمات دریافت می‌کنند.

,

زارعی با تاکید بر اینکه شهر یاسوج به عنوان مقصد جدید گردشگری انتخاب شده است، ابراز کرد: وقتی در ایام عید فطر یک میلیون نفر در شهر یاسوج اسکان می‌یابند به طور حتم شهرداری باید به این افراد خدمات لازم را بیش از سایر دستگاه‌های اجرایی ارائه کند.

,

وی با تاکید بر اینکه اعضای شورای شهر یاسوج تنها فکر توسعه شهر باشند، بیان کرد: نباید این مسئولیت بزرگ را با مسائل خرد، قومی و شخصی معاوضه کنید و باید همگرایی و وحدت را اصل قرار داده و توسعه و پیشرفت را جزو اولویت‌ها بدانیم.

,

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس خطاب به شهردار و اعضای شورای شهر یاسوج گفت: دنبال ساختن شهر با فشار وارد کردن به مردم نباشید زیرا در این‌صورت شاهد نارضایتی عمومی بوده و فضای اجتماعی علیه شورا و شهرداری می‌شود.

,

زارعی بیان کرد: ساختن شهر یاسوج با مشارکت بیش از پیش مردم امکان پذیر بوده زیرا در غیر این صورت راه به جایی برده نمی‌شود.

,

فرماندار بویراحمد گفت: انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به پرداخت مطالبات شهرداری یاسوج اقدام کنند.

,

سید محمدکاظم نظری در نشست اعضای شورای شهر و شهردار یاسوج با استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: توزیع ناعادلانه اعتبارات دراین استان به یک مشکل تبدیل شده که انتظار می‌رود این روند توسط نماینده عالی دولت رسیدگی شود.

,

وی با اشاره به بی توجهی به بافت فرسوده در شهر یاسوج، عنوان کرد: از 5 میلیارد تومان اعتبارات بافت فرسوده 4.5 میلیارد تومان به یک شهرستان خاص اختصاص یافته است.

,

نظری ابراز کرد: اصلاح معابر به یکی از مهمترین مشکلات شهر یاسوج تبدیل شده که امیدوارم با تدابیر لازم توسط مسئولان و متولیان امر این مشکل برطرف شود.

,

نماینده عالی دولت در شهرستان بویراحمد خواستار اصلاح ورودی شهر یاسوج به سمت اصفهان شد و افزود: انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به پرداخت مطالبات شهرداری یاسوج اقدام کنند.

,

نظری تاکید کرد: بهترین نقاط شهر یاسوج به قبرستان‌های طایفه‌ای و فامیلی تبدیل شده که انتظار داریم در این زمینه چاره اندیشی شود زیرا در صورت ادامه این روند مشکلات متعددی گریبانگیر این شهر می‌شود.

,

علی‌ اکبری‌تبار صبح امروز در نشست هم‌اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده بویراحمد و دنا و فرماندار بویراحمد برگزار شد، با بیان اینکه شهر یاسوج پیشانی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است، اظهار کرد: روزانه دو نفر به جمعیت شهر یاسوج اضافه شده است و این در حالی است که ما روزانه شاهد آسیب‌های اجتماعی مختلف در حاشیه‌های این شهر هستیم.

,

وی با بیان اینکه نباید با نگاه سلیقه‌ای و منطقه‌ای به یاسوج نگاه کرد، افزود: قصد مقایسه مرکز استان با سایر شهرها را ندارم، اما انتظار می‌رود به مرکز استان با این نگاه که پیشانی استان و متعلق به همه مردم است، نگاه کنیم.

,

سخنگوی شورای شهر یاسوج با بیان اینکه آماده کردن زیرساخت‌های گردشگری در این شهر بسیار ضرورت دارد، گفت: آبشار و پارک جنگلی یاسوج پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بالایی در حوزه گردشگری دارد که باید از این ظرفیت‌ها استفاده برد.

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه شوراها پل ارتباطی مردم و مسوولان هستند، اظهار کرد: آب شرب ما حقیقتاً سالم نیست و مشکل دارد، که از شما می‌خواهم از منابع آب و جاهایی که آب شهر تصفیه می‌شوند، بازدید به عمل آورید.

,

اکبری‌تبار گفت: گاهی در دیدارهای مردمی خجالت می‌کشیم که بگوییم، آب نداریم، متأسفانه در دو یا سه کیلومتری شهر یاسوج در هفته سه الی چهار روز منازل مردم آب ندارند.

,

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج در ادامه نبود پمپ بنزین در سطح شهر یاسوج را از مشکلات این شهر عنوان کرد و گفت: امیدوارم در این زمینه چاره‌اندیشی شود.

,

اکبری‌تبار افزود: موضوع نوبت‌دهی کلینیک‌ها و مراکز درمانی یک معضل اساسی است، بطوریکه یک خانم مجبور است برای نوبت پزشک ساعت ۳ بامداد مراجعه کند.

,
انتهای پیام/
,
, ,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه