اخبار داغ

حمله قلبی یک دهه زودتر در کمین مردان

حمله قلبی یک دهه زودتر در کمین مردان
نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد، خطر ابتلا به حمله قلبی در مردان، یک دهه زودتر از زنان آغاز می‌شود؛ چرا که مردان در برابر اضافه وزن آسیب پذیرتر هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد، خطر ابتلا به حمله قلبی در مردان، یک دهه زودتر از زنان آغاز می‌شود؛ چرا که مردان در برابر اضافه وزن آسیب پذیرتر هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گفته محققان، مردان بیشتر از ضربان قلب نامنظم، غیر طبیعی و سریع رنج می‌برند که این امر به عنوان فیبریلاسیون دهلیزی شناخته شده است و این مسائل باعث افزایش خطر ابتلا فرد به حمله قلبی می‌شود.

,

خطر ابتلا به حمله قلبی از ابتدای 60 سالگی در زنان قوت می‌گیرد و این در حالیست که مردها از ابتدای 50 سالگی در معرض خطر هستند.

,

دکتر دونالد لوید جونز، مسئول مطالعه و از اعضای دانشگاه نورث‌وسترن، می‌گوید که مردان به‌طور خاص در معرض خطر قرار دارند چون ابتلا به بیماری‌های قلبی در میان مردان، ‌زودتر از زنان شروع می‌شود؛ به نظر او، پزشکان باید جدیت بیشتری نسبت به غربالگری مردان برای تشخیص عوامل خطر ایست قلبی داشته باشند.

,

در این پژوهش بیش از 79 هزار مرد و زن تحت بررسی قرار گرفتند و مشخص شد، احتمال ایست قلبی ناگهانی در میان مردان، به‌طور قابل توجهی بیشتر از زنان است.

,

دکتر کریستینا می‌گوید: «ما کاهش وزن را برای همه گروه‌های سنّی توصیه می‌کنیم».

,

 

,

منبع: فارس

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه