اخبار داغ

تحلیل زرقان ما

وجهه‌ی «مردمی بودن» اربعین حفظ شود

وجهه‌ی «مردمی بودن» اربعین حفظ شود
نباید گذاشت اربعین از حالت مردمی بودن خارج شود و باید وجهه‌ی «مردمی بودن» اربعین حفظ شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از زرقان ما ؛ حرکت پیاده روی اربعین حرکتی فرهنگی مبنی بر مشارکت مردم است و نباید جنبه مردمی بودن آن کمرنگ شود ونباید گذاشت اربعین از حالت مردمی بودن خارج شود و باید وجهه‌ی «مردمی بودن» اربعین حفظ شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرقان ما ؛, زرقان ما ؛,

 

,

امیدواریم عزیزانمان در ستاد اربعین بتوانند این فرهنگ را توسعه دهند و موجب شوند در سال‌های آینده اربعین به یک حرکت خود جوش مردمی برای منسجم کردن آزادهی خواهان دنیا و برای مقابله با ظلم و ستم و عرصه بین المللی تبدیل شود.

,

, ,

 

,

نباید از بخش مردمی بودن اربعین کاسته شود، بلکه باید بر مردمی بودن آن اصرار کنیم و برنامه ریزی ها بر پایه مردمی ماندن آن صورت دهیم.

,

 

,

مسؤولان باید سعی کنند تا محدودیت‌ها و موانع سفر اربعین کمتر شده و تسهیل یابد، چرا که سرمایه‌ها و گنجینه‌های بزرگی وجود دارد که نمونه آن گنجینه کربلا، عتبات، محرم و حرکت اباعبدالله‌الحسین(ع) است که بر ضد تهاجم فرهنگی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

,

 

,

نظر مقام معظم رهبری هم این بود که نباید گذاشت اربعین از حالت مردمی بودن خارج شود، این اصلی مهم در سیاست اربعین است،همانطور که در عراق هم حرکت مردم خود جوش است،اما این معنایش این نیست که دولت یا مسئولان اجرایی و فرهنگی خود را کنار بکشند، دولت باید برنامه ریزی کند و کمک کند اما اربعین از حالت مردمی بودن خارج نشود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه