اخبار داغ

عضو هیأت رئیسه مجلس:

عدم اقدام عملی اروپا بمعنای همراهی با آمریکا است

عدم اقدام عملی اروپا بمعنای همراهی با آمریکا است
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اگر اتحادیه اروپا در خصوص مواضع ترامپ اقدام عملی انجام ندهد به معنای همراهی با ایالات متحده است و همین امر سبب می شود از برجام آثاری باقی نماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تبریز بیدار ، محمدحسین فرهنگی  با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص اینکه دولت‌های اروپایی بر مسئله‌ی برجام تأکید کردند و سخنان رئیس جمهوری آمریکا را محکوم کردند اما اروپا باید در مقابل اقدامات عملی آن‌ها بایستد و از ورود به مسائل دفاعی ما باید پرهیز کند، گفت: اگر اتحادیه اروپا در خصوص مواضع ترامپ اقدام عملی انجام ندهد به معنای همراهی با ایالات متحده است و همین امر سبب می شود از برجام آثاری باقی نماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تبریز بیدار ،,


نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برجام معاهده بین المللی با ابعاد اجرایی و زمانبندی مشخصی است، اظهار کرد: بر این اساس ایجاد رخنه در برنامه جامع اقدام مشترک به طور قطع به برجام آسیب خواهد زد؛ باید اذعان کرد که متاسفانه آمریکا در این راستا موضع گیری هایی داشته که مناسب به نظر نمی رسد.

وی با بیان اینکه تحرکات آمریکایی ها در خصوص برجام و تلاش برای بحث در موضوع فعالیت های دفاعی کشورمان سبب نقض برجام می شود زیرا به مفاد برجام ربطی ندارد، تصریح کرد: امیدواریم اروپا با اقدام عملی خودش در برابر آمریکا حیات مجددی به برجام ببخشید لذا در غیر این صورت برجام برای ایران هم حاصلی نخواهد داشت.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید براینکه مسئولان کشورهای اروپایی باید مواضع روزهای اخیرشان را نسبت به سیاست های آمریکا تصحیح کنند، خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی نیز جهانیان متوجه خواهند شد تصمیماتی که در قالب اجماع بین المللی چند کشور گرفته می شود فاقد ارزش و خاصیت است که بر ضرر آمریکا و کشورهای اروپایی است.

,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه