اخبار داغ

آیت الله سعیدی:

سربلندی و موفقیت ایران در منطقه عامل عصبانیت آمریکاست/ سپاه پاسداران تمام نقشه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد

سربلندی و موفقیت ایران در منطقه عامل عصبانیت آمریکاست/ سپاه پاسداران تمام نقشه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد
امام جمعه قم با اشاره به اینکه سپاه پاسداران تمام نقشه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد، گفت: سربلندی و موفقیت ایران در منطقه عامل عصبانیت آمریکا می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد با اشاره به اینکه کسی که مطیع خداوند باشد ترسی از دشمن ندارد، اظهار داشت: بنابراین انسان مومن در همه عرصه‌ها به ویژه عرصه‌های سیاسی‌ و اقتصادی نباید ترس به دل خود راه دهد بلکه باید رضایت الهی را مد نظر قرار دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   قم فردا، ,   قم فردا،,   قم فردا,   قم فردا,

وی ادامه داد: شهادت حضرت رقیه(س)‌ در شام سند مظلومیت امام حسین(ع) است و همچنان نیز مدافعان حرم لبیک گویان برای مبارزه با تفکر بنی‌امیه که همان داعشی‌ها و تکفیری‌ها هستند بپا می‌خیزند.

,

امام جمعه قم با اشاره به سالروز اعتراض تاریخی امام(ره) علیه پذیرش کاپیتولاسیون گفت: نگاه آمریکا تاکنون به همه کشور‌ها به ویژه جمهوری اسلامی ایران، نگاه ارباب و رعیتی بوده است، اما فریاد امام(ره) علیه کاپیتولاسیون، نخستین پاسخ رهبری و ملت ایران به رژیم جنایتکار آمریکا بود.

,

وی افزود: ملت ایران با جنجال‌های اخیر آمریکا نا آشنا نیستد و این‌گونه صحبت‌ها تاثیری بر ملت ایران ندارد، هجمه‌ها و حمله‌های آمریکا، به دلیل عصبانیت‌ آن‌هاست و سربلندی و موفقیت‌های ایران در منطقه و جهان موجب عصبانیت آمریکا شده است.

,

تولیت آستان حضرت معصومه(س) با بیان اینکه خلق و خوی آمریکا‌یی‌‌ها قلدری است، بیان داشت: آمریکا بعد از فروپاشی شوروی سابق، علاوه بر قلدری، دچار توهم ابرقدرتی دنیا شد و زمانی که ایران به برکت اهل‌بیت(ع) و امام و رهبری در مقابل این زور‌گویی‌ها ایستاد و شعار «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی»‌ را برگزید، آمریکایی‌ها عصبانی شدند و این عصبانیت تا کنون نیز ادامه داشته است.

,

وی اضافه کرد:‌ از ابتدای انقلاب تا کنون آمریکایی‌ها همواره می‌کوشند که علیه ایران توطئه کنند و صحبت‌های اخیر ترامپ که علاوه بر قلدری با چاشنی دیوانگی همراه شده است، برای ترساندن مردم  و مسؤولان و در نهایت عقب‌نشینی ایران در عرصه‌های مختلف است.
آیت الله سعیدی با تاکید بر اینکه اقدامات اخیر آمریکا با هماهنگی‌ کامل اروپا انجام شده است بیان داشت: همانطور که رهبری معظم انقلاب فرمودند، مسؤولان نباید از مکر و حیله دشمنان غافل شوند بلکه باید بدون ترس در راستای سیاست‌ها و اهداف انقلاب حرکت کنند و به طرف مقابل بفهمانند که جمهوری اسلامی، دیوانه تر از شما‌ را در جای خود نشانده است.

,
,

وی در ادامه با اشاره به موضع گیری‌های اخیر آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: موضع گیری‌ها و اتهامات دشمنان علیه سپاه، به دلیل موفقیت‌‌های سپاه در منطقه است که موجب شده خواب دشمنان آشفته شود.

,

امام جمعه قم با تاکید بر اینکه سپاه در قلب مردم جا دارد افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرماندهی مقام معظم رهبری، عزم راسخ دارد تا دشمنان، گمراهان و فاسدان را از منطقه خارج کند و به اذن خداوند متعال سپاه پاسداران تمام نقشه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه