اخبار داغ

رنجبرزاده:

80 میلیون در حساب همدان برای هیأت ورزشی اسدآباد/خودم پرداخت را به تعویق انداختم

80 میلیون در حساب همدان برای هیأت ورزشی اسدآباد/خودم پرداخت را به تعویق انداختم
نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت با اشاره به مبلغ اعتبار 80 میلیون تومان برای هیأتهای ورزشی اسدآباد به همدان ابلاغ‌ و در حساب است، گفت: به علت عدم ساماندهی هیئت‌ها آن را به تعویق انداخته‌ام.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرنگار آوای سیدجمال؛ اکبر رنجبرزاده در حاشیه بازدید از پروژه نیمه‌تمام استخر شنای شهر اسدآباد اظهار کرد: مدتی است که 80 میلیون تومان اعتبار ورزشی برای اسدآباد تأمین و به همدان ابلاغ‌شده است که برای ساماندهی و توزیع بین هیئت‌ها آن را به تعویق انداخته‌ام.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,

وی تصریح کرد: از 80 میلیون تومان اعتبار 20 میلیون تومان برای هیأت روستایی، 20 هیأت ورزشی اسدآباد و 40 میلیون نیز مازاد ابلاغ‌شده است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در خصوص پرداخت این مبلغ اعتبار به هیئت‌ها گفت: تاکنون هیچ‌یک ریالی به هیئت‌ها نداده و هزینه نکرده‌ایم؛ البته دست نگه‌داشته‌ایم که ظرف یک یا دو هفته آینده توزیع خواهد شد که اگر بخواهیم از همین فردا هم مشکلی برای توزیع نداریم.

وی گفت:  برای اماکن ورزشی و به خصوص ورزشهایی که حالت خانگی دارد، از سوی وزارت ورزش 5 پکیج برای شهرستان ارسال کردند که در اختیار اداره شهرستان برای توزیع است.

رنجبرزاده مبنای پرداخت توزیع این پکیج ورزشی را این‌گونه دانست که هر جا که امکان ورزشی کم و جمعیت قابل‌ملاحظه‌ای باشد و البته محل آسیب‌پذیری بیشتری باشد، به آن مناطق تعلق می‌گیرد. 

وی بابیان اینکه ره‌آورد دو مدیر وزارتخانه ورزش به شهرستان برای تعویض کف‌پوش سالن‌ها و احداث سه زمین مینی‌فوتبال سه و نیم میلیارد تومان است، افزود: باتوجه به اینکه  شهرستان اسدآباد پروژه ملی ندارد، از محل 27.5 درصد مالیات بر ارزش‌افزوده پروژه احداث زمین مینی‌فوتبال و کف‌پوش سالن‌ها را اختصاص دادند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مجلس و البته کمیسیون دیوان عدالت اداری بر هزینه کرد این اعتبارات نظارت دارند که این پول‌ها در کجا هزینه می‌شوند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه