اخبار داغ

در خطبه های نمازجمعه استان همدان مطرح شد؛

اتحاد ملت‌ها نشان از به انزوا رفتن آمریکا دارد/ تجهیز تروریستهای تکفیری برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بود/ جمهوری اسلامی ایران نگران پاره کردن برجام از سوی امریکا نیست

اتحاد ملت‌ها نشان از به انزوا رفتن آمریکا دارد/ تجهیز تروریستهای تکفیری برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بود/ جمهوری اسلامی ایران نگران پاره کردن برجام از سوی امریکا نیست
ائمه جمعه استان همدان در خطبه های نمازجمعه این هفته به موضوع سخنان نابخردانه رییس جمهور آمریکا و به انزوا رفتن این کشور در مجامع بین المللی پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛به نقل از نافع ،ائمه جمعه استان همدان در خطبه های نمازعبادی سیاسی جمعه این هفته، ضمن دعوت همگان به تقوای الهی، اعلام کردند: یک صدایی ملت ، مسئولان کشور ایران ودیگر کشورها نشان میدهد که آمریکا در حال تنها شدن و به نزوا رفتن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع ،,

 

,

مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته برخی شهرستانهای استان:

, مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته برخی شهرستانهای استان:,

 

,

امام‌جمعه اسدآباد: اتحاد ملت‌ها نشان از به انزوا رفتن آمریکا دارد

, امام‌جمعه اسدآباد: اتحاد ملت‌ها نشان از به انزوا رفتن آمریکا دارد,

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی نیز در خطبه‌های نماز جمعه شهر اسدآباد با اشاره به قرار گرفتن در آستانه اربعین حسینی، اظهار کرد: خدمت در دستگاه حسینی برای استقبال از زائر حسینی سعادتی است که به دلیل وجود بزرگراه کربلا در این شهر نصیب مردم ‌شده و انتظار میرود با کمک و توزیع نذورات در پذیرایی و استقبال خوب از زائران حسینی خدمتی در این دستگاه حسینی داشته باشیم.

,

 

,

وی با اشاره به سالروز افشاگری حضرت امام خمینی(ره) در مبارزه با پذیرش ننگ کاپیتولاسیون در آبان ماه، گفت: هشدارها و صدای حق‌طلبی امام(ره) در دفاع از عزت ایران و اسلام در این امر بالا آمد و حقیقتا باید نوشته‌ها و بیانات آن پیرمراد مرور شود.

,

 

,

امام‌جمعه اسدآباد گفت: امام راحل همان دوران با شناخت درستی از آمریکا لقب شیطان بزرگ را به آمریکا دادند و فرمودند که این شیطان قابل اعتماد نیست.

,

 

,

وی همچنین با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب هم امروز با مدیریت و رهنمودهای خود یک سرمایه‌های بزرگ نه تنها برای ایران بلکهبرای همه جهان اسلام هستند، گفت: ایشان دردیدار با نخبگان جوان سراسر کشور، فرمایشات مهمی را در باب بیهوده و ابلهانه سخن گفتن آمریکاو یاوه‌گویی‌های ترامپ به ارزش‌های اسلامی بیان کردند.

,

 

,

حسینی‌مجد به متحد شدن سران قوا، احزاب، مردم همیشه درصحنه و مسئولان کشور دردشمن دانستن آمریکا اشاره کردو گفت : همه یک صدا شعار سر دادند که آمریکا شیطان و عهد شکن است و نمیتوان به او اعتماد کرد.

,

 

,

وی یادآور شد: این یک صدایی ملت ، مسئولان کشور ایران و دیگر کشورها نشان میدهد که آمریکا در حال تنها شدن  و به نزوا رفتن است.

,

 

,

امام‌جمعه اسدآباد گفت: رهبر انقلاب در کلامی صریح و بسیار زیبا در باب داشتن بصیرت فرمودند "که رئیس‌جمهور آمریکا ابله است و بلاهت نشان می‌دهد و البته این موجب نشود که ازآمریکا غافل بمانیم؛ و چه‌بسا دنبال این یاوه‌گویی‌ها توطئه هایی باشد".

,

 

,

وی با اشاره به یکی از بیانات رهبر انقلاب مبنی بر اینکه "آمریکا بازهم از ملت ایران سیلی خواهد خورد" تکبیر گفتند و شعار مرگ بر آمریکا را سر دادند.

,

 

,

حسینی مجد در ادامه با قدردانی از زحمات نماینده مردم در مجلس، استاندار همدان و فرماندار شهرستان در امکان بازدید مسئولان ورزشی از این شهرستان، گفت: در این بازدیدها بیش از 3 میلیارد تومان برای اماکن ورزشی اسدآباد تزریق اعتبار خواهد شد.

,

 

,

امام جمعه همدان: در غرب فاتحه ی انسانیت خوانده شده است/افزایش تعامل میان صنعت و دانشگاه از ضروریات می باشد

, امام جمعه همدان: در غرب فاتحه ی انسانیت خوانده شده است/افزایش تعامل میان صنعت و دانشگاه از ضروریات می باشد,

آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، در خطبه نخست نماز جمعه این هفته با بیان اینکه، صیانت و نگه داری از بنیان خانواده یک امر بسیار مهم است  گفت:،خوشبختانه در حال حاضر بنیاد صیانت از خانواده در همدان تشکیل شده است.

,

 

,

 وی ادامه داد :  من به همه توصیه میکنم که در زمینه ی حفظ بنیان خانواده ، امر به معروف را کنار نگذارند و تا می توانند در این زمینه کار کنند ودر این خصوص آگاه سازی نمایند.

,

 

,

آیت الله محمدی دربخش دیگری از سخنان خود بیان کرد : غربی ها تا خرخره در فساد فرو رفته اند و در غرب فاتحه ی انسانیت خوانده شده وحالا اینها میخواهند این فرهنگ را در جامعه ی ما نفوذ دهند ، که البته تا حدی هم موفق شده اند ، آنها زندگی بی مسئولیت و تعهد را میخواهند و میخواهند این فرهنگ را در جامعه ی ما رواج دهند .

,

 

,

وی ادامه داد : بعضا به من مراجعه میکنند و میگویند زندگی ما در حال از بین رفتن است ، بنده که دلیل را میپرسم ، علت را مهریه ی سنگین خانم ها بیان میکنند ، من به آن مادری که ۱۰۰۰ سکه دیده و بچه و زندگی اش را رهاکرده این پیام را میدهم که بویی از انسانیت نبرده است.

,

 

,

امام جمعه همدان گفت: یکی دیگرازمشکلات خانواده وجود مهد کودک هاست، چراکه پدرومادری که بچه ی خود را به مهد کودک می برند ، همان بچه وقتی بزرگ می شود ، پدر و مادرش را به خانه  سالمندان واگذار میکند .

,

 

,

وی درخطبه دوم  عنوان کرد: مرتب با من تماس میگیرندو درخواست میشود که از این جمعه تا جمعه ی آینده مردم به صورت ویژه به مسلمانان یمن و میانمار کمک کنند چرکه این کمک بسیار مفید است و باعث مایوس شدن و ذلیل شدن دشمنان میشود و متولی این امر هلال احمر است.

,

 

,

آیت الله محمدی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد:کره ی زمین را ظلمت و تباهی فرا گرفته اما خداوند لطفی به ما ایرانی ها کرده است و دست زعامت آیت الله خامنه ای را بر سر ملت ما قرار داده است ، دیروز که ما در خدمت ایشان بودیم ، صحبت های بسیار خوبی کردند که یکی از بخش های مهم  این صحبت ها در زمینه ی  ارتباط صنعت با دانشگاه بود که امیدواریم رابطه ی صنعتگران با دانشگاهیان هرچه بهتر بشود.

,

 

,

امام جمعه نهاوند:تجهیز تروریستهای تکفیری برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بود

, امام جمعه نهاوند:تجهیز تروریستهای تکفیری برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بود,

امام جمعه نهاوند هم در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته گفت: آمریکایی ها و هم‌پیمانانش با هدف ضربه زدن به انقلاب اسلامی، گروهک های تکفیری را به وجود آورده و تجهیز و پشتیبانی می کنند.

,

 

,

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی ادامه داد: استکبار جهانی و در راس آنها امریکا گروهک های تروریستی و تکفیری را در منطقه به وجود آوردند و مردم زیادی را به خاک و خون کشیدند.

,

 

,

وی اظهار داشت: آنها با تجهیز و پشتیبانی از تروریستها، ملت های مسلمان را دچار بحران کردند و با این کار اهدافی را داشتند که تامین امنیت رژیم صهیونیستی یکی از این اهداف بود.

,

 

,

امام جمعه نهاوند افزود: امریکا با هدف ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران و پیاده کردن اهداف شومش در منطقه از تروریستها حمایت می کند ولی ادعا می کند در حال مبارزه با تروریستها است.

,

 

,

مغیثی گفت: با مقاومت مردم منطقه و ایستادگی مدافعان حرم و رزمندگان جبهه مقاومت نقشه های آنها نقش برآب شد و به یاری خدا به زودی نابود می شوند.

,

 

,

امام جمعه بهار: جمهوری اسلامی ایران نگران پاره کردن برجام از سوی امریکا نیست

, امام جمعه بهار: جمهوری اسلامی ایران نگران پاره کردن برجام از سوی امریکا نیست,

امام جمعه بهارنیز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بهار با اشاره به سخنان ترامپ این سخنان را پوچ خواند وگفت: سخنان بی پایه رئیس جمهور امریکا به طور ناخواسته باعث ایجاد اتحاد و همدلی در کشور شد .

,

 

,

حجت الاسلام حاتم نیا ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران نگران پاره کردن برجام از سوی امریکا نیست؛ چرا که امریکایی ها تاکنون هیچ حرکت مثبتی در راستای عمل به برجام نکرده اند و ما عملا هیچ چیز را از دست نداده بلکه با قوت به سوی پیشرفت حرکت خواهیم کرد

,

 

,

امام جمعه رزن : تاسیسات نظامی ناموس ملت ایران است

, امام جمعه رزن : تاسیسات نظامی ناموس ملت ایران است,

حجت الاسلام مولازاده اظهار امام جمعه رزن هم با اشاره به سخنان رئیس جمهور امریکا گفت:سخنان گزاف رییس جمهور امریکا پنج محور داشت یکی از آن  جدا دانستن مردم ایران از نظام،مورد دوم عدم اجرای برجام،مورد سوم عدم اجازه بازدید مراکز نظام،چهارم تحریم سپاه پاسداران عزیز ما و‌نکته پنج خلیج عربی نامیدن خلیج فارس ما بود.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد:باید از سخنان رهبری در دیدار با نخبگان  تقدیر کرد ،ایشان نخبگان را ترغیب به پیشرفت کردند و یاوه گویی ها آمریکا را جواب دادند.

,

 

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد:رایس گفته بود نقشه‌های چندین ماهه ما را رهبر ایران با یک سخنرانی نابود میکند.  

,

 

,

رئیس شورای فرهنگی شهرستان همچنین از موضع گیری های رئیس جمهور تشکر کرد واضافه کرد:سخنان روحانی دلها را حدودا زنده کرد به‌نوبه‌خود از ایشان تشکر کردند.ر روحانی دفاع خوبی از سپاه و ولایت فقیه انجام دادند.

,

 

,

 

,

وی اضافه کرد:راجع به این موارد اولا مردم ایران خودشان صاحب این مملکت هستند و ما مانند شما و مثل کشورهای عربی دوست شما دیکتاتوری نداریم ومردم این انقلاب را درست کردند مردم این نظام را درست کردند

,

 

,

وی اضافه کرد:اعتقاد ما این است که مردم صاحب اصلی انقلاب هستند ،تنها کشوری که مسائل آن با رای مردم حل می شود ایران است.

,

 

,

مولازاده تصریح نمود:ثالثا ایران همه تعهدات را انجام داده است و گاهی ناراحتی مردم از دولت همین است که چرا شما به تعهدات عمل کردید اما آنها چیزی انجام ندادند.

,

 

,

وی بیان کرد:مردم ایران از این که مسئولین همه تعهدات دولت انجام داده اند و ما اراک و‌نطنز را تعلیق کرده ایم و چیزی درست نشده است ناراحتند.

,

 

,

وی با اشاره به سخنان ترامپ در خصوص بازدید از تاسیسات نظامی گفت:تاسیسات نظامی ایران ناموس ایران است و این را هم ترامپ و هم مسیولین داخلی بدانند.ما نمی‌توانیم مانند جنگ برویم آر دیگر کشورها سلاح‌گدایی کنیم.

,

 

,

وی تصریح کرد:ما بر اساس فتوای مرجعیت و ولایت فقیه هرگز به سمت سلاح هسته ای خواهیم رفت اما هیچگاه اجازه تجاوز به دشمنان را نخواهیم داد و پای متجاوز را قطع خواهیم کرد.

,

 

,

دانش آموخته حوزه علمیه قم اضافه کرد:سپاه پاسداران روح‌کشور است و روح را نمی توان از تن جدا کرد.

,

 

,

وی تاکید نمود:سپاه در مسائل سیاسی و اقتصادی و‌مختلف در کنار مردم و نظام است و لذا تحریم‌های که شما با علیه سپاه انجام داده اید بر علیه مردم آیران است و سپاه قلب ایران است

,

 

,

وی در خصوص تحریف نام خلیج فارس خاطرنشان کرد:خلیج فارس نماد عظمت و‌پاکی ملت ایران است .

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه