اخبار داغ

در خطبه‌های نماز جمعه مازندران مطرح شد

هیچ نیروی خارجی نمی‌تواند به انقلاب اسلامی خدشه‌ای وارد کند/ جلوی رانت‌خواری و اختلاس باید محکم بایستیم

هیچ نیروی خارجی نمی‌تواند به انقلاب اسلامی خدشه‌ای وارد کند/ جلوی رانت‌خواری و اختلاس باید محکم بایستیم
نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته در 44 نقطه مازندران برگزار شد که خطبای جمعه به بیان مسائلی مختلفی همچون اظهارات ترامپ علیه ایران پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه مرکز مازندران اظهار کرد: تاریخ کربلا، تاریخ قیام و پیام است.

وی افزود: افرادی در تاریخ هستند که قیام کردند جنگیدند اما قیام آنها پیام نداشت اما قیام عاشورا در روز عاشورا با ایثارگری و فداکاری‌ها و حماسه‌های جاوید در تاریخ بشریت ماندگار شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه امام حسین(ع) و یارانش رسالتش را انجام دادند، تصریح کرد: حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) دو پیام‌رسان چیره دست و مفسر و مقید که در عاشورا حضور داشتند و شاهدان عینی بودند و جنایات و قضاوت‌های بنی‌امیه را در کربلا دیدند.

این مسؤول با بیان اینکه امام حسین(ع) فرزندان خود را در این قیام برد تا این قیام جاودانه شود، گفت: بسیاری از قیام‌ها در تاریخ از بین رفتند اما پیام‌رسان نداشتند.

طبرسی یادآور شد: در اثر ترویج، تبلیغ، تبیین و سخنان رسای زینب کبری و امام سجاد(ع) بود که نگذاشتند عاشورا تحریف شود.

وی با بیان اینکه می‌خواهند منبر و منطق را از ما بگیرند، گفت: باید مردم را با حقایق عاشورا آشنا کنیم نه اینکه به هر نحو و طریقی از مردم اشک بگیریم و شأن امامان باید حفظ شود.

امام جمعه ساری ادامه داد: شیعه سرمایه‌های کلان دارد اما از این سرمایه‌ها مانند قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و دیگر منابع استفاده نمی‌کند.

این مسؤول با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا تصور کرد مردم از سخنرانی‌هایش می‌ترسند، گفت: اما مردم نترسیدند و این پتکی بر سر دولت آمریکا بود.

طبرسی بیان کرد: سخنان ترامپ مسؤولان کشور را متحد کرد آنها متوجه شدند اگر اختلاف داشته باشند با این آدمکش‌ها روبرو می‌شوند.

وی با بیان اینکه سخنان ترامپ ماهیت امریکا را به دنیا نشان داد، افزود: ترامپ آمریکای بدون روتوش است.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: با اقتصاد مقاومتی و اتحاد و پیروی از رهبری می‌توانیم با آمریکا مقابله کنیم.

این مسؤول ادامه داد: در ۳۸ سال گذشته تجربه نشان داده هیچ نیروی خارجی نمی‌تواند به انقلاب خدشه وارد کند و باید در داخل اتحاد داشته باشیم.

طبرسی با اشاره به اینکه بی‌اعتمادی در بین مردم زیاد شده است، خاطرنشان کرد: نگرانی ما ترامپ نیست بلکه باید جلوی رانت‌خواری، تبعیض، اختلاس را بگیریم و بیکاری را ریشه‌کن کنیم.

وی افزود: سپاه و ارتش از جنس مردم و مولود انقلاب هستند و کسی نمی‌تواند به آنها چیزی بگویند.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: اگر جنگ سیاسی و اختلاف را کنار بگذاریم هیچ قدرتی نمی‌تواند با ما مبارزه کند و مقابل ما قرار بگیرد.

این مسؤول با بیان اینکه باید به کار مردم به خوبی رسیدگی کنیم، خاطرنشان کرد: رانت‌خواری و نورچشم بازی را کنار بگذاریم و محکم بایستیم تا دشمنان خود را از پا در بیاوریم.

طبرسی به سخنان پارلمان کویت در اجلاس بین‌المللی روسیه اشاره کرد، گفت: این سخنان باید زودتر گفته می‌شد اگر همه عرب‌ها با هم متحد بودند دیگر رژیم صهیونیست وجود نداشت.

وی ادامه داد: همسران مدافعان حرم لشکر زینبیون را در استان مازندران را تشکیل دادند که ۳۰ هزار نفر عضو این لشکر هستند و این بانوان می‌خواهند راه همسران شهیدشان را ادامه بدهند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک کودتای نظامی نیست، ادامه داد: این انقلاب خودجوش و مردمی است، این انقلاب نمی‌میرد و روز به روز زنده می‌ماند.

طبرسی در پایان گفت: ورزش جزو ضروریات زندگی روزمره است و باید ورزش کنیم و تحرک داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

ورود کالای قاچاق به کشور خیانت به مردم است

, ورود کالای قاچاق به کشور خیانت به مردم است,

 

,

حجت‌الاسلام عبدالغفار آل‌حبیب در خطبه‌های این هفته نمازجمعه نوشهر با اشاره به بیست‌ونهم مهرماه روز ‏صادرات، اظهار کرد: با توجه به نام‌گذاری امسال از سوی رهبرمعظم انقلاب به سال تولید اشتغال، مسئولین باید به این امر توجه بیشتری ‏داشته باشند.‏

وی با تاکید بر اینکه ادارات و سازمان‌ها در عمل اشتغال و تولید را اجرائی کنند و نیازی به زدن بنر و پوستر ‌با پول بیت‌المال نیست، گفت: ما ‏برای ایستادگی در برابر دشمنان و خودکفایی کشور به اقتدار فرهنگی، اقتصادی و نظامی نیاز داریم.‏

امام جمعه موقت نوشهر با بیان اینکه فرهنگ کشور ما فرهنگ ناب محمدی است که از این فرهنگ کامل‌تر و غنی‌تر در دنیا نیست و ما به ‏فرهنگ‌های منحط شرقی و غربی نیازی نداریم، افزود: مسئولین کشور باید به فرهنگ اهتمام ویزه‌ای بورزند و به داشته‌های خود ایمان و باور ‏داشته و آن را اجرا کنند.‏

وی دو عامل نیروی انسانی و سرمایه را برای اقتدار اقتصادی ضروری برشمرد و خاطرنشان کرد: کشور ما از لحاظ نیروی انسانی و سرمایه ‏کمبودی در کشور ندارد، زیرا ما در کشور نیروهای جوان عالم، بصیر، مومن، تحصیل‌کرده، آگاه و اهل معرفت فراوان داریم که باید از این نیرو ‏به نحو احسنت استفاده کرد.‏

آل‌حبیب با اشاره به اینکه کشور ما از لحاظ سرمایه کمبودی ندارد زیرا ایران اسلامی از زمان جنگ تحمیلی تاکنون در تحریم به‌سر می‌بَرد ‏اما در برابر مشکلات کمر خم نکرد، از واردات برخی کالاها که تولید داخلی دارد، انتقاد کرد و گفت: این کار خیانت به تولیدکننده داخلی ‏است و مسئولین باید با کنترل قاچاق جلوی واردات این کالاها را بگیرند.‏

وی در مورد ضرورت اقتدار نظامی برای کشور با انتقاد از اینکه برخی می گویند ما سلاح و موشک می‌خواییم چیکارکنیم، تصریح کرد: مگر ‏می‌شود در مقابل دشمنی که تا بُنِ دندان مسلح است و همه نوع سلاح شیمیایی، اتمی و هسته‌ای دارد تجهیزات دفاعی نداشت.‏

امام جمعه موقت نوشهر به سالروز ورود کاروان آل‌الله به شام اشاره کرد و با بیان اینکه رفتار خاندان اهل‌بیت(ع) و سه ساله اباعبدالله(ع) ‏حضرت رقیه(س) برای همه درس عبرت است، گفت: اهل‌بیت(ع) در طول مسیر با وجود تمامی سختی‌ها هیچ‌گونه تقاضایی از دشمن نداشتند ‏که این امر نشان می‌دهد ما نیز باید در برابر مستکبرین دست نیاز بلند نکنیم و تنها به خود اکتفا کنیم.‏

وی در پایان یادآور شد: اکنون یزید و یزیدیان کجا هستند، چرا کسی از آن‌ها یادی نمی‌کند اما از حضرت رقیه(س) با وجود سن کم همواره ‏یاد می‌شود، زیرا حرکت ایشان برای خدا و در راه دین خدا بود و نشان می‌دهد که ایستادگی در برابر ظلم و ستم، انسان را ماندگار می‌کند.‏

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

آمریکا سه دهه از انقلاب اسلامی سیلی خورده است

, آمریکا سه دهه از انقلاب اسلامی سیلی خورده است,

 

,

حجت‌الاسلام محمدتقی نادعلی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته جویبار اظهار کرد: جدایی اقلیم کردستان عراق یک نقشه صهیونیستی-آمریکایی است.

وی سخنان ترامپ را بیهوده دانست و افزود: سخنان بی‌مغز و پوچ رئیس جمهور آمریکا تأثیری در بهبود چهره این کشور ندارد زیرا همه دنیا می‌داند آمریکا در تمام نقاط جهان در حال دخالت و تأمین منافع خود از طریق حمایت از گروه‌های تروریستی است.

امام‌جمعه جویبار مذاکره دوباره در مورد برجام را رد و تصریح کرد: برجام یک تعهد بین‌المللی است و کشوری نمی‌تواند خودسرانه آن را نقض کند و اگر آمریکا چنین اشتباهی کند بیشترین ضرر را خواهد کرد.

نادعلی‌زاده به قرار دادن نام سپاه پاسداران در گروه‌های تروریستی واکنش نشان داد و گفت: آمریکا باید این کار را کند زیرا فرزندان غیور سپاه پاسداران امروز خواب را از چشمان داعش که تأمین کننده منافع آمریکا در منطقه هستند گرفته است.

وی در پایان بیان کرد: آمریکا سه دهه از انقلاب اسلامی سیلی خورده است و سخنان امروز مسئولین آمریکا از روی درماندگی است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

یاوه‌گویی‌های رئیس‌جمهور دیوانه آمریکا ارزش پاسخ ندارد

, یاوه‌گویی‌های رئیس‌جمهور دیوانه آمریکا ارزش پاسخ ندارد,

 

,

حجت‌الاسلام سیدجعفر رضایی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رامسر با اشاره به هفته تربیت بدنی و تبریک این هفته به ورزشکاران، اظهار کرد: به همه مسئولان اداری، نهادهای دولتی، امنیتی، نظامی و مردم توصیه می‌کنم که ورزش را باید به عنوان یک فرهنگ عمومی در جامعه گسترش دهیم زیرا ورزش مهمترین اصل برای سلامت فرهنگی جامعه است.

وی افزود: امروز در نظام تربیت بدنی ورزش پهلوانی و قهرمانی خواستگاهش ورزش همگانی و عمومی مردم در جامعه است و ورزش همگانی را شروعی برای پرورش ورزشکاران قهرمان و نامی می‌دانند.

امام جمعه رامسر در ادامه بیان کرد: اداره تربیت بدنی در هر شهری به ویژه شهرستان رامسر اگر می‌خواهد موفق شود باید ورزش را به یک فرهنگ عمومی تبدیل کند و با برنامه‌های مختلف مردم را با ورزش نزدیک کند.

رضایی در همین زمینه تصریح کرد: ورزش قهرمانی و موفقیت‌های ورزشکاران در بحث اعتماد به نفش ملی یک کشور و یک شهر بسیار اهمیت دارد و مقام‌های ورزشی برای جوانان یک جامعه الگوسازی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان رامسر در گذشته‌ای نه چندان دور مفاخر زیادی در عرصه‌های مختلف از جمله ورزش داشتیم تاکید کرد: مسئولین تمام تلاش خود را بکار ببرند تا مفاخر ورزشی، فرهنگی، دینی و علمی رامسر را به نسل جوان معرفی کنند تا جوانان شهرستان رامسر مفاخر و افتخارات شهر خود را بشناسند.

رضایی یادآور شد: مهمترین و پرزمینه ترین کار در عرصه فرهنگی یک جامعه امر ورزش است.

وی اضافه کرد: امروز جامعه جهانی به ورزش با نگاه سلامت جسمی و روحی نگاه می‌کند و برای بسیاری از بیماری‌ها ورزش کردن تجویز می‌شود.

امام جمعه رامسر با اشاره به سخنان توهین آمیز اخیر ترامپ رئیس جمهور دیوانه آمریکا بیان کرد: اظهارات بی اساس و ابلهانه رئیس جمهور دیوانه آمریکا همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ارزش جواب دادن ندارد.

رضایی خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی آمریکا را خوب می‌شناسند و این طور یاوه سرایی‌ها خللی در عزم و اراده پولادین مردم ایران اسلامی ایجاد نمی‌کند.

وی در پایان با اشاره به شهادت امام سجاد (ع) گفت: شهادت مظلومانه امام سجاد 34 سال بعد از واقعه عاشورا اتفاق افتاد و در طول این سال‌ها امام سجاد (ع) همیشه واقعه عاشورا را بازگو کرد و در غم ظلم‌های ناروا به خاندان اهل بیت پیامبر (ع) گریست.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,
سخنان ترامپ سبب اتحاد طیف‌های مختلف سیاسی و مردم شد
, سخنان ترامپ سبب اتحاد طیف‌های مختلف سیاسی و مردم شد,
 
,

حجت‌الاسلام سیدمهدی امیری‌ارجمند در خطبه‌های نماز جمعه امروز در جمع نمازگزاران نوری در مصلی الغدیر این شهرستان، با توصیه به تقوی الهی و عمل به دستورات دین، اظهار کرد: کسب تقوی با انجام فرامین الهی و رفتار دینی و اخلاق اسلامی است که زندگی مومنانه و زیست ایمانی را به دنبال دارد.

 

وی افزود: هر چه معرفت به خداوند افزایش یابد، جامعه مناسب و با اخلاق و تقوی خواهیم داشت، به ویژه اینکه مسؤولان باید با کسب تقوی اخلاق اسلامی را مراعات که برای دیگران الگو محسوب می‌شوند.

 

امام جمعه شهرستان نور تصریح کرد: زندگی دنیایی مقدمه زندگی آخرت و واقعی است و باید در این دنیا معرفت و تقوی کسب کنیم و صفات رذیله را از خود دور کنیم.

 

این مسؤول در ادامه سلسله مباحث سبک زندگی اسلامی، خاطرنشان کرد: انواع فخر فروشی مورد مذمت است اگر کسی به علم و توانایی خود فخر کند یا به ثروت و مال خود و پست و مقام خود فخر فروشی کند این مورد نکوهش و مذمت است.

 

امیری‌ارجمند ترس از تهیدستی را موجب هلاکت دانست افزود: مغرور شدن و به خود بالیدن نیز از عوامل هلاکت است و انسان مومن نباید از ترس تهیدستی انفاق نکند و به داشته‌های خود مغرور شود.

 

وی به ورود به ماه صفر اشاره و اظهار کرد: این ایام روزهایی است که بر آل‌الله بسیار سخت گذشت و در پنجم صفر حضرت رقیه(س) به شهادت رسید که مراسمی به نام این حضرت در مصلی برگزار می‌شود.

 

امام جمعه شهرستان نور در بخش دیگری از سخنان خود و مناسبت 13 آبان، اظهار کرد: اعتراض امام(ره) در سال 43 در مقابل لایحه کاپیتولاسیون که ایران و ایرانی را به ذلت و به آمریکایی‌ها در کشور ما عزت می‌بخشید از مهم‌ترین اقدامات بود و امام(ره) در آن زمان و هر زمان دیگر با اقتدار در مقابل زیاده‌خواهی استکبار ایستاده و اگر الان هم حیات داشتند همان مواضع را داشتند.

 

این مسؤول تصریح کرد: اسلام یک دین جهانی است و به یک کشور و تعداد افراد خاص محدود نمی‌شود، اسلام به ما می‌گوید در هر جای دنیا انسانی فریاد زد به دادش برسید، امروز در کشور میانمار مسلمانان قتل عام می‌شوند، هزاران مسلمان آواره شدند و در حال از بین رفتن هستند و از دنیا صدایی در نمی‌آید، مردم میانمار به کمک ما نیاز دارند، بحث اسلام است، تمام اسلام در مقابل تمام کفر قرار دارد و ما که داعیه‌دار نهضت حسینی هستیم باید به هل من ناصر مسلمانان دنیا پاسخ دهیم.

 

امیری‌ارجمند خاطرنشان کرد: در عراق با توطئه استکبار درصدد جدایی اقلیم کردستان هستند و این نقشه را در کشورهای دیگر اسلامی نیز طراحی کردند تا در صورت توفیق در عراق در کشورهای اسلامی پیاده و قدرت اسلام را کاهش دهند که نمایندگان کرد و دولت عراق در مقابل این ایستادند و باید هم چنین باشد که همه مواظب و مراقب باشند تا تفرقه ایجاد نشود و با وحدت و یکپارچگی جهان اسلام حفظ و مقتدر‌تر شود.

 

وی به دیدار مقام معظم رهبری با نخبگان دانشگاهی اشاره کرد و افزود: ایشان با اشاره به تاریخ انقلاب فرمودند؛ برخی روشنفکران گفتند اگر قرار است پیشرفت کنیم باید در دامن غرب باشیم، در مدت حکومت پهلوی ما کاملا وابسته بودیم چقدر پیشرفت کردیم؟ اما از زمان انقلاب و به رغم تحریم‌ها در همه عرصه‌ها در صدر کشورهای جهان قرار داریم، حرف اول منطقه را ایران می‌زند و این برای استکبار به ویژه آمریکا بسیار سخت است و قابل تحمل نیست، بنابراین تلاش می‌کند مانع پیشرفت ایران و ایرانی شود ولی به اصطلاح روشنفکران ایرانی غرب‌گرا در کشور نیز با آنان همراه می‌شوند.

 

خطیب جمعه شهرستان نور گفت: مذاکره در بحث موشکی و قدرت نظامی امکان ندارد در حالی که اتحادیه اروپا، دبیرکل سازمان ملل، دبیرکل انرژی هسته‌ای بر انجام تعهدات ایران و باقی ماندن برجام تاکید دارند، کشوری که تروریست و خود ایجاد کننده داعش است، کشور ما را که در مقابل داعش ایستاده تروریست معرفی و از پاره کردن برجام حرف می‌زند که البته با سخنان ترامپ همه طیف‌های سیاسی کشور با هم متحد و هم صدا از سپاه دفاع کردند و در برابر مواضع دولت آمریکا و سخنان ترامپ ایستادند این خود توفیقی است که به دست آمد.

,

حجت‌الاسلام سیدمهدی امیری‌ارجمند در خطبه‌های نماز جمعه امروز در جمع نمازگزاران نوری در مصلی الغدیر این شهرستان، با توصیه به تقوی الهی و عمل به دستورات دین، اظهار کرد: کسب تقوی با انجام فرامین الهی و رفتار دینی و اخلاق اسلامی است که زندگی مومنانه و زیست ایمانی را به دنبال دارد.

,

 

,

وی افزود: هر چه معرفت به خداوند افزایش یابد، جامعه مناسب و با اخلاق و تقوی خواهیم داشت، به ویژه اینکه مسؤولان باید با کسب تقوی اخلاق اسلامی را مراعات که برای دیگران الگو محسوب می‌شوند.

,

 

,

امام جمعه شهرستان نور تصریح کرد: زندگی دنیایی مقدمه زندگی آخرت و واقعی است و باید در این دنیا معرفت و تقوی کسب کنیم و صفات رذیله را از خود دور کنیم.

,

 

,

این مسؤول در ادامه سلسله مباحث سبک زندگی اسلامی، خاطرنشان کرد: انواع فخر فروشی مورد مذمت است اگر کسی به علم و توانایی خود فخر کند یا به ثروت و مال خود و پست و مقام خود فخر فروشی کند این مورد نکوهش و مذمت است.

,

 

,

امیری‌ارجمند ترس از تهیدستی را موجب هلاکت دانست افزود: مغرور شدن و به خود بالیدن نیز از عوامل هلاکت است و انسان مومن نباید از ترس تهیدستی انفاق نکند و به داشته‌های خود مغرور شود.

,

 

,

وی به ورود به ماه صفر اشاره و اظهار کرد: این ایام روزهایی است که بر آل‌الله بسیار سخت گذشت و در پنجم صفر حضرت رقیه(س) به شهادت رسید که مراسمی به نام این حضرت در مصلی برگزار می‌شود.

,

 

,

امام جمعه شهرستان نور در بخش دیگری از سخنان خود و مناسبت 13 آبان، اظهار کرد: اعتراض امام(ره) در سال 43 در مقابل لایحه کاپیتولاسیون که ایران و ایرانی را به ذلت و به آمریکایی‌ها در کشور ما عزت می‌بخشید از مهم‌ترین اقدامات بود و امام(ره) در آن زمان و هر زمان دیگر با اقتدار در مقابل زیاده‌خواهی استکبار ایستاده و اگر الان هم حیات داشتند همان مواضع را داشتند.

,

 

,

این مسؤول تصریح کرد: اسلام یک دین جهانی است و به یک کشور و تعداد افراد خاص محدود نمی‌شود، اسلام به ما می‌گوید در هر جای دنیا انسانی فریاد زد به دادش برسید، امروز در کشور میانمار مسلمانان قتل عام می‌شوند، هزاران مسلمان آواره شدند و در حال از بین رفتن هستند و از دنیا صدایی در نمی‌آید، مردم میانمار به کمک ما نیاز دارند، بحث اسلام است، تمام اسلام در مقابل تمام کفر قرار دارد و ما که داعیه‌دار نهضت حسینی هستیم باید به هل من ناصر مسلمانان دنیا پاسخ دهیم.

,

 

,

امیری‌ارجمند خاطرنشان کرد: در عراق با توطئه استکبار درصدد جدایی اقلیم کردستان هستند و این نقشه را در کشورهای دیگر اسلامی نیز طراحی کردند تا در صورت توفیق در عراق در کشورهای اسلامی پیاده و قدرت اسلام را کاهش دهند که نمایندگان کرد و دولت عراق در مقابل این ایستادند و باید هم چنین باشد که همه مواظب و مراقب باشند تا تفرقه ایجاد نشود و با وحدت و یکپارچگی جهان اسلام حفظ و مقتدر‌تر شود.

,

 

,

وی به دیدار مقام معظم رهبری با نخبگان دانشگاهی اشاره کرد و افزود: ایشان با اشاره به تاریخ انقلاب فرمودند؛ برخی روشنفکران گفتند اگر قرار است پیشرفت کنیم باید در دامن غرب باشیم، در مدت حکومت پهلوی ما کاملا وابسته بودیم چقدر پیشرفت کردیم؟ اما از زمان انقلاب و به رغم تحریم‌ها در همه عرصه‌ها در صدر کشورهای جهان قرار داریم، حرف اول منطقه را ایران می‌زند و این برای استکبار به ویژه آمریکا بسیار سخت است و قابل تحمل نیست، بنابراین تلاش می‌کند مانع پیشرفت ایران و ایرانی شود ولی به اصطلاح روشنفکران ایرانی غرب‌گرا در کشور نیز با آنان همراه می‌شوند.

,

 

,

خطیب جمعه شهرستان نور گفت: مذاکره در بحث موشکی و قدرت نظامی امکان ندارد در حالی که اتحادیه اروپا، دبیرکل سازمان ملل، دبیرکل انرژی هسته‌ای بر انجام تعهدات ایران و باقی ماندن برجام تاکید دارند، کشوری که تروریست و خود ایجاد کننده داعش است، کشور ما را که در مقابل داعش ایستاده تروریست معرفی و از پاره کردن برجام حرف می‌زند که البته با سخنان ترامپ همه طیف‌های سیاسی کشور با هم متحد و هم صدا از سپاه دفاع کردند و در برابر مواضع دولت آمریکا و سخنان ترامپ ایستادند این خود توفیقی است که به دست آمد.

,

 

,
ملت ایران بیش از این تحمل چراغ‌سبز نشان دادن به دشمن را ندارند
, ملت ایران بیش از این تحمل چراغ‌سبز نشان دادن به دشمن را ندارند,
 
,

آیت‌الله علی معلمی در خطبه‌های نماز جمعه این‌هفته قائم‌شهر با بیان اینکه مقام معظم رهبری در جمع نخبگان جوان و بااستعداد به ایراد سخن پرداختند٬ اظهار کرد: ایشان بسیار مشتاق هستند که در جمع این‌گونه جوانان حضور پیدا کنند چر اکه اینان بنیه علمی کشور و زمینه استقلال مستمر و مدام را فراهم می‌کنند.

 

وی افزود: ایشان در جمع نخبگان و جوانان علمی آنان را امید ایران خواندند و به ضرورت هوشیار بودن در مقابل مکر شیطان بزرگ تأکید کردند.

 

امام جمعه قائم‌شهر با بیان اینکه اتحادیه اروپا برای پایبندی به برجام تأکید می‌کنند و چه کسی باور می‌کند که آنها پایبندی به برجام را به نفع ایران می‌دانند، تصریح کرد: اروپایی‌ها از یک سو می‌گویند که ما به برجام پایبند هستیم ولی هم‌زمان می‌بینیم که مدعی می‌شوند باید درباره صنعت موشکی ایران صحبت و مذاکره کنیم و می‌خواهند با این ترفند ما را بترسانند و پشت‌سر با مذاکرات٬ اختیارات جدید به‌ دست آورند.

 

معلمی با بیان اینکه هشتمین ماه سال ۹۶ از راه رسید ولی هنوز یک موردی که به‌عنوان اقتصاد مقاومتی رعایت و اعمال شود مشاهده نشده است و فقط حرف اقتصاد مقاومتی زده می‌شود، گفت: دشمن می‌خواست مقاومت را بشکند و اسرائیل را در خاورمیانه گسترش دهند و از چند سال پیش سرمایه‌گذاری کردند ولی در این عرصه اثرگذاری ایران را مشاهده کردیم.

 

وی با بیان اینکه از سه سال پیش مقام معظم رهبری فرمود عربستان نمی‌تواند یمن را وادار به تسلیم کند و الان می‌بینیم که هنوز یمن زیر آتش آل‌سعود می‌سوزد ولی هرگز تسلیم نمی‌شوند و این اثرگذاری ایران و اندیشه اسلامی در دنیا است، ادامه داد: کسانی که از برجام به‌عنوان فتح‌الفتح و کلید همه گرفتاری‌ها یاد می‌کردند فریب دشمن را خوردند و این در حالی است که دشمن در تعارفات وانمود کرد که اگر توافق حاصل شود مشکلات حل می‌شود و ما خوش‌باور بودیم.

 

امام جمعه قائم‌شهر افزود: دولت، تمام توان خود را برای مذاکره گذاشت و به جزء اجرای کارهای روزمره آنچه که روح امام و شهدا می‌خواستند حاصل نشده است.

 

معلمی با بیان اینکه سخنان رئیس‌جمهور بعد از حرف ترامپ جای تشکر دارد٬ گفت: اطرافیان و آدمی که معاون اقتصادی رئیس‌جمهور است اگر توان دارد باید در عرصه اقتصادمقاومتی خود را نشان دهد و اظهارنظر کند نه اینکه در عرصه دیگرگرا و امیدواری به دشمن دهد و همه باید این را مدنظر قرار دهند چراکه ملت راه امام و شهدا را با تمام وجود ادامه می‌دهد و بیش از این چراغ سبز نشان دادن به دشمن را تحمل نمی‌کنند.

 

اقتصاد، میدان اصلی جنگ دشمن با ایران اسلامی

 

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه نکا با اشاره به سالروز اعتراض و فریاد سهمگین امام راحل نسبت به قانون کاپیتولاسیون این اقدام را استثمار و استعمار قضایی آمریکا نسبت به ایران توصیف و اظهار کرد: فریاد روشنگرانه امام راحل در برابر آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و رژیم دست‌نشانده شاه بوده است.

 

وی امام راحل را بزرگترین آمریکا شناس قرون اخیر و تاریخ معاصر خواند و افزود: هیچکس مانند امام راحل آمریکا و ماهیت آمریکا را نشناخت و امروز نیز رهبر معظم انقلاب هوشیاری و شناخت ستودنی نسبت به این شیطان بزرگ دارد.

 

امام جمعه نکا آمریکا را در کمین نشسته برای نابودی کامل مردم توصیف و خاطرنشان کرد: تصور نکیند با یک یا دو مذاکره کوتاه می‌آید بلکه به دنبال برجام‌های متعدد است چراکه روی هر نقطه برجسته و امتیاز ما دنبال درست کردن برجامی است تا آن را از دست ما بگیرد.

 

این مسئول تذکرات امام راحل به ملت در قبال آمریکا را نشانگر لازمه شناخت دشمن اصلی از سوی ملت دانست و اضافه کرد: این کار امام راحل در شناخت شیطان بزرگ به مردم درست مانند همان کاری که خداوند در ابتدا در ماجرای آدم و شیطان انجام داده، است.

 

وی با اشاره به یاوه‌گویی‌های اخیر ترامپ و موضع‌گیری‌های اکثر مسئولان کشور در قبال آن، نسبت به چراغ سبز نشان دادن برخی افراد از داخل برای مذاکرات جدید انتقاد کرد و گفت: مذاکره دوباره روی مسائل ازجمله صحبت بر سر قدرت دفاعی و موشکی ایران، سپاه پاسداران و سایر موضوعات از این دست چه حرفی است که شما می‌زنید.

 

محمدی لائینی با بیان انتظار مردم از مسئولان در راستای ارائه صحبت‌های حساب شده، خاطرنشان کرد: صحبت‌های مسئولان بهانه دست دشمن و چراغ سبز به آنان نشان ندهد و به آمریکایی‌ها می‌گوییم روی هیچکدام از عوامل اقتدار خود هیچ مذاکره‌ای با دنیا نخواهیم داشت.

 

در ادامه امام جمعه نکا با اشاره به مناسبت‌های هفته پیش رو شهادت حجت‌الاسلام مصطفی خمینی فرزند اول امام راحل را گرامیداشت و آن را سرآغاز شروع مجدد انقلاب اسلامی دانست.

 

این مسئول همچنین برنامه‌ریزی و آمار را به همراه صادرات ازجمله عوامل اثرگذار در رونق اقتصاد کشور برشمرد و اضافه کرد: اقتصادی که بر محور صادرات حرکت کند به منزله صادرات موفق به شمار می‌آید.

 

محمدی لائینی مسئله اقتصاد را میدان اصلی جنگ دشمن با ایران اسلامی توصیف و اظهار کرد: امروز مهمترین وظیفه دولت، ملت و مسئولان تقویت جریان تولید است اما متأسفانه در شهرستان نکا در این زمینه مشکلاتی مشاهده می‌شود.

 

وی افزود: کارخانه سیمان و نیروگاهی که از قبل وجود داشته اما امروز دیگر صنایع تولیدی قابل توجهی در این شهرستان وجود ندارد در شهرک صنعتی این شهرستان نیز بسیاری از واحدهای تولیدی خوابیده و چند واحدی با هزاران مشکل به زحمت خود را سر پا نگه داشته‌اند.

 

خطیب جمعه نکا گفت: با وجود این همه جوان بیکار منتظر فرصت شغلی این طوری که نمی‌شود تولید را رونق بخشید در این رابطه ادارات جهاد کشاورزیف کار و صنعت و معدن باید بجنبند.

 

این مسئول با تأکید بر مشکل‌تراشی بانک‌ها، اضافه کرد: بانک‌ها باید بجنبند چراکه امروز ما تأسیسات نیمه‌کاره با سرمایه‌گذاری‌های 10 ها میلیاردی داریم که اگر مقداری بانک‌ها همکاری کنند و این واحدها به تولید برسند اشتغال نیز تا حدودی حل می‌شود.

 

در پایان وی گفت: روزمره شهر، استان و کشور را به پیش بردن فایده‌ای ندارد باید برنامه‌ریزی دراز مدت و کلان داشت.
,

آیت‌الله علی معلمی در خطبه‌های نماز جمعه این‌هفته قائم‌شهر با بیان اینکه مقام معظم رهبری در جمع نخبگان جوان و بااستعداد به ایراد سخن پرداختند٬ اظهار کرد: ایشان بسیار مشتاق هستند که در جمع این‌گونه جوانان حضور پیدا کنند چر اکه اینان بنیه علمی کشور و زمینه استقلال مستمر و مدام را فراهم می‌کنند.

,

 

,

وی افزود: ایشان در جمع نخبگان و جوانان علمی آنان را امید ایران خواندند و به ضرورت هوشیار بودن در مقابل مکر شیطان بزرگ تأکید کردند.

,

 

,

امام جمعه قائم‌شهر با بیان اینکه اتحادیه اروپا برای پایبندی به برجام تأکید می‌کنند و چه کسی باور می‌کند که آنها پایبندی به برجام را به نفع ایران می‌دانند، تصریح کرد: اروپایی‌ها از یک سو می‌گویند که ما به برجام پایبند هستیم ولی هم‌زمان می‌بینیم که مدعی می‌شوند باید درباره صنعت موشکی ایران صحبت و مذاکره کنیم و می‌خواهند با این ترفند ما را بترسانند و پشت‌سر با مذاکرات٬ اختیارات جدید به‌ دست آورند.

,

 

,

معلمی با بیان اینکه هشتمین ماه سال ۹۶ از راه رسید ولی هنوز یک موردی که به‌عنوان اقتصاد مقاومتی رعایت و اعمال شود مشاهده نشده است و فقط حرف اقتصاد مقاومتی زده می‌شود، گفت: دشمن می‌خواست مقاومت را بشکند و اسرائیل را در خاورمیانه گسترش دهند و از چند سال پیش سرمایه‌گذاری کردند ولی در این عرصه اثرگذاری ایران را مشاهده کردیم.

,

 

,

وی با بیان اینکه از سه سال پیش مقام معظم رهبری فرمود عربستان نمی‌تواند یمن را وادار به تسلیم کند و الان می‌بینیم که هنوز یمن زیر آتش آل‌سعود می‌سوزد ولی هرگز تسلیم نمی‌شوند و این اثرگذاری ایران و اندیشه اسلامی در دنیا است، ادامه داد: کسانی که از برجام به‌عنوان فتح‌الفتح و کلید همه گرفتاری‌ها یاد می‌کردند فریب دشمن را خوردند و این در حالی است که دشمن در تعارفات وانمود کرد که اگر توافق حاصل شود مشکلات حل می‌شود و ما خوش‌باور بودیم.

,

 

,

امام جمعه قائم‌شهر افزود: دولت، تمام توان خود را برای مذاکره گذاشت و به جزء اجرای کارهای روزمره آنچه که روح امام و شهدا می‌خواستند حاصل نشده است.

,

 

,

معلمی با بیان اینکه سخنان رئیس‌جمهور بعد از حرف ترامپ جای تشکر دارد٬ گفت: اطرافیان و آدمی که معاون اقتصادی رئیس‌جمهور است اگر توان دارد باید در عرصه اقتصادمقاومتی خود را نشان دهد و اظهارنظر کند نه اینکه در عرصه دیگرگرا و امیدواری به دشمن دهد و همه باید این را مدنظر قرار دهند چراکه ملت راه امام و شهدا را با تمام وجود ادامه می‌دهد و بیش از این چراغ سبز نشان دادن به دشمن را تحمل نمی‌کنند.

,

 

,

اقتصاد، میدان اصلی جنگ دشمن با ایران اسلامی

, اقتصاد، میدان اصلی جنگ دشمن با ایران اسلامی,

 

,

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه نکا با اشاره به سالروز اعتراض و فریاد سهمگین امام راحل نسبت به قانون کاپیتولاسیون این اقدام را استثمار و استعمار قضایی آمریکا نسبت به ایران توصیف و اظهار کرد: فریاد روشنگرانه امام راحل در برابر آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و رژیم دست‌نشانده شاه بوده است.

,

 

,

وی امام راحل را بزرگترین آمریکا شناس قرون اخیر و تاریخ معاصر خواند و افزود: هیچکس مانند امام راحل آمریکا و ماهیت آمریکا را نشناخت و امروز نیز رهبر معظم انقلاب هوشیاری و شناخت ستودنی نسبت به این شیطان بزرگ دارد.

,

 

,

امام جمعه نکا آمریکا را در کمین نشسته برای نابودی کامل مردم توصیف و خاطرنشان کرد: تصور نکیند با یک یا دو مذاکره کوتاه می‌آید بلکه به دنبال برجام‌های متعدد است چراکه روی هر نقطه برجسته و امتیاز ما دنبال درست کردن برجامی است تا آن را از دست ما بگیرد.

,

 

,

این مسئول تذکرات امام راحل به ملت در قبال آمریکا را نشانگر لازمه شناخت دشمن اصلی از سوی ملت دانست و اضافه کرد: این کار امام راحل در شناخت شیطان بزرگ به مردم درست مانند همان کاری که خداوند در ابتدا در ماجرای آدم و شیطان انجام داده، است.

,
 
,

وی با اشاره به یاوه‌گویی‌های اخیر ترامپ و موضع‌گیری‌های اکثر مسئولان کشور در قبال آن، نسبت به چراغ سبز نشان دادن برخی افراد از داخل برای مذاکرات جدید انتقاد کرد و گفت: مذاکره دوباره روی مسائل ازجمله صحبت بر سر قدرت دفاعی و موشکی ایران، سپاه پاسداران و سایر موضوعات از این دست چه حرفی است که شما می‌زنید.

,

 

,

محمدی لائینی با بیان انتظار مردم از مسئولان در راستای ارائه صحبت‌های حساب شده، خاطرنشان کرد: صحبت‌های مسئولان بهانه دست دشمن و چراغ سبز به آنان نشان ندهد و به آمریکایی‌ها می‌گوییم روی هیچکدام از عوامل اقتدار خود هیچ مذاکره‌ای با دنیا نخواهیم داشت.

,
 
,

در ادامه امام جمعه نکا با اشاره به مناسبت‌های هفته پیش رو شهادت حجت‌الاسلام مصطفی خمینی فرزند اول امام راحل را گرامیداشت و آن را سرآغاز شروع مجدد انقلاب اسلامی دانست.

,

 

,

این مسئول همچنین برنامه‌ریزی و آمار را به همراه صادرات ازجمله عوامل اثرگذار در رونق اقتصاد کشور برشمرد و اضافه کرد: اقتصادی که بر محور صادرات حرکت کند به منزله صادرات موفق به شمار می‌آید.

,

 

,

محمدی لائینی مسئله اقتصاد را میدان اصلی جنگ دشمن با ایران اسلامی توصیف و اظهار کرد: امروز مهمترین وظیفه دولت، ملت و مسئولان تقویت جریان تولید است اما متأسفانه در شهرستان نکا در این زمینه مشکلاتی مشاهده می‌شود.

,
 
,

وی افزود: کارخانه سیمان و نیروگاهی که از قبل وجود داشته اما امروز دیگر صنایع تولیدی قابل توجهی در این شهرستان وجود ندارد در شهرک صنعتی این شهرستان نیز بسیاری از واحدهای تولیدی خوابیده و چند واحدی با هزاران مشکل به زحمت خود را سر پا نگه داشته‌اند.

,

 

,

خطیب جمعه نکا گفت: با وجود این همه جوان بیکار منتظر فرصت شغلی این طوری که نمی‌شود تولید را رونق بخشید در این رابطه ادارات جهاد کشاورزیف کار و صنعت و معدن باید بجنبند.

,

 

,

این مسئول با تأکید بر مشکل‌تراشی بانک‌ها، اضافه کرد: بانک‌ها باید بجنبند چراکه امروز ما تأسیسات نیمه‌کاره با سرمایه‌گذاری‌های 10 ها میلیاردی داریم که اگر مقداری بانک‌ها همکاری کنند و این واحدها به تولید برسند اشتغال نیز تا حدودی حل می‌شود.

,

 

,
در پایان وی گفت: روزمره شهر، استان و کشور را به پیش بردن فایده‌ای ندارد باید برنامه‌ریزی دراز مدت و کلان داشت.
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه