اخبار داغ

همزمان با سراسر کشور؛

انتخابات انجمن اولیا و مربیان در مدارس جرقویه علیا برگزار شد+ تصاویر

انتخابات انجمن اولیا و مربیان در مدارس جرقویه علیا برگزار شد+ تصاویر
همزمان با هفته پیوند و اولیا و مربیان، انتخابات انجمن اولیا و مربیان مدارس جرقویه علیا در شرق اصفهان، همزمان با سراسر کشور با حضور و مشارکت فعال اولیای دانش‌آموزان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اصفهان شرق؛ صبح امروز همزمان با هفته پیوند و اولیا و مربیان، انتخابات انجمن اولیا و مربیان مدارس جرقویه علیا همزمان با سراسر کشور با حضور و مشارکت فعال اولیای دانش‌آموزان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اصفهان شرق,

به‌ منظور مشارکت اولیای دانش آموزان در برنامه‌ریزی آموزش‌ و پرورش مدارس، همه‌ ساله انتخابات انجمن اولیا و مربیان در هفته پایانی مهرماه( 24 الی 30 مهرماه هفته پیوند اولیاء و مربیان) در سطح مدارس برگزار می‌شود.

,

یکی کاندیداهای انجمن اولیا و مربیان در گفتگویی با خبرنگار اصفهان شرق با اشاره به هدف این انتخابات اظهار کرد: انجمن اولیا و مربیان هر مدرسه هیأت منتخبی است از اولیای دانش آموزان و مربیان همان مدرسه که با تفاهم و صمیمیت فعالیت دارند.

,

تقویت همکاری و مشارکت اولیای دانش آموزان

, تقویت همکاری و مشارکت اولیای دانش آموزان, تقویت همکاری و مشارکت اولیای دانش آموزان,

وی ادامه داد: انجمن اولیا و مربیان به منظور تقویت همکاری و مشارکت اولیای دانش آموزان برای کمک به ارتقای کیفیت فعالیت های آموزش و پرورش و گسترش ارتباط خانه و مدرسه، بر طبق مقررات و ضوابط وزارت آموزش و پرورش انجام وظیفه می کند.

,

این کاندید نقش انجمن اولیاء و مربیان را مهم ارزیابی و تصریح کرد: حضور پر رنگ اولیاء در انتخابات انجمن اولیا، ضمن آنکه باعث رشد چشمگیر در فعالیت های مدرسه خواهد شد، انجام برنامه‌ های مدرسه را نیز تضمین می‌ کند.

,

یکی از والدین نیز در گفتگویی با خبرنگار ما با اشاره به نقش انجمن و اولیا و مربیان گفت: مدرسه بعد از خانواده دومین مکان برای رشد استعداد و اجتماعی شدن است و انجمن اولیا و تعامل آن ها با مدرسه از مهم ترین عوامل در بررسی موانع رسیدن به اهداف متعالی است.

,

پیشرفت تربیتی و تحصیلی دانش‌آموزان

, پیشرفت تربیتی و تحصیلی دانش‌آموزان, پیشرفت تربیتی و تحصیلی دانش‌آموزان,

محمدی ادامه داد: مشارکت اولیا، همدلی و همراهی آنان با مدرسه باعث پیشرفت تربیتی و تحصیلی دانش‌آموزان خواهد شد و این مهم در نهایت پیشرفت علمی کشور را به دنبال خواهد داشت.

,

وی همچنین با تاکید به نقش و اهمیت انجمن اولیا و مربیان در روند تحصیلی دانش آموزان، اذعان کرد: انجمن اولیا و مربیان یکی از نهاد های مهم در آموزش و پرورش است که در کنار کادر مدرسه می تواند راهگشای بسیاری از معضلات آموزشی و غیر آموزشی مدرسه باشد.

,

به گزارش اصفهان شرق، هر ساله از 24 تا 30 مهر ماه، هفته پیوند اولیا و مربیان مدرسه نامگذاری می‌شود تا فعالیت‌های مدارس بهتر پیگیری شود.

, اصفهان شرق]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه