اخبار داغ

ائمه جمعه استان کرمان تأکید کردند؛

مسئولان کشور متکی به وعده ها و حرف های دشمن نباشند/سپاه ثارالله در مبارزه با مفاسد اقتصادی پیشرو است/حفظ برجام منوط به تأمین منافع جمهوری اسلامی است

مسئولان کشور متکی به وعده ها و حرف های دشمن نباشند/سپاه ثارالله در مبارزه با مفاسد اقتصادی پیشرو است/حفظ برجام منوط به تأمین منافع جمهوری اسلامی است
ظهر امروز نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار در سراسر شهرستان های استان کرمان برگزار شد که مشروح خطبه ها را در زیر میخوانید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان ؛ ظهر امروز نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار در سراسر شهرستان های استان کرمان برگزار شد که مشروح خطبه ها را در زیر میخوانید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان , شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان ,

امام جمعه موقت کرمان:هوشیار باشیم در دوران سخت کشور آسیب نبیند

, امام جمعه موقت کرمان:هوشیار باشیم در دوران سخت کشور آسیب نبیند, امام جمعه موقت کرمان:هوشیار باشیم در دوران سخت کشور آسیب نبیند,

حجت‌الاسلام محمد قاسمی‌زاده امام جمعه موقت کرمان ظهر امروز در نماز جمعه شهر کرمان که در محل مصلی امام علی (ع)این شهر برگزار شده بود، گفت: خداوند، نظام عالم را بر اساس قوانین محکم و بدون تغییر اداره می‌کند.

,

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به بی‌اعتباری دنیا از نظر قرآن کریم عنوان کرد: خداوند در سوره آل عمران خطاب به پیامبر می‌فرماید، این زرق و برق کفار و گناهکاران دل شما را خالی نکند، زیرا دنیا بی‌ارزش و کم است و در ادامه قرآن جایگاه گناهکاران را جهنم اعلام می‌کند.

,

امام جمعه موقت کرمان، بسیاری از دستیابی کفار به مقام و آسایش دنیا را محدود دانست و گفت: غم و رنج مسلمانان نیز هم گذرا است.

,

قاسمی‌زاده گفت: مقایسه کفار با مسلمانان یک قیاس بسیار اشتباه است، زیرا مؤمن در تمام وجوه زندگی خود خدا را در نظر می‌گیرد و از بسیاری امور به خاطر خدا صرف نظر می‌کند، اما آدم طاغوتی در معاملات و تمام زندگی خود منفعت خود را در نظر دارد.

,

وی افزود: برای به دست آوردن مال حلال و کم، هم نیاز به تلاش و زحمت است به همین دلیل قرآن می‌گوید با هر آسانی، سختی نیز همراه است.

,

قاسمی‌زاده گفت: امکانات و مقام دنیا، پایداری و وفا ندارد، یعنی زمانی که آدم به آن محتاج است پولش در دسترس نیست.

,

امام جمعه موقت کرمان در خطبه‌های دوم نماز جمعه این هفته با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع نخبگان باید تبیین شود، اظهار داشت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، باید نخبگان علمی مورد توجه قرار بگیرند، نخبگان برای کشور می‌توانند دو کار اساسی بالا بردن رشد کشور و رفع مشکلات کشور را انجام دهند.

,

وی ادامه داد: چرا ما می‌توانیم موشک‌های پیشرفته بسازیم، اما از ساخت ماشین‌های جدید و پیشرفته باز مانده‌ایم.

,

قاسمی‌زاده بر شناخت دشمن و راه‌های دشمنی دشمنان تاکید کرد و با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا گفت: قطعا کشورهای دیگر نیز پشتیبان حرف‌های او هستند.

,

خطیب جمعه کرمان بیان داشت: در حال گذراندن دوران بسیار سختی  هستیم و باید بسیار هوشیار باشیم تا مملکت ما آسیبی نبیند.

,

امام جمعه منوجان:ترامپ ؛روی آشکار شیطان بزرگ آمریکا است/مسئولان کشور متکی به وعده ها و حرف های دشمن نباشند

, امام جمعه منوجان:ترامپ ؛روی آشکار شیطان بزرگ آمریکا است/مسئولان کشور متکی به وعده ها و حرف های دشمن نباشند, امام جمعه منوجان:ترامپ ؛روی آشکار شیطان بزرگ آمریکا است/مسئولان کشور متکی به وعده ها و حرف های دشمن نباشند,

حجت الاسلام  رضا احمدی نیک امام جمعه بخش آسمینون در خطبه های نمازجمعه (28مهر1396) گفت : ترامپ ،روی آشکار شیطان بزرگ، آمریکا است.

,

وی در ادامه افزود: امروز بزرگترین دشمن اسلام ، آمریکا است و همه گرفتاری های مسلمانان از ناحیه آمریکاست و ترامپ روی آشکار شیطان بزرگ است .

,

احمدی نیک با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان عنوان کرد همگی باید همت کنند تا عناصر اقتدار کشور تقویت شود که از عوامل اقتدار کشور پیشرفت علمی، اقتدار دفاعی ، و مسائل اقتصادی را برشمرد.
خطیب جمعه آسمینون بیان کرد:مسئولان کشور مراقب دشمن باشند و متکی به وعده ها و حرف های آنان نباشند و همانطور که محکم جواب جسارت ها و توهین های ترامپ را دادند در ادامه هم مقابل دشمن قاطعانه و بدون واهمه بایستند و به این سخن رهبری ایمان داشته باشند که اگر آمریکا برجام را پاره کرد ما هم قطعا آن را ریزریز خواهیم می کنیم.
احمدی نیک با اشاره به 4 آبان سالروز اعتراض و افشاگری امام (ره)علیه پذیرش قانون کاپیتولاسیون تاکید کرد: اگر امروز هم مواظب نباشیم و مراقبت نکنیم در دام کاپیتولاسیون های جدید دشمن از جمله کاپیتولاسیون فرهنگی 2030 خواهیم افتاد.
خطیب جمعه آسمینون خاطر نشان کرد :جای تامل و توجه بسیار دارد اینکه ترامپ در نطق هفته گذشته خود به ملت ایران توهین کرد و در عین حال از فتنه گران (فتنه سبز) و براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت کرد و همزمان نیز از تشدید تحریم ها علیه کشور سخن گفت و رکس تیلرسون وزیر خارجه آمریکا هم در مصاحبه با شبکه سی ان ان از تلاش برای براندازی جمهوری اسلامی سخن گفت .حال جای سوال است که چرا برخی نسبت به محکومیت برخی از سخنان رئیس جمهور آمریکا در خصوص برجام و خلیج فارس واکنش نشان دادند ولی در رابطه با محکومیت حمایت مسئولان آمریکایی از فتنه گران سخنی نگفتند.
وی در پایان با اشاره به وضعیت اشتغال در منطقه بیانکرد : از مسئولین بخش و شهر خود بپرسید که چرا وقتی برخی دستگاه ها نیرو جذب می کنند سهمیه بخش و فرزندان شما اندک است.

,
,
,
,
,

امام جمعه موقت ریگان:سپاه ثارالله در مبارزه با مفاسد اقتصادی پیشرو است/چرا باید وام های کلان به کسانی که راس فتنه هستند داده شود؟

, امام جمعه موقت ریگان:سپاه ثارالله در مبارزه با مفاسد اقتصادی پیشرو است/چرا باید وام های کلان به کسانی که راس فتنه هستند داده شود؟, امام جمعه موقت ریگان:سپاه ثارالله در مبارزه با مفاسد اقتصادی پیشرو است/چرا باید وام های کلان به کسانی که راس فتنه هستند داده شود؟,

حجت الاسلام غلامرضا ابراهیم آبادی در خطبه های این هفته ریگان اظهار داشت:صادرات یکی از مهم ترین نیاز هایی است که اقتصاد امروز ما به دنبال آن است. باید به جایی برسیم که به جای واردات بی رویه به کارفرمایان کمک کنیم تا بنگاه های تولیدی به سمت صادرات محصولات به بیرون از مرزها هدایت داده شود.

,

امام جمعه موقت ریگان ادامه داد:در جامعه ای که برنامه‌ریزی نباشد آن جامعه و آن مجموعه به اهدافش نمی رسد. اگر برنامه‌ریزی صحیح باشد رسیدن به هدف سریع تر اتفاق می افتد.

,

وی با بیان اینکه صحبت های رییس جمهور آمریکا نشان داد که این شخص ناقص العقل است،افزود: برای کشوری که ادعای حرف اول را در جهان دارد واقعا زشت و جای تأسف دارد که چنین رییس جمهور دیوانه ای داشته باشد. این شخص نادان هنوز نمیداند که چه کسی تروریست است؟؟ آیا سپاه پاسداران که جان هزاران انسان بی گناه را در بسیاری از کشورها همچون سوریه، لبنان و عراق حفظ کرده تروریست محسوب می‌شود؟؟ آیا سپاه اسلام که پشتیبان مظلومان عالم و در برابر خونخوار های جهان ایستاده تروریست است؟ آمریکا و نیرو های تحت امرش تروریست هستند.

,

ابراهیم آبادی تصریح کرد:امروز تروریست کسی است که با بمب هسته‌ای جان مردمان را کامل میگیرد. تروریست کسانی هستند که از آن طرف دنیا لشکر کشی می کنند به این طرف دنیا. تروریست کسانی هستند که حیوان خونخواری مثل داعش را به وجود آورده‌اند. آیا سپاهی که این حیوان درنده و خونخوار را از بین برده و آرامش را در چند کشور اسلامی ایجاد کرده است تروریست است؟ ؟ همه میدانند که رییس جمهور آمریکا عقل درست و حسابی ندارد.

,

امام جمعه موقت ریگان ادامه داد:سخنان رئیس جمهور محترم کشورمان و حمایت های ایشان از سپاه پاسداران تو دهنی محکمی بود برای ترامپ و هم دستانش. حمایت مردم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قابل تحسین است. بدخواهان بدانند امروز سپاه پاسداران ما مثل یک خورشید در آسمان انقلاب اسلامی میدرخشد و از نور و گرمای این خورشید فروزنده تمام مستضعفین و محرومین کشورهای اسلامی استفاده می کنند.

,

وی عنوان کرد:امروز سردار سلیمانی مایه ی افتخار هر کرمانی است و همچنین از فرمانده رشید،دلاور و ولایی سپاه ثارالله سردار ابوحمزه کمال تشکر را داریم. امروز سپاه در همه ی زمینه ها پشتیبان مردم است. در بحث مبارزه با مفاسد اقتصادی، در بحث اقتصاد مقاومتی، اشتغال زایی، و….

,

ابراهیم آبادی بیان داشت:مبارزه با مفاسد اقتصادی یکی از چیزهایی است که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است و سپاه ثارالله در این زمینه پیشرو است.

,

وی ادامه داد:امروز سپاه دانه درشتان مفاسد اقتصادی را به چنگ می آورد و آنها را برای محاکمه به دادگاه اسلام و قانون میسپارد. بیشتر وام های کلان اقتصادی در دست کسانی است که در فتنه ۸۸حضور داشته اند و متاسفانه در استان کرمان هم ساکن هستند و به چپاول بیت المال مشغول اند.مردم استان کرمان حق خودشان را از این چپاولگران مطالبه کنند.

,

امام جمعه موقت ریگان عنوان کرد:جوانان ما امروز برای گرفتن یک وام پروسه های زیادی را طی می کنند و سنگ های زیادی جلوی پایش می اندازند اما افرادی هستند که بسیار راحت میلیاردی وام می گیرند.

,

وی افزود:جوانان ما در اینجا بیکار هستند و دیده می شود از تهران می آیند اینجا گلخانه میزنند. آیا جوانان ما نمی‌توانند گلخانه راه اندازی کنند؟؟آیا جوانان ما باید کارگری شما ها را بکنند؟ چرا باید وام های کلان به این افرادی که بعضاً از راس فتنه هستند داده شود؟ باید با این افراد برخورد شود. حزب کارگزاران درکرمان چکار می کند؟؟ امروزه وقتی یکی از این افراد را دستگیر میکنند میبینیم برای خودش بانک زده است مگر درآمد این شخص چقدر است؟؟

,

امام جمعه موقت ریگان با بیان اینکه از فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تشکر ویژه می کنیم که با این مفسدان برخورد قانونی می کند،عنوان کرد:به امید روزی که در استان کرمان مفسد اقتصادی نباشد و ثروت استان به صورت عادلانه بین مردم تقسیم شود.

,

امام جمعه انار :حفظ برجام منوط به تامین منافع جمهوری اسلامی است/ پرورش ظرفیت های قرآنی شهرستان انار ضروری است

, امام جمعه انار :حفظ برجام منوط به تامین منافع جمهوری اسلامی است/ پرورش ظرفیت های قرآنی شهرستان انار ضروری است, امام جمعه انار :حفظ برجام منوط به تامین منافع جمهوری اسلامی است/ پرورش ظرفیت های قرآنی شهرستان انار ضروری است,

حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه های این هفته نماز جمعه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله سید مصطفی خمینی و آیت الله مهدوی کنی گفت :آیت الله شهید سید مصطفی خمینی فرزند برومند امام خمینی و مرحوم آیت الله مهدوی کنی دوشخصیت عالیقدر و سیاستمدارانی آگاه و با بصیرت و فقیهانی روشن‌بین بودند که نام و راهشان هرگز فراموش نخواهد شد.
وی با اشاره به سالروز اعتراض امام(ره) به لایحه کاپیتولاسیون گفت: حقانیت بیانات امام خمینی در اعتراض به لایحه نکبت بار کاپیتولاسیون در مواضع سران کاخ سفید و رئیس جمهور خبیث آمریکا کاملاً مشهود است، که کینه و دشمنی با اسلام ناب محمدی(ص) در ذات و سرشت آمریکایی ها وجود دارد و تمام گرفتاری‌های مسلمانان زیر سر آمریکاست.
وی افزود: آنچه باعث ثبات منطقه شده است قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است نه برجام.
وی با اشاره به رهنمودهای رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی گفت:تا زمانی برجام حفظ می‌شود که منافع جمهوری اسلامی تامین شود و الا هیچ پایبندی به برجام نخواهد بود و اگر آنها برجام را پاره کنند ملت ایران آن را ریز ریز خواهد کرد.
حجت الاسلام منتظری افزود:نقشه شوم دشمن، اختلاف میان مردم و حاکمیت و تضعیف نقش منطقه ای ایران و خطرناک جلوه دادن قدرت موشکی ایران بود ،که در همه زمینه‌ها شکست خوردند و غیرقابل اعتماد بودن آمریکا برای همگان روشن شد.
وی برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان در شهرستان انار را فرصت بسیار خوبی برای نونهالان قرآنی دانست و گفت :این روزها که دشمنان اسلام تمام ارزش‌های مقدس ما را مورد هدف قرار دادند برگزاری جشنواره‌های قرآنی و اقدامات مشابه دینی و فرهنگی بسیار لازم و ضروری است.
وی در پایان گفت :به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان انار و موسسات و خانه های قرآنی وسایر ادارات و نهادهای فرهنگی و اهتمام پدران و مادران و جوانان و نوجوانان قرآن دوست ، بیش از شصت و پنج حافظ قرآن و دهها قاری قرآن کریم
موجب افتخار مردم این شهرستان می باشد .

,
,
,
,
,
,
,
,

امام جمعه سیرجان:ایران اسلامی الگوی همبستگی و اقتدار در برابر چشم مردم جهان شد/ آمریکا مخالف استقلال سیاسی ملت ایران است

, امام جمعه سیرجان:ایران اسلامی الگوی همبستگی و اقتدار در برابر چشم مردم جهان شد/ آمریکا مخالف استقلال سیاسی ملت ایران است, امام جمعه سیرجان:ایران اسلامی الگوی همبستگی و اقتدار در برابر چشم مردم جهان شد/ آمریکا مخالف استقلال سیاسی ملت ایران است,

حجت الاسلام سید محمود حسینی درخطبه های نمازجمعه این هفته سیرجان افزود:پس از پیروزی انقلاب که ما نه انرژی هسته ای و نه برنامه موشکی داشتیم چرا دشمنی سردمداران آمریکا آنقدر با ملت ایران شدید بود که ترورها و حمله نظامی علیه کشور ما داشتند.
اتحاد و همبستگی ملت و دولت و مسئولان در برابر یاوه گویی های رئیس جمهور ی آمریکا را بی نظیر عنوان کرد و گفت : با این روحیه همه استکبار جهانی به اقتدار و همدلی ما پی برد و ایران اسلامی الگوی همبستگی و اقتدار در برابر چشم مردم جهان شد.
وی نگرانی و ناراحتی آمریکا را در شکست های متعدد برنامه ها و توطئه ها یش عنوان کرد و گفت : آمریکا ، عراق ، افغانستان ، یمن و سوریه را که برای خاورمیانه جدیدش چشم طمع داشت از دست داد و آخرین ترفند خود یعنی کردستان عراق را هم ناکام ماند تا بتواند مقابل جمهوری اسلامی اسرائیلی جدید داشته باشد لذا ترامپ راهی جز پرداختن به مسائل داخلی خود ندارد و خوب است از منطقه خاورمیانه عقب نشینی کند و بگذارد ملت ها تصمیم بگیرند.
خطیب جمعه سیرجان افزود : آمریکا مخالف استقلال سیاسی ملت ایران است و در سیاست ها و اصولش تسلط بر ملت ها و دولت ها است و امروز باید بداند که دوران تسلط و حالم شدن بر دیگران تمام شده و همه ملت ها قدرت شناخت دشمن را دارند و ملت ایران هم با بصیرت و شناخت دشمن توانست به اقتدار دست یابد که امروز مقابل یاوه گویی ها و تهدیدات شما ایستاده و پیروز میدان استقامت خواهد بود .
لازم بذکر است در پایان اقامه نماز جمعه نمازگزاران سیرجانی علیه سخنان با شعارهای مرگ بر امریکا نسبت به سخنان ترامپ اعتراض کردند.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه