اخبار داغ

ائمه جمعه سیستان و بلوچستان:

ولایت فقیه و رهبری خط قرمز ماست/ سپاه پشتوانه محکم نظام اسلامی است

ولایت فقیه و رهبری خط قرمز ماست/ سپاه پشتوانه محکم نظام اسلامی است
ائمه جمعه اهل سنت و شیعه استان سیستان و بلوچستان در خطبه های نماز جمعه این هفته خود ضمن محکوم کردن اظهارات سخیفانه رییس جمهور آمریکا در خصوص توهین به ملت ایران به ایراد سخنرانی پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، آیت الله سلیمانی خطیب نماز جمعه زاهدان، اصل انقلاب اسلامی و اصل اطاعت از قوانین جمهوری اسلامی و احترام به باورها و اعتقادات دینی را از خطوط قرمز نظام عنوان کرد و در تأکید بر اطاعت از فرامین رهبری به ابراز داشت: اطاعت از رهبر انقلاب به عنوان ولی فقیه جامعه اسلامی که با آرای تمام بدون یک رأی مخالف از سوی خبرگان برگزیده شدند از مهمترین خطوط قرمز ماست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,

وی در واکنش به اظهارات سخیفانه رییس جمهور آمریکا در خصوص القای دوگانگی در حکومت ایران گفت: آنچه ترامپ رو به زوزه کشیدن واداشت قطعا فعالیت های سپاه در منطقه است که این نهاد پشتوانه محکم این نظام اسلامی است و با سینه چاک و شانه های برجسته و استوار در مقابل هرگونه نفوذ دشمن می ایستد.

,

 

,

سازمان ملل در قبال جرم و جنایت های رژیم صهیونیستی و آمریکا ساکت است

, سازمان ملل در قبال جرم و جنایت های رژیم صهیونیستی و آمریکا ساکت است,

حجت الاسلام والمسلمین نظر بامری در خطبه های نماز جمعه این هفته جلگه چاه هاشم با اشاره به سالروز تشکیل سازمان ملل متحد، گفت: بر اساس ماده اول منشور سازمان ملل، این نهاد بین المللی با هدف حفظ صلح و امنیت بین المللی تشکیل شده است.

, .,

وی با تاکید بر اینکه اما بر خلاف اهداف تشکیل سازمان ملل، این سازمان در عرصه جهانی به وظیفه خود به خوبی عمل نکرده است، تصریح کرد: سازمان ملل در قبال جرم و جنایت های رژیم صهیونیستی و آمریکا ساکت است و به وظیفه خود عمل نمی کند.

, .,

 

,

هر ایرانی خود را یک پاسدار می داند

, هر ایرانی خود را یک پاسدار می داند,

مولوی عبدالرحیم ریگیان پور در خطبه های نماز جمعه این هفته میرجاوه، اظهار کرد: پیامبراکرم(ص) هموار با  اخلاق خوش و محبت با اهل بیت خود رفتار می کردند و می فرمودند: هر کس با محبت آل محمّد(ص) از دنیا برود؛ بخشوده و مؤمن کامل الایمان از دنیا رفته است و هر کس با بغض آل محمّد(ص) از دنیا برود؛ کافر از دنیا رفته است.

, .,

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در نکوهش ریس جمهور نادان آمریکا، افزود: بیانات رهبر معظم انقلاب، حقیقت فریبکار دولت آمریکا بیش از گذشته آشکار کرد، سخنان سخیف ترامپ ناشی از کینه دیرینه دولت آمریکا نسبت به ملت ایران است،رییس جمهور نادان آمریکا بداند که تحریم سپاه، عشق و علاقه ملت ایران را به این نهاد انقلابی دوچندان کرد و هر ایرانی خود را یک پاسدار می داند.

, .,

 

,

 آمریکا شیطان بزرگ است

,  آمریکا شیطان بزرگ است,

حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی اکبر کیخا در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان زابل عنوان کرد: مواظب دشمن قسم خورده باشیم، شیطان لعین به عزت خداوند قسم خورد که همه انسانها را به گمراهی می کشاند به جز آن بنده هایی که نمی تواند اصلا به آنها نزدیک شود، پس باید شیطان را شناخت؛ هر چیزی و هر کسی که انسان و دیگران را از مسیر بندگی خدا منحرف کند او شیطان است و امروزه کم مصداق شیطان در بین انسانها نداریم ، شطیاتین جن و انسی که در پی از بین بردن دین دیگران هستند، برای رسیدن به منافع شخصی و حزبی خودشان دیگران را به انحراف و ادیان را نابود می کنند و حمله به اعتقادات دیگران دارند.
وی افزود: یکی از مصادیق بارز شیاطین انس آمریکاست که امام راحل عظیم الشان ما فرمودند که " آمریکا شیطان بزرگ است "، در بین استکبار جهانی بزرگ تمامی شیاطین همین آمریکا جهانخوار است.

, .,
, .,

 

,

 آمریکا به وجود آورنده‌ی داعش و جریان تکفیری است

,  آمریکا به وجود آورنده‌ی داعش و جریان تکفیری است,

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش  با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا، تصریح کرد: آمریکا به وجود آورنده‌ی داعش و جریان تکفیری است و دنیا قدرت و عظمت سپاه را دیده است و دشمن هرنقشه ای در این منطقه  خواسته پیاده کند با هوشیاری ایران نقش برآب شده است. آمریکا به وجود آورنده‌ی داعش و جریان تکفیری است

, .,

وی بیان کرد: مسئولان نظام سخن گفتن و موضع گرفتن در مقابل لجن پراکنی های دشمن را از رهبری بیاموزند، در مقابل تهدید دشمن موضع انفعالی قابل قبول نیست، لازم است با صلابت و قدرت و از موضع تهاجمی در مقابل دشمن موضع گرفت.

, .,

 

,

مردم برای مردم مظلوم میانمار و یمن دعا کنند

, مردم برای مردم مظلوم میانمار و یمن دعا کنند,

امام جمعه شهرستان خاش با اشاره به شرایط حساس و بحرانی میانمار و یمن، بیان کرد: در این مناطق فاجعه انسانی در حال رخ دادن است و پروردگار متعال از این سازمان های که به اسم حقوق بشر هستند باید انتقام بگیرد و باید مردم برای مردم مظلوم میانمار و یمن دعا کنند.

,

وی با اشاره به سخنان گستاخانه و وقیحانه ترامپ رئیس جمهور آمریکا، افزود: ملت ایران در این چند روز جواب یاوه گویی های ترامپ را دادند و باید  ترامپ بداند که سپاه همواره در دل مردم قرار دارد و هرگز هیچ شخصی اجازه توهین به آن را ندارد و نمی توان فداکاری آنها را در اول انقلاب و دوران دفاع مقدس فراموش کرد.

, .,

 

,

امنیت در کشور و منطقه از دستاوردهای نهاد انقلابی سپاه است

, امنیت در کشور و منطقه از دستاوردهای نهاد انقلابی سپاه است,

امام جمعه شهرستان سراوان نظام جمهوری اسلامی ایران را پاک ترین نظام در دنیا برشمرد و پرورش دادن گروه های متهجر و افراطی را فلسفه وجودی آمریکا بیان کرد.
حجت الاسلام و المسلمین بامری در ادامه ایجاد امنیت در کشور و منطقه را از دستاورد نهاد انقلابی سپاه عنوان و اضافه کرد: سپاه پاسداران دارای قداست است و این نهاد پرصلابت در قلوب تمامی مردم ایران جای دارد.
وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنان با قدرت در مسیر رسالت خود حرکت خواهد کرد و با دستور ولی امر مسلمین به راه خود ادامه خواهد داد.

, .,
, .,
, .,

حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری در خطبه های نماز جمعه این شهر به سخنان هتاکانه اخیر ترامپ رئیس جمهور آمریکا در خصوص کشورمان اشاره کرد و گفت: ترامپ روز جمعه هفته گذشته از راهبرد جدید آمریکا در پسابرجام رونمایی کرد.

, .,

وی با تاکید بر اینکه چند نکته کلیدی در سخنان ترامپ برجسته بود، تصریح کرد: ترامپ یک نیمه از برجام را با سخنانش پاره کرد و آن هم نیمه ای که حاوی تعهدات آمریکا در قبال این تعهد بود اما نیمه ای که مربوط به تعهدات ایران است آن نیمه را حفظ کرد.

, .,

 

,

مسئولین یک روز را بنام روز سیستان در مجلس تصویب کنند

, مسئولین یک روز را بنام روز سیستان در مجلس تصویب کنند,

امام جمعه شهر بنجار ابراز کرد: امریکا باید بداند که جواب ملت ایران همان فرمایش امام راحل است که امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند و اگه سپاه را تحریم می کند به دلیل پیروزیها و موفقیتها در سوریه و عراق است و امریکا چه بخواهد چه نخواهد داعش دست پرورده آمریکا به زودی از بین خواهد رفت.

, .,

حجت الاسلام پارسا تصریح کرد: با توجه به اولین قیام مردم سیستان بعد از شهادت امام حسین قبل از توابین لازم هست که مسئولین یک روز را بنام روز سیستان در مجلس شورای اسلامی تصویب کنند و اجتماع بزرگی در شان امام حسین و سیستان برگزار کنند تا صدای مردم مظلوم سیستان را مسئولین مرکز بشنوند.

, .,

 

,

صادرات موتور محرکه اقتصاد و رمز بقای کشور در بازارهای جهانی

, صادرات موتور محرکه اقتصاد و رمز بقای کشور در بازارهای جهانی,

حجت السلام و المسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به روز ملی صادرات اظهار کرد: صادرات به عنوان موتور محرکه اقتصاد و رمز بقای کشورمان در بازارهای جهانی نقش مهمی را ایفا می کند، زیرا تقویت ظرفیتهای تولید و ایجاد ظرفیتهای جدید، هموار کردن راه توسعه صادرات نقش دولت را به عنوان تضمین کننده سرمایه گذاری ها می طلبد.

, .,

خطیب نماز جمعه چابهار بیان کرد: سخنان سخیفانه ترامپ حتی کمترین ها هم بر آن ها ارج نگذارند در خصوص بزرگان این کشور و اهانت ها و فحاشی های او بدزبانی بود، وقتی کریستف کلب آمریکا را کشف کرد اینجا خلیج فارس بوده است همان که مقام معظم رهبری فرمودند که ترامپ کارگزار صهیونیسم است و اباطیل محسوب می شود نباید فکر کنیم رئیس جمهور امریکا دیوانه است از طرفی باید بوی توطئه را احساس کنیم و کسانی که در خارج از کشور ترامپ را محکوم می‌کنند در جای دیگر از این مسئله استفاده ابزاری می کنند.

, .,

 

,

دولت آمریکا، دولتی تروریست و منفعت طلب است

, دولت آمریکا، دولتی تروریست و منفعت طلب است,

خطیب جمعه هیرمند در خطبه های این هفته از نماز جمعه شهرستان هیرمند گفت: اگر امروز آمریکا به نهاد مقدس سپاه پاسداران حمله می کند ، سرانجام چراغ سبزی است که برخی ها از درون کشور نشان دادند.

,

وی افزود: اگر برخی ها دولت با تفنگ را پیش نمی کشیدند و یا در بحث موشکی با سپاه پاسداران همکاری می کردند، امروز آمریکا جرات تروریست خواند سپاه را نداشت، لذا می توان گفت که این چراغ سبز اراده آنان را قوی کرده است.

,

حجت الاسلام گزمه با بیان اینکه دولت آمریکا، دولتی تروریست و منفعت طلب است ادامه داد: اگر سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به کشوری نیرو اعزام می کند بنا به درخواست دولت آن کشور است.

,

 

,

مسئولان همیشه آگاه و هوشیار باشند

, مسئولان همیشه آگاه و هوشیار باشند,

امام جمعه ایرانشهر نیز با اشاره به ناکام ماندن مصطفی بارزانی در برگزاری همه پرسی کردستان عراق برای تشکیل یک اسراییل جدید در منطقه تصریح کرد: کشورهای همسایه و حزب ملی کردستان عراق در مقابل خواسته مصطفی بارزانی که وابسته به اسراییل است با مشارکت و همکاری نیروهای مردمی قاطع و محکم ایستادگی کردند و رویای او و هم پیمانانش را برای تشکیل یک اسراییل جدید به کابوس تبدیل شد، به گونه ای که حتی آمریکا هم از این اقدام حمایت نکرد.

,

حجت الاسلام ابطحی با اشاره به اهمیت ندادن رهبرمعظم انقلاب به سخنان سخیف و بدون فکر ترامپ رییس جمهور آمریکا اظهار داشت: نقشه های آمریکا هر چقدر هم بزرگ و شیطانی باشد به لطف خدا با شکست مواجه خواهند شد اما نباید از دشمن غفلت کرد و باید مسئولان همیشه آگاه و هوشیار باشند و دست رد به خواسته های آنها بزنند تا از توطئه های شوم استکبار جلوگیری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه