اخبار داغ

در خطبه های نماز جمعه هرمزگان عنوان شد؛

سپاه با تشکیل جبهه مقاومت در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستاد/ آزادی کرکوک پایان نگاه تجزیه طلبانه استکبار به کشورهای اسلامی است

سپاه با تشکیل جبهه مقاومت در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستاد/ آزادی کرکوک پایان نگاه تجزیه طلبانه استکبار به کشورهای اسلامی است
ائمه جمعه استان هرمزگان در نماز عبادی_سیاسی جمعه این هفته به ایراد سخنرانی درخصوص مهم ترین مسائل مذهبی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی روز پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  هرمز؛ ائمه جمعه استان هرمزگان همچون هفته های گذشته در نماز عبادی_سیاسی جمعه این هفته به ایراد سخنرانی درخصوص مهم ترین مسائل مذهبی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی روز پرداختند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

 

,

«خام فروشی» و «مونتاژ» آفت صنعت در کشور های جهان سوم

, «خام فروشی» و «مونتاژ» آفت صنعت در کشور های جهان سوم, «خام فروشی» و «مونتاژ» آفت صنعت در کشور های جهان سوم,

 آیت الله غلامعلی نعیم آبادی امام جمعه بندرعباس در خطبه های نماز جمعه با اشاره به روز ملی صادرات، اظهار کرد: جوانان و به ویژه تحصیل کردگان این مرز و بوم باید با ورود به صنایع کشور از خام فروشی های اخیر جلوگیری به عمل آورند.

,

امام جمعه بندرعباس افزود: کشور های ابر قدرت دنیا با قرار دادن تفکر نخبگان شان  در کنار این مواد خام  باعث پیشرفت  همه جانبه و تولید محصولات لوکس و فروش آنان به کشور های جهان سوم شده اند.

,

 نعیم آبادی با اشاره به اینکه  کلید حل مشکلات کشور به دست نخبگان است یاد آور شد: ما در شرایط فعلی چاره ای جز خام فروشی به کشور های بیگانه نداریم که باید با میدان دادن به نخبگان و جوانان ، کشور را از این بحران نجات دهیم.

,

وی ادامه داد: جوانان و اندیشمندان ما باید تفکر پشت میز نشینی را از خاطرشان پاک کنند و به تولید علم روی آورند و از ظرفیت های خود و کشورشان نهایت استفاده را ببرند.

,

نماینده ولی فقیه بندرعباس در سخنی با فعالان عرصه صادرات و واردات به تکیه بر معرفی صحیح ارزش های کالای ایرانی و اعتبار بخشیدن به آن تأکید کرد.

,

 نعیم آبادی ضمن اشاره به روز پیوند اولیاء و مربیان، تصریح کرد: پیوند اولیاء و مربیان باید پیوند اندیشه با اندیشه باشد و از بحث های مالی به دور باشد تا بتوان آسان تر مسائل دانش آموزان را ریشه یابی و حل نمود.

,

وی اظهار کرد: جلسه اولیاء و مربیان در  مدارس  و به جای تفکر و یافتن راه کار های تربیتی جدید و رفع مسائل کودکان تبدیل به انجمن بازسازی مدارس شده است.

,

امام جمعه بندرعباس از انجمن اولیاء و مربیان به عنوان کانون اجتماع اندیشه ها در زمینه های علمی، اخلاقی و دینی یاد کرد.

,

نعیم آبادی با اشاره به دیدار اخیر رهبر انقلاب با نخبگان، اظهار کرد: صنعت مونتاژ آفت تولید داخلی شده که از زمان طاغوت  همراه ما بوده و باعث از بین رفتن استعداد های داخلی شده است.

,

وی افزود: مونتاژ اگر به تولید ختم شود و دانشگاه ها را درگیر خود کند ثمر بخش است اما رویه ای ک در حال حاضر شاهد آن هستیم جز از بین بردن ظرفیت های داخلی ثمره دیگری برای ما ندارد.

,

نعیم آبادی در پایان  با اشاره با مواضع اخیر آمریکا در خصوص سپاه پاسداران و کشور، تحریم ها را باعث رشد و پیشرفت کشور دانست.

,

 

,

 

,

ملت ایران از دیوانه بازی آمریکایی ها هراسی ندارد

, ملت ایران از دیوانه بازی آمریکایی ها هراسی ندارد, ملت ایران از دیوانه بازی آمریکایی ها هراسی ندارد,

حجت الاسلام میرزایی امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به شروع ماه صفر و ورود کاروان اسرای اهل بیت(ع) به شام، اظهار کرد: پنجم ماه صفر، شهادت فرزند ابا عبدالله الحسین(ع)، حضرت رقیه(س) می باشد که شواهد و مدارک زیادی همراه با معجزات و کرامات فروتنی از ان مظلومه رسیده است.

,

حجت الاسلام میرزایی با اشاره به سخنان هفته گذشته رئیس جمهوری آمریکا و توهین به ملت ایران گفت: رئیس جمهور بی ادب آمریکا بسیار تلاش کرد تا حساب ملت و نظام را جدا کند اما با تروریست خواندن ملت ایران و تهدید بر تحریم سپاه و استفاده از نام مجعول برای خلیج فارس ماجرا را برعکس کرد و سال ها زحمت بی وقفه و طاقت فرسای کسانی که آمریکا را بزک کردند بر باد رفت.

,

امام جمعه پارسیان افزود: فریادهای ترامپ حاکی از آن است که مسائل موشکی و منطقه را به برجام اضافه کند.

,

وی، به سخنان مقام معظم رهبری در جمع نخبگان علمی اشاره کرد که فرمودند تا طرف مقابل برجام را پاره نکند ما آن را پاره نمی کنیم ولی اگر آنها برجام را پاره کنند ما آن را ریز ریز می کنیم، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران به رهبری مقتدای خود و با رشادتهای سپاه عزیز از شاخ و شانه کشیدن و دیوانه بازی آمریکایی ها هیچ هراسی ندارد.

,

خطیب نماز جمعه پارسیان با هشدار به مقامات اروپایی عنوان کرد: اروپا هم اگر وارد مسائلی غیر از هسته ای شود و بخواهد در مسائل موشکی و منطقه ای مذاکره شود اروپا را هم مانند آمریکا محاسبه می کنیم.

,

میرزایی با اشاره به دشمنی دیرینه آمریکا با ملت ایران گفت: همه می دانند مشکل رژیم سلطه طلب آمریکا با ایران، موضوع هسته ای و برجام نیست بلکه آن ها با چیزی به نام انقلاب اسلامی و نفوذ آن در منطقه و سد پولادین ملت سلحشور و مستقل ایران مشکل دارند و لذا وزیر امور خارجه آمریکا بیان می دارد که ما به دنبال تغییر رژیم در ایران هستیم و به خیال خامش در ایران همه صف کشیده اند برای استقبال از جانیان بی سر و پایی همچون ترامپ و همفکرانش در آمریکا، در حالی که پس از سخنان سخیف و به دور از ادب و منطق ترامپ و تهدیدها و وعده تحریمهای جدید، به فضل الهی شاهد شور و موجی انقلابی در ابراز انزجار از سخنان او در اقشار مختلف ملتمان بودیم و به واقع ترامپ در مقطعی که مسئولین و آحاد ملت بزرگ ما نیاز به وحدت و یکپارچگی بیشتر داشتند، خدمت بزرگی به ما کرد.

,

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد توانمندی داخلی و رسیدگی به وضعیت اشتغال اظهار کرد: توجه به تأمین مسکن 12 میلیون دختر و پسر ایرانی مجرد، نهضت مسکن سازی را در دولت می طلبد.

,

امام جمعه پارسیان همچنین به بالا بودن  اجاره بهای مسکن استیجاری اشاره کرد به طوری که امسال 45 درصد به آن اضافه شده و هیج نظارتی بر آن نیست و گفت: نبود قانون رهن و اجاره و عدم نظارت باعث شده تا قیمت های مسکن خود سرانه بالا رود.

,

خطیب نماز جمعه پارسیان با تأکید بر آزادی کرکوک به عنوان یکی از شهرهای مهم نفتی عراق، آزادی آن را پایانی بر توهمات رویایی صهیونیست ها دانست.

,

میرزایی با گرامی داشت یاد شهادت آیت الله حاج آقا مصطفی خمینی در سال 56 گفت: با شهادت حاج آقا مصطفی نهضت 14 ساله امام(ره)به اوج خود رسید و آن زمان بود که مردم فهمیدند شهادتش از الطاف خفیه الهی بود.

,

وی با یادآوری هفته پیوند اولیا و مربیان بر ارتباط مستمر با مدرسه تاکید و یادآور شد که برای ساخت آینده ای مناسب برای فرزندان، دلسوزی کنید و بی اهمیت نباشید.

,

امام جمعه پارسیان با اشاره به وضعیت بد مسلمانان در میانمار و یمن عنوان کرد: لزوم حمایت مادی و معنوی از این مظلومان و بی پناهان لازم و ضروری است.

,

خطیب نماز جمعه پارسیان با یادآوری حرکت بزرگ اربعین و توصیه به زائران گفت: با رعایت قانون و اخلاق، بستری مناسب برای بهره مندی از برکات این سفر فراهم می گردد.

,

میرزایی با اشاره به هفته تربیت بدنی و تشکر از زحمات رئیس اداره ورزش و جوانان در شهرستان تصریح کرد: ورزش در بین جوانان باید جهت دار شود و همان مسیری که اسلام برای ورزش ترسیم کرده باید طی شود تا به هدف والای آن که قرب الهی است برسند.

,

وی همچنین از تشکیل نشدن شورای شهرستان انتقاد کرد و خاطرنشان کرد: اگر موانعی در کار نیست این شورا تشکیل شود و جلسات خود را برقرار کند تا بتواند به مشکلات شهرستان رسیدگی کند.

,

 

,

باید به جایی اعتماد به آمریکا به اقتصاد مقاومتی پرداخت

, باید به جایی اعتماد به آمریکا به اقتصاد مقاومتی پرداخت, باید به جایی اعتماد به آمریکا به اقتصاد مقاومتی پرداخت,

حجت الاسلام مهدی رحمانی امام جمعه رودان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سخنرانی گستاخانه ترامپ در خصوص برجام گفت :ترامپ برجام را به دونیم تقسیم کرد،در نیمه اول که باید به تعهدات خودشان عمل کند آن را پاره و در نیمه دوم که مروبط به تعهدات ما هست را با شرایطی غیر منطقی نگه داشته است .

,

وی افزود: خلیج فارس را که در تاریخ همه کشورهای از جمله خود آمریکا با همین نام بوده و هست را خلیج عربی نامید و ملت غیور ایران اسلامی را یاغی خطاب کرد که بزرگترین توهین به این ملت بود و این  به جزء نوکران منطقه ای او کس دیگری را خوشحال نکرد، این جسارت ها در حالی صورت گرفت که برادران ما در داخل دم از مذاکره با کدخدا می زدند.

,

امام جمعه رودان اظهار کرد: البته رهبری معظم انقلاب هم در بیانات خود فرمودند؛پاسخ به یاوگویی های یک رئیس جمهور دهن گشادی چون ترامپ صرف وقت و زمان است و فقط همین را می گوییم که اگر آنها برجام را پاره کنند ما آن را ریز ریز خواهیم کرد.

,

حجت الاسلام مهدی رحمانی با اشاره به بازی روزنامه های زنجیره ای به هنگام مذاکرات و دستیابی به برجام تصریح کرد: در آن زمان روزنامه های نوشتند که آغوش بانک ها اروپایی به روی ما بازشده ،با هواپیماهای برجام عازم مشهد مقدس خواهیم شد و اقتصاد ما دگرگون می شود،اکنون مدت ها از  برجام می گذرد آیا اتفاقی برای این کشور از نظر اقتصادی افتاده است؟.

,

وی یادآور شد: به برخی از برادرانی که در داخل به دنبال آمریکا هستند و خود را  هم پیرو خط امامی می دانند توصیه می کنم در وهله اول سخنان ارزشمند حضرت امام خمینی(ره)  در خصوص آمریکا را مرور کرده و بعد از چشم امید به آن بدوزند،چه بسا همین جمله معروفی که می فرمایند؛آمریکا شیطان بزرگ است خود نشان دهنده همه جنایت ها و مکر این کشور ظالم می باشد.

,

امام جمعه رودان گفت: توصیه ام به مسئولین دولت، تلاش در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است چرا که اگر در طول این چهار سال به این مقوله توجه شده بود و چشم به کمک های اروپا و آمریکا نداشتیم تا کنون به بسیاری از اهداف خود در این زمینه دست می یافتیم و وضع اقتصاد،کارخانجات،مسکن و تولیدات کشاورزی ما بهتر می شد.

,

رحمانی در بخش دیگری از سخنان خود در حمایت از سپاه پاسداران گفت: تنها نیروی که با شکل دهی جبهه مقاومت در مقابل آمریکا ورژیم صهیونیستی و مولد آنها یعنی داعش در منطقه ایستاده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و نگذاشته نقشه شوم آنها برای تجزیه منطقه و نابودی کشور های اسلامی محقق شود که خود باعث خشم آمریکا و همدستانش از این نیروی مقدس شده است.

,

وی با اشاره به شکست طرح تجزیه عراق افزود: اشتباه بزرگی بارزانی رهبر اقلیم کردستان کردکه با هوشیاری خوبی که دولت مرکزی عراق به کار برد و همچنین ایستادگی قاطعانه ایران و ترکیه در مقابل این طرح الحمدالله باعث شد که یک اسرائیل دیگری در منطقه شکل نگیرد.

,

امام جمعه رودان در پایان با گرامیداشت سالروز شهادت سید مصطفی خمینی و رحلت آیت الله مهدوی کنی خاطر نشان کرد:شهادت سید مصطفی خمینی به حضرت امام در به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی کمک کرد و همچنین آیت الله مهدوی کنی یکی از علمای بزرگی بود که در قبل و بعد از انقلاب الامی همواره یار امام و رهبری معظم انقلاب باقی ماند .

,

 

,

تسلط دولت مرکزی عراق بر کرکوک پایان نگاه تجزیه طلبانه استکبار به کشورهای اسلامی

, تسلط دولت مرکزی عراق بر کرکوک پایان نگاه تجزیه طلبانه استکبار به کشورهای اسلامی, تسلط دولت مرکزی عراق بر کرکوک پایان نگاه تجزیه طلبانه استکبار به کشورهای اسلامی,

حجت الاسلام حسن علیدادی امام جمعه کیش در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با توصیه به رعایت تقوی الهی در همه شئون زندگی با اشاره به اینکه سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا تمامیت خواهی استکبار جهانی را علنی ساخت اظهار کرد: رئیس جمهور آمریکا در مورد قرار دادی که در میان کشورهای مختلف منعقد شد و ساعت های طولانی برای آن وقت صرف شد بدون داشتن هیچگونه اختیارقانونی به طور خصمانه و ظالمانه موضع گیری کرده و با تمامیت خواهی فراوان از عدم پذیرش آن سخن گفته و اظهار می کند که در مقابل برجام می ایستد.

,

وی با تاکید بر موضع گیری های قاطع همراه و هماهنگ مسئولان نظام در مقابل یاوه گویی های ترامپ افزود: باید از موضع گیریی قاطع و منسجم دولت، وزیر امور خارجه، رئیس جمهور و در رأس همه رهبر معظم انقلاب که با فرمایشات حکیمانه و شجاعانه خود در مقابل تمامیت خواهی آمریکا ایستادند تقدیر کرد.

,

خطیب جمعه کیش با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: براساس آنچه رهبر معظم انقلاب فرمودند، کشورهای خارجی که در کلام با آمریکا همراه نشده و از برجام حمایت کردند باید در عمل حمایت خود را ثابت کنند زیرا ما به شعارهای آن ها دلخوش نخواهیم کرد.

,

وی اظهار امیدواری کرد با شجاعت، وحدت، همدلی و همراهی قاطع مردم، دولت و تمامی مسئولان کشور پیروز میدان بوده و از پیچ های خطرناک عبور کنیم.

,

امام جمعه کیش همچنین با اشاره به یاوه گویی های ترامپ و حمله وی به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ترامپ سپاه را مخل سپاه خوانده است در حالیکه امنیت منطقه توسط سپاه و دیگر نیروهای مسلح ایران در کنار رزمندگان مقاومت تامین شده است.

,

وی تاکید کرد: سپاه امروز در منطقه مخل آرامش و امنیت تروریست ها و داعش است و این خود سیلی محکمی بر صورت کسانی است که می خواستند منطقه را در اختیار داعش و تکفیری ها قرار دهند.

,

علیدادی با بیان اینکه شکست های داعش و تکفیری ها در منطقه از دلایل مهم عصبانیت استکبار ار سپاه است افزود: استکبار باید به این دلیل از سپاه عصبانی باشد و ما می گوییم عصبانی باش و بر این عصبانیت بمیر و به امید خدا در روزهای آینده شاهد جشن پیروزی عراق بر داعش و تکفیری ها و انهدام مطلق آن ها در منطقه خواهیم بود.

,

وی سپاه و نیروهای مسلح را وارثان شهدای  گلگون انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: مردم ایران تمام قد در کنار نیروهای مسلح و امنیتی خود که اجازه نمی دهند کوچکترین خدشه ای بر امنیت منطقه وارد شود ایستاده اند.

,

امام جمعه کیش با تاکید بر اینکه عصبانیت دیگر استکبار در روزهای اخیر به دلیل تسلط دولت مرکزی عراق بر کرکوک و پایان دادن به نگاه تجزیره طلبانه اسرائیل و آمریکا است افزود: این پیروزی ها خط بطلانی است بر نگاه تجزیه طلبانه استکبار بر کشورهای اسلامی که در روزهای اخیر توسط حاکمیت مرکزی عراق صورت گرفته است.

,

وی به ورود کاروان اسرای کربلای حسینی به شام و رفتار ظالمانه با زنان و کودکان اسیر اشاره کرد و افزود: اسرای کاروان کربلا اجازه ندادند خون امام حسین(ع) در کربلا نادیده گرفته شود و با این حرکت نهضت امام حسین(ع) را جهانی کردند.

,

خطیب جمعه کیش با اشاره به اینکه دشمن در خیال باطل خود اسرای کربلا را شهر به شهر گرداند تا موجبات آزار و رنج آن ها را فراهم آورد اما به خواست خداوند همان کودکان مظلوم شلاق خورده وگرسنه، همان زینب(س) مصیبت کشیده و امام سجاد(ع) با تبلیغ دین و خطبه های قاطع و شجاعانه ای که در میان مردم و در کاخ یزید خواندند زمینه جهانی شدن نهضت عاشورا و نابودی بساط ظلم و جور یزید را فراهم ساختند.

,

وی با اشاره به سالروز اعتراض امام خمینی (ره) به قرارداد ننگین کاپیتولاسیون که ظلم بزرگ و فاحشی به اسلام و ملت ایران بوده و به طور رسمی و پنهانی توسط ایران و آمریکا بسته شده بود اظهار کرد: این قرار داد نه تنها اسلام بلکه ملیت مردم را نشانه رفته بود که امام راحل(ره) با شجاعت و قاطعیت در مقابل آن ایستادند .

,

علیدادی این قرار داد را میدان جولانی دانست که به استکبار جهانی داده شده بود تا کسی در مقابل جنایات آن ها از آنان بازخواست نکند و افزود: امام خمینی (ره) در روزهای سخت اختناق به وظیفه دینی خود عمل کرده و آنچنان نهیبی زد که نه تنها رژیم فاسد کشور بلکه کاخ سفید که از آن نکبت وسیاهی می بارد به خود لرزید.

,

وی همچنین با تسلیت درگذشت آیت الله مهدوی کنی، شهادت فرزند ارشدامام راحل(ره) آیت الله سید مصطفی خمینی را تسلیت گفت و با تبریک ولادت امام محمد باقر (ع) از تلاش های علی اصغر مونسان مدیرعامل سابق منطقه آزاد کیش به دلیل توجه به زیر ساخت ها، رونق و توسعه جزیره کیش در زمان مدیریت خود تقدیر کرد.

,

امام جمعه کیش با خیرمقدم به مدیرعامل جدید سازمان پرهیز از تشریفات را از خصلت های برتری وی برشمرد و خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات سیستم اداری کشور وجود تشریفات زائد است که باید حذف شود.

,

 

,

یکی از ثمرات تقویت تولید داخلی، افزایش صادرات و ایجاد رونق و ثروت داخلی است

, یکی از ثمرات تقویت تولید داخلی، افزایش صادرات و ایجاد رونق و ثروت داخلی است, یکی از ثمرات تقویت تولید داخلی، افزایش صادرات و ایجاد رونق و ثروت داخلی است,

حجت الاسلام و المسلمین حسن حیدری امام جمعه شهرستان سیریک گفت: علاج مشکلات کشور، پیمودن راه اقتصاد مقاومتی است که با  تکیه بر توان داخلی همراه با تعامل با کشورهای خارجی مرتفع شود همان طوری که مقام معظم رهبری سال جاری را به نام سال اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال نامیدند برای اینکه اقتصاد امروز مسئله اولویت دار کشور است که برای اینکه عزت ملی، امنیت ملی و پیشرفت همه جانبه کشور نیازمند اقتصاد قوی است.

,

وی افزود: یکی از ثمرات تقویت تولید داخلی، افزایش صادرات و ایجاد رونق و ثروت داخلی است و کشور در زمینه صادرات، نباید به ۵ یا ۶ کشور جهان اکتفا کرد بلکه باید طرف های صادراتی را گسترش بدهیم که این نیاز به دیپلماسی اقتصادی است.

,

حیدری بیان کرد: امریکا همیشه علیه مردم ایران دشمنی کرده است و آنچه امروز ما نسبت به سخنان ترامپ شاهد هستیم، روی آشکار سیاست های امریکاست وگرنه سیاست امروز و دیروز امریکا فرقی ندارد حمله ترامپ به سپاه پاسداران هم در همین راستاست امریکا از این ناراحت است که خاورمیانه که روزی حیاط خلوت امریکا بوده ‌امروزه سپاه سد محکمی در مقابل اهداف شوم آنهاست.

,

امام جمعه شهرستان سیریک با بیان اینکه برجام برای امریکا مطلوب است زیرا باعث محدود کردن برنامه هسته ای ایران شده است اظهار کرد:  سیاست امریکا و اروپا در قبال برجام،‌ سیاست چماق و هویج است از طرفی امریکا با سیاست تهدید و ارعاب دنبال اخذ امتیازات بیشتر از ایران است و از طرفی اروپا با تطمیع و تظاهر به مخالفت با ترامپ،‌ در مقام عمل دنبال منافع امریکاست.

,

 حیدری یادآور شد: دشمن دنبال این است که توافق ثانویه در کنار برجام حاصل کند تا ایران را در زمینه دفاعی و موشکی محدود کند و نفوذ ایران را در منطقه کنترل کند لذا مسئولین باید مواظب باشند فریب ظاهر فریبنده اروپا را نخورند.

,

امام جمعه شهرستان سیریک خاطرنشان کرد: اینکه برخی القا می کنند که اگر برجام نباشد،‌ جنگ میشود،‌نادرست است،‌زیرا اگر امریکا جرأت داشت، حتما حمله نظامی می کرد،‌ امریکا به خوبی می داند که اگر دست از پا خطا کند،‌ در عرض چند ثانیه تمام منافع آنها در منطقه از بین خواهد رفت  القای برجام بدون امریکا،‌از فریب های دشمن است زیرا برجام بدون امریکا یعنی پایبندی ایران به محدودیت هسته ای همراه با تحریم های ظالمانه امریکاست.

,

 حیدری اضافه کرد: همان طور که حضرت آقا فرمودند؛ ما برجام را برهم نمیزنیم ولی اگر طرف مقابل برجام را پاره کند، ما آن را ریز ریز می کنیم همه باید بدانند که دشمن دشمن است و هیچ وقت به فکر ما نیست پس بجای دل بستن به دشمنان باید به فکر تقویت و توسعه برنامه های عملی اقتصادی خود در برابر دشمنان باشیم.

,

امام جمعه شهرستان سیریک با سخنی از مرحوم آیت الله اراکی گفت:‌ خداوند یک چیز را در قرآن برای ما تضمین کرده است و آن رزق و روزی است، ولی بهشت را برای ما تضمین نکرده است و ما باید برای کسب بهشت تلاش بیشتری بکنیم، انسان مؤمن هم نسبت به عاقبت بخیری خودش و هم عاقبت بخیری اطرافیان خویش دغدغه دارد و خودش را مسئول می داند.

,

حیدری براساس آیه قرآن که خداوند فرموده ؛اگر ما اهل تقوا باشیم افزود: برکات از آسمان و زمین بر ما نازل خواهد شد .

,

امام جمعه شهرستان سیریک شهادت حاج آقا مصطفی خمینی فرزند برومند امام راحل، به دست رژیم بعث عراق در سال ۵۶ در نجف که حضرت امام فرمودند:‌ شهادت مصطفی از الطاف خفیه الهی بود بیان کرد: اهداف رژیم بعث از شهادت فرزند امام را وارد کردن ضربه روحی به امام و انصراف ایشان از ادامه انقلاب ، پیشگیری از ایجاد خمینی دیگر، ایجاد رعب و وحشت در میان مبارزان بود  ‌ولی این اقدام نتیجه معکوس داشت و باعث بیداری مردم و رشد بیشتر انقلاب شد.

,

حجت الاسلام والمسلمین حیدری در پایان اضافه کرد: یک ماه صفر مصادف با‌ ورود کاروان اهل بیت به سرزمین شام است و‌ توصیه به برگزاری باشکوه مراسم عزاداری و توسل در این ایام کرد.

,

 

,

آمریکا دگر باره حقانیت کلام امام المسلمین را به اثبات رساند

, آمریکا دگر باره حقانیت کلام امام المسلمین را به اثبات رساند, آمریکا دگر باره حقانیت کلام امام المسلمین را به اثبات رساند,

حجت الاسلام والمسلمین سعید آزادی در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه آمریکا شیطان بزرگ و ملموس جهان است، جنایات آن در قبال ملت ایران در طول تاریخ را برشمرد و افزود: آمریکا تا کنون برای به انحراف کشیدن و نابودی نظام ایران اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

,

وی اظهار داشت: در داخل کشور برخی از افراد آنگونه که شایسته است به فرامین ولی امر توجه ندارد لیکن اقدامات خصمانه شیطان بزرگ حقانیت بیانات رهبری را بر همگان عیان ساخته است.

,

امام جمعه موقت قشم اعلام عدم خوشبینی رهبر معظم انقلاب به نتایج مذاکرات را یادآور شد و تصریح کرد: در مسائل مربوط به برجام و هجمه ها بر علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وجود ناپاک آمریکا بار دیگر حقانیت کلام امام المسلمین را به اثبات رسانید.

,

حجت الاسلام آزادی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران مولود انقلاب است و در قلب تمام ایرانیان جای دارد، مواضع انقلابی مسئولین را مطلوب دانست و افزود: ترامپ مجری سیاست های آمریکاست و آمریکا با دشمنی خود اتحاد بیش از پیش ملت ایران را سبب شده است.

,

وی با بیان اینکه مردم در عرصه های گوناگون ثابت کرده اند مرد میدان هستند، گفت: از دولت محترم توقع داریم در صورت عدم پایبندی طرف مقابل، برجام را به آتش بکشد.

,

امام جمعه موقت قشم تصریح کرد: در عین استقامت و پایمردی، رفاه حق مردم بوده و انتظار می رود دولت با اهتمام ویژه در اقتصاد که تودهنی به یاوه گویی های ترامپ و تحریم های اقتصادی نیز می باشد به داد مردم برسد.

,

حجت الاسلام آزادی با هشدار نسبت به احتمال وقوع بحران مسکن در سال های آینده اظهار کرد: جمعیت 12میلونی جوانان محتاج به مسکن رو به فزونی می رود و ضروریست دولت با رفع نواقص مسکن مهر این طرح را ادامه دهد.

,

آزادی با اشاره به مناسبات تقویم در هفته پیش رو به تبیین اهداف دشمن از به شهادت رساندن سید مصطفی خمینی فرزند برومند امام راحل(ره) پرداخت و ادامه داد: تهدید امام(ره) و افرادی که در خط ایشان قرار داشتند، جلوگیری از رشد سیاسی حوزه های علمیه بواسطه فعالیت های سیدمصطفی خمینی و توقف پرورش یافتن یک خمینی دیگر از جمله اهداف دشمن در این اقدام بود.

,

وی در خطبه نخست حدیث ثقلین را عنوان و ابراز داشت: پیامبر اسلام(ص) قرآن و اهل بیت علیهم السلام را بعنوان دو امانت و هدیه گرانبها برای هدایت بشر به یادگار گذاشت که به برکت عاشورا و انقلاب در مسیر تمسک به اهل بیت(ع) تا حدی موفق بوده ایم و محرم مجلای آن است.

,

امام جمعه موقت قشم ادامه داد: امام حسین علیه السلام در سیره خود حجت را بر همگان تمام کرد و هر طیف از جامعه اعم از عوام، علما، خودساختگان و معصومین توان بهره گیری از سطحی از سطوح مختلف قرآن شامل عبارات، لطائف، اشارات و حقایق را دارند.

,

حجت الاسلام آزادی موکد ساخت: برای تحقق جامعه قرآنی که از مطالبات رهبری می باشد باید از خود و خانواده شروع نمود و در این امر اهتمامی ویژه به کار بست.

,

 

,

 سیاست های اقتصاد مقاومتی راه نجات بخش کشور در مقابل دشمنان

,  سیاست های اقتصاد مقاومتی راه نجات بخش کشور در مقابل دشمنان,  سیاست های اقتصاد مقاومتی راه نجات بخش کشور در مقابل دشمنان,

حجت الاسلام و المسلمین محمد بارانی خطیب جمعه توکهور-هشتبندی با اشاره به تهدید رییس جمهور آمریکا به پاره کردن برجام؛به مبانی قرآنی مذاکره با مستکبرین اشاره کردند و گفت: قرآن و سیره اهل بیت تاکید دارند که  انسان ورژیم مستکبر پایبند به هیچ مذاکره و تعهدی نیستند واعتماد به آنها پشیمانی به بار خواهد آورد.

,

خطیب جمعه توکهور-هشتبندی با بیان اینکه عهدشکنی روشِ مستمرآمریکایی ها و تمام مستکبرین تاریخ است افزود:رییس جمهور قبلی آمریکا که خود را به ظاهر بانزاکت و مودب نیز نشان میداد تا توانست علیه برجام اقدام کرد و این نشان میدهد که پرونده هسته ای از اول هم بهانه ای بیش برای فشار بیشتر بر جمهوری اسلامی نبوده است.
حجت الاسلام بارانی اظهار داشت: هدف آمریکایی ها نابود کردن اصل نظام اسلامی  با بهانه های مختلف حقوق بشر و هسته ای و تروریسم است و ادامه داد:نباید گول تبلیغات عده ای را خورد که تصور میکنند اگر هسته ای حل شود آمریکا دست از جنایت برمیدارد در حالی که اکنون همگان شاهد نقض عهد و بهانه گیری های جدید آمریکا پس از توافق هسته ای هستند لذا این تصور غلطی است که نباید مردم و مسئولان ما در دام آن بیافتند.

,
,

خطیب جمعه توکهور-هشتبندی با اشاره به موضع گیری اخیر آمریکا و اروپا علیه قدرت موشکی ایران و سپاه پاسداران آنرا یک گستاخی و غلط غیرقابل توجیه و تحمل دانست و خطاب به امریکایی هاگفت: ایا در حالی که شما از هزاران کیلومتر آن طرف تر در منطقه ما مشغول به جنایت و غارت هستید ملت ما حق دفاع مشروع از کیان ملی و حقوق خودرا ندارد.

,

وی با اشاره به تجهیز آمریکا و رژیم صهیونیستی و دولت های اروپایی به هزاران بمب اتمی و وجود استانداردهای دوگانه این کشورها در قبال ملت های دیگر گفت:آمریکا تنها کشوری است که در تاریخ از این بمب برای نابودی بشریت استقاده کرده است و حال حق ندارد در این زمینه مدعی باشد و ملت ایران را از داشتن موشک دوربرد منع کنند که البته همگی اینها نشانه خباثت و زورگویی آنها در جهان می باشد.

,

بارانی تاکید کردند:ملت شجاع،رشید و انقلابی ایران هیچ گاه زیر بار حرف زور آنها نمی رود.وی با یادآوری نقض عهد اروپایی ها در مذاکرات دهه هشتاد؛اعتماد دوباره به آنها را بعد از عهدشکنی  آمریکایی ها اشتباهی بزرگ دانست و گفت:متاسفانه اروپایی ها در کنارِ حمایتِ نیم بند از برجام ؛شروع به یاوه سرایی علیه قدرت موشکی جمهوری اسلامی کرده اند که باید مسئولان محترم ما محکم جلوی آنها بایستند و جواب آنها رابدهند.

,

بارانی، تنها راه برون رفت از مشکلات کشور و خنثی کردن تهدیدات دشمن را توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی و عملیاتی کردن آن در کشور برشمرد و افزود:تکیه به توان و ظرفیت های عظیم داخلی نجات بخش کشور است که باید مسئولان محترم به این امر مهم توجه بیشتری داشته باشند.

,

امام جمعه توکهور-هشتبندی با اشاره به هفته تربیت بدنی به نقش نهادها و ارگان های مختلف در این زمینه اشاره کردند و با بیان اینکه باید همه بخش های شهرستان در ارائه امکانات و خدمات به طور یکسان دیده شوند گفت: بیش از هشت هزار نفر از دانش آموزان این منطقه فاقد یک سالن ورزشی هستند که نشان از محرومیت و بی توجهی مسئولان در گذشته به این منطقه میباشد و امیدواریم وعده ای که مسئولان اداره کل آموزش و پرورش در احداث سالن ورزشی داده اند به زودی محقق شود تا نوجوانان و جوانان ما بتوانند از این فضاهای ورزشی استفاده کنند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه