اخبار داغ

ائمه جمعه استان اردبیل این هفته چه گفتند

ائمه جمعه استان اردبیل این هفته چه گفتند
انتقاد از کم کاری ها در سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال، لزوم هوشیاری در برابر توطئه های جدید دشمنان و تاکید بر پاسخ قاطعانه به ترامپ، گلایه مردم اردبیل بابت بی توجهی به مطالبه اصلی استان اردبیل و قرار نگرفتن راه آهن اردبیل در لیست پروژه های اولویتدار در مصرف فایناس و لزوم پرهیز از سهم خواهی‌ها در انتخاب استاندار اردبیل از جمله موضوعات مهمی است که امامان جمعه اردبیل این هفته مطرح کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ار سبلان ما، انتقاد از کم کاری ها در سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال، لزوم هوشیاری در برابر توطئه های جدید دشمنان و تاکید بر پاسخ قاطعانه  به ترامپ، گلایه مردم از بابت بی توجهی به مطالبه اصلی استان اردبیل از بابت قرار نگرفتن راه آهن اردبیل در لیست پروژه های اولویت در مصرف فایناس، غفلت از امر به معروف و نهی از منکر، لزوم پرهیز از سهم خواهی‌ها در انتخاب استاندار اردبیل از جمله موضوعات مهمی  است که امامان جمعه اردبیل این هفته مطرح کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

امام جمعه اردبیل: استاندار اردبیل این هفته معرفی می شود

, امام جمعه اردبیل: استاندار اردبیل این هفته معرفی می شود,

آیت‌الله سید حسن عاملی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اردبیل گفت: قرار است این هفته دولت استاندار اردبیل را معرفی کند که به همین منظور از اهالی معظم استان، مدیران و تمامی فعالان سیاسی می‌خواهم به وظیفه خیرخواهی در برابر حاکم اسلامی عمل کرده و همکاری از سر اخلاص با وی داشته باشند و از هرگونه  اختلاف بپرهیزند.

,

وی افزود: 4 سال مدت بسیار خطیری برای سازندگی و پیشرفت در استان است و نباید این مدت خطیر برای دعواهای سیاسی و عزل و نصب‌ها و خدای نکرده سهم خواهی‌ها مصرف شود و استان کارهای زمین مانده زیادی دارد و فرصت برای غیر مصالح کلان استان وجود ندارد.

,

راه آهن اردبیل جزو پروژه های در اولویت برای مصرف فاینانس نیست /آقای جهانگیری مردم گله مند هستند  

, راه آهن اردبیل جزو پروژه های در اولویت برای مصرف فاینانس نیست /آقای جهانگیری مردم گله مند هستند   ,

امام جمعه اردبیل با اشاره به سخنان معاون اول رئیس جمهور که گفته "تا حال 25 میلیارد دلار خط فاینانس جذب شده و چندین میلیارد دلار دیگر هم تفاهم نامه امضاء شده" اظهار داشت: مسئول تعیین پروژه‌ها و اولویت‌ها برای مصرف فاینانس جناب آقای جهانگیری است و ما از او گله‌مندیم که راه‌آهن اردبیل را در اولویت قرار نداده است.

,

وی گفت: در سفر اخیر به روسیه از طریق سفارت معلوم شد که تمام بانک‌های خصوصی روسیه آماده‌اند در هر سقفی برای پروژه‌های عمرانی و صنعتی ایران وام بدهند و تنها چیزی که می‌خواهند، ضمانت بانک مرکزی است که ما از دولتمردان می‌خواهیم که تردیدی در سودآوری و اهمیت و اولویت راه‌آهن اردبیل، حتی مسیر اردبیل به پارس‌آباد نداشته باشند و با تضمین بانک مرکزی اصلی‌ترین معضل عمران و آبادانی استان را حل و اهالی را شاد کنند.

,

اختلاف عظیمی بین نخبگان آمریکا و دولت آمریکا ایجاد شده است

, اختلاف عظیمی بین نخبگان آمریکا و دولت آمریکا ایجاد شده است,

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ترامپ در سخنرانی اخیر خود درصدد ایجاد اختلاف و تقابل و شکاف میان ملت ایران و نظام بود اما نتیجه عکس داد و ملت ما در دفاع از منافع ملی و خصوصا در دفاع از سپاه معظم یک دست شد و برعکس اختلاف عظیمی بین نخبگان آمریکا و دولت آمریکا ایجاد شد.

,

وی افزود: این روزها آمریکا مزه تلخ شکست‌های پی در پی را می‌چشد که از جمله این شکست‌ها می‌توان به شکست در بسیج جامعه جهانی بر علیه برجام، شکست در حفظ داعش،  شکست در رساندن داعش به ایران؛ چون فلسفه ایجاد داعش تقابل با ایران بود و داعش می‌گفت " سر مار در ایران است و دست زدن به دم مار خطاست و خود ما را نیش می‌زند و ما باید سر مار را بکوبیم، آنها در مرحله بعدی داعش را برای کل منطقه آماده کرده بودند و سوریه دروازه توطئه ها بود تا فتنه به کل منطقه تسرّی یابد و این دروازه فقط توسط ایران بسته شد.

,

عاملی خاطر نشان کرد: شکست بعدی شکست آمریکا در ایجاد استقلال برای اقلیم و ایجاد جای پا و حیاط خلوت در مرز ایران برای اسرائیل،  جدایی ترکیه از ائتلاف آمریکایی و از عربستان و ورود به همکاری با روسیه و ایران و عقد قرارداد نظامی با روسیه بود که در این خصوص قطع صدور ویزا به آمریکا در ترکیه را باید در راستای عصبانیت آمریکا از این اقدام ترکیه دانست .

,

وی گفت: ائتلاف آمریکا و اروپا و عربستان اراده کردند که بشار اسدساقط شود اما اراده ایران غالب آمد و آخرین شکست نیز  ریخته شدن هیبت نظامی آمریکا در سوریه و عراق است چراکه اخیرا در اقلیم کردستان آمریکا، کشورهای ترکیه و ایران و عراق را تهدید کرده بود که اگر نیروی نظامی به اقلیم بفرستند با هواپیماهای بدون سرنشین به آن‌ها حمله می‌کند اما نیروهای العبادی به راحتی و بدون اعتناء به آمریکایی ها وارد کرکوک شدند و آمریکا نتوانست هیچ اقدامی بکند.

,

 

,

امام جمعه مشگین شهر: مسئولان تدابیری برای تولیدات کشاورزان ندارند/ بعد از 5 سال هنوز از مسکن اجتماعی دولت خبری نیست

, امام جمعه مشگین شهر: مسئولان تدابیری برای تولیدات کشاورزان ندارند/ بعد از 5 سال هنوز از مسکن اجتماعی دولت خبری نیست, امام جمعه مشگین شهر: مسئولان تدابیری برای تولیدات کشاورزان ندارند/ بعد از 5 سال هنوز از مسکن اجتماعی دولت خبری نیست,

حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر در خطبه‌های نماز جمعه مهر ماه با اشاره به هفته صادرات گفت: مقام معظم رهبری سال‌هاست بر اقتصاد مقاومتی، تولیدات داخلی، و رونق تولید در کشور تاکید کرده اما متاسفانه مشاهده می‌شود که کم کاری در کشور وجود دارد به طوری که پول گندم کاران بعد از ماه‌ها هنوز پرداخت نشده و محصولات تولیدی کشاورزان بر زمین مانده و مسئولان نیز تدابیری برای کشاورزان ندارند.

,

وی افزود: مسئولان باید با فراهم کردن زمینه صادرات به تولیدات داخلی ارج نهند.

,

 به گزارش سفیر مشگین، امام جمعه مشگین‌شهر با اشاره به مشکل جوانان در تامین مسکن گفت: متاسفانه مسکن همچنان با مشکل جدی مواجه است و وزیر مسکن نیز مسکن مهر را به بهانه‌های مختلف تضعیف کرده و همچنان در بلاتکلیفی است.

, سفیر مشگین,

وی تاکید کرد: دولت از احداث مسکن اجتماعی به منظور رفع مشکل جوانان خبر داده بود اما  سال این این وعده سپری شده و هنوز خبری از مسکن نیست و مسکن مهر نیز به علت اختلاف دولت با پیمانکار نیمه تمام باقی مانده است.

,

وی خاطر نشان کرد: دولت باید اختلاف خود را با پیمانکاران حل کرده و نسبت به تکمیل مسکن مهر اقدام کند.

,

حجت الاسلام باوقار در سخنانی دیگر با اشاره به دیدار نخبگان کشور با رهبر انقلاب گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار بر عهد شکنی آمریکا اشاره کرده و فرمودند که برجام تنها بهانه است برای عهد شکنی تا امتیاز بیشتری کسب کنند.

,

وی افزود: آمریکا کارگزار رژیم صهیونیستی است و این رژیم از ملت ایران تودهنی خواهد خورد و در صورتی که آمریکا برجام را پاره کند جمهوری اسلامی ایران برجام را تکه تکه خواهد کرد.

,

وی تاکید کرد: با مطالعه تاریخ آمریکا می‌توان به این نتیجه رسید که رئیس جمهور آمریکا تنها مجری برنامه‌هایی است که احزاب در پشت پرده برنامه‌ریزی کرده اند و از خود اختیاری ندارد.

,

امام جمعه مشگین‌شهر گفت: ترامپ به دنبال القاء حاکمیت دو گانه در ایران بود اما تمام جناح‌های سیاسی ایران در مقابل اراجیف ترامپ ایستادگی کرده و آن را محکوم کردند و این نشان از اتحاد و انسجام ملت ایران در تمامی گرایشات سیاسی است.

,

وی افزود: ترامپ سپاه را نیرو و ابزار برای تبدیل ایران به رژیم یاغی معرفی می‌کند در حالی که سپاه در دل ملت ایران و منطقه جا گرفته و حامی مظلومان است.

,

وی ادامه داد: ترامپ در سخنرانی 20 دقیقه‌ای اخیر سخنی از گزینه‌های نظامی بر زبان جاری نکرد و این از قدرت ملت ایران است که در مقابل قدرت نظامی ایران تسلیم شده‌اند.

,

امام جمعه نیر: اظهارات ترامپ بیانگر اوج خصومت آمریکا با ایران است نه دیوانگی ترامپ/ هوشیار باشیم 

, امام جمعه نیر: اظهارات ترامپ بیانگر اوج خصومت آمریکا با ایران است نه دیوانگی ترامپ/ هوشیار باشیم  ,

حجت الاسلام میکائیل مقدسی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان نیر با ترامپ دیوانه نیست و بسیار  عاقلانه و با دقت عمل در حال پیشبرد اهداف آمریکا است و دامن زدن به این سخن آب به آسیاب دشمن ریختن است.

,

وی حفظ انسجام، دوری از حاشیه سازی و تکیه بر طرفیت‌های داخلی را مهم دانست وگفت: امروز همه می‌دانند که دشمنان ما عهد شکن هستند و از همین رو، همه در مقابل دشمن یک صدا هستیم .

,

 به گزارش نیریمز، خطیب جمعه نیر خواستار هوشیاری ملت ایران در قبال این اقدامات شد و گفت: همه ما باید در مقابل این مواضع که جزء مواضع ملی ما است هوشیار باشیم و معتقدیم که باید در مقابل آنها مواضع صریح و معقول گرفته و تصمیمات مناسب را بگیریم.

, نیریمز,

حجت الاسلام مقدسی با تاکید بر لزوم هوشیاری هرچه بیشتر در برابر سیاست های خصمانه آمریکا، سخنان رئیس جمهور کشورمان درواکنش به اظهارات ترامپ را شجاعانه، قاطعانه و به هنگام توصیف کرد و با تقدیر از رئیس جمهور بابت این موضع گیری گفت:  چنین جهت گیریهایی در مقابل آمریکا و واکنش های شجاعانه و قاطعانه تحت رهبری های روشنگرانه و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، توطئه‌های دشمن را ناکام خواهند گذاشت.

, لزوم هوشیاری هرچه بیشتر در برابر سیاست های خصمانه آمریکا,

حجت الاسلام مقدسی در ادامه با تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار داشت: یکی از تفریحات سالم ورزش کردن است که دین مبین اسلام نیز بر انجام آن تاکید به سزایی کرده است.

,

وی به تزکیه نفس و روح هم اشاره کرد و گفت: در ورزش همانطوری‌ که جسم تقویت می‌شود نفس و روح نیز باید تقویت شده و در راستای حرکتی جوانمردانه سوق داد.

,

امام جمعه موقت خلخال: قدرت سپاه پاسداران هراس همیشگی در دل آمریکا است

, امام جمعه موقت خلخال: قدرت سپاه پاسداران هراس همیشگی در دل آمریکا است ,

حجت الاسلام محمد ظاهر قارداشپور خطیب این هفته نماز جمعه خلخال با اشاره به شکست پی در پی آمریکا در منطقه مخصوصا در سوریه و عراق و توطئه جدید مطرح شده از سوی آمریکا در خصوص سپاه قهرمان ایران اسلامی گفت: سپاه مسیر شکست آمریکا در منطقه را هموار کرده  و قدرت سپاه پاسداران هراس همیشگی در دل آمریکا است.

,

 به گزارش ازناو،  امام جمعه موقت خلخال از زحمات شهرداری خلخال در رسیدگی به وضعیت خیابان های ومعابر شهر گردشگری خلخال تقدیر کرد.

, ازناو,

حجت الاسلام محمد ظاهر قارداشپور به مصیبت اهل بیت (ع) بعد از واقعه کربلا اشاره وگفت: فرصت اسارت فرصتی عظیم برای حضرت زینب بود تا معارف عاشورا را برای جامعه تبین نماید.

, حجت الاسلام محمد, قارداشپور,

امام جمعه خلخال سالروز شهادت شهید مصطفی خمینی (ره) فرزند برومند امام خمینی (ره) در طول تاریخ مبارزات مردم ایران بر علیه رژیم ستم شاهی تسلیت گفت.

,

امام جمعه گرمی: امربه معروف و نهی از منکر از ضروریات جامعه امروزی است

, امام جمعه گرمی: امربه معروف و نهی از منکر از ضروریات جامعه امروزی است ,

حجت الاسلام والمسلمین صفری امام جمعه گرمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان گرمی ضمن دعوت عموم به تقوای الهی گفت: هیچ انسانی بدون رحمت خداوند متعالی نمی تواند وارد بهشت شود و لطف و رحمت الهی برای انسانهای محسن، بیشتر است.

,

 به گزارش سیفار، امام جمعه گرمی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر از ضروریات جامعه امروزی است، افزود: متاسفانه به اندازه پیشرفت امکانات زندگی، اخلاق اسلامی  در جامعه پیشرفت نکرده است.

, سیفار,

حجت الاسلام و المسلمین دکتر صفری گفت: جامعه‌ی مدنی در صورتی جامعه‌ای سالم خواهد بود که حس نوع‌دوستی در بین افراد آن جامعه رواج داشته باشد.

,

وی افزود:‌ اگر انسان‌ها نسبت به هم‌نوعان خود بی تفاوت بوده و مسئولیت پذیر نباشند، هیچ گاه جامعه‌ای آرمانی که تمام انسان‌ها آرزوی آن را دارند، تحقق پیدا نخواهد کرد.

,

صفری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما نباید  تمام مشکلات موجود درشهرستان را به مسولین ربط بدیم بلکه باید در کنار انتقاد منصفانه وظیفه خود را به نحوه احسن انجام دهیم تا بسیاری از مشکلات که به دست شهروندان قابل حل است، رفع بشود.

,
امام جمعه بیله سوار:هدف انجمن اولیاء و مربیان تنها دریافت کمک مالی نباشد!
,
امام جمعه بیله سوار:هدف انجمن اولیاء و مربیان تنها دریافت کمک مالی نباشد!
,
امام جمعه بیله سوار:هدف انجمن اولیاء و مربیان تنها دریافت کمک مالی نباشد!
,
امام جمعه بیله سوار:هدف انجمن اولیاء و مربیان تنها دریافت کمک مالی نباشد!
, امام جمعه بیله سوار:هدف انجمن اولیاء و مربیان تنها دریافت کمک مالی نباشد!,

حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار در خطبه های امروز نماز جمعه در تشریح حدیثی از امام حسین علیه السلام  گفت:نعماتی که خداوند به انسانها داده را نباید در مسیر معصیت به کار برد بلکه باید در راستای رضا و اطاعت او انجام دهیم.

,

وی به ورود ماه صفر اشاره داشته و این ماه را همچون ماه محرم ماه حزن واندوه عنوان کرد و در توصیه ای نمازگزاران را به پرداخت صدقه سفارش کرد.

,

  به گزارش صبح مغان، قیاسی در بخش دیگری از سخنان خود به بیانات مقام معظم رهبری در جمع نخبگان کشور اشاره کرده و در تشریح سخنان معظم له اظهار داشت:ترامپ رئیس جمهور امروی در بخش دیگری از سخنان خود به بیانات مقام معظم رهبری در جمع نخبگان کشور اشاره کرده و در تشریح سخنان معظم له اظهار داشت:ترامپ رئیس جمهور امریکا از اول با برجام مخالف بود و بنا بود سیاست های غلط امریکا را تغییر دهند اما او نیز هیچ تفاوتی نکرد.

, صبح مغان,

امام جمعه بیله سوار گفت: اصل بحث آمریکا این است که آنها با جمهوری اسلامی مخالف هستند و بحث های هسته ای و تحریم موشکی و مانند ان در راستای هیمن اصل قرار دارد.

,

حجت الاسلام قیاسی در خصوص مناسبت های هفته به هفته پیوند اولیاء و مربیان اشاره کرد و گفت:پیوند اولیاء و مربیان باید سست نباشد و لذا خانواده ها باید ارتباط بیشتری با مدارس داشته باشند.

,

وی افزود: بحث پیوند اولیاء و مربیان تنها اخذ پول نیست و باید انجمن اولیاء و مربیان در مسایل مختلف اموزشی و تربیتی همچون پیگری وضعیت دانش اموز در انجام امورات علمی و دینی نیز فعالیت داشته باشد زیرا که این انجمن رابطه بین جامعه و آموزش و پرورش است.

,

خطیب نماز جمعه بیله سوار در انتها به هفته تربیت بدنی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: امروز جامعه ما گرفتار انواع بیماری ها از جمله قند، دیابت، چربی خون و .. است که اصلی ترین درمان آن ورزش کردن و تحرک داشتن است.

,

امام جمعه اصلاندوز:برگزاری مسابقه تیراندازی عشایر کشور در اصلاندوز مایه افتخار مرزنشینان است

, امام جمعه اصلاندوز:برگزاری مسابقه تیراندازی عشایر کشور در اصلاندوز مایه افتخار مرزنشینان است ,

حجت الاسلام والمسلمین عظیم اسدزاده در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز به دیدار نخبگان علمی با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت:غافل نبودن از حقه های دشمن،تقویت عناصر اقتدار کشور،توجه نکردن به القائات دشمن در مورد برجام،افزایش تقویت دفاعی کشور،اقدام جدی به اقتصاد مقامتی و ایجاد اشتغال برای جوانان از موضوعهایی است که مقام معظم رهبری در دیدار نخبگان به مسئولین و دولتمردان توصیه کردند.

,

وی در ادامه با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز مسابقات تیراندازی اقوام عشایر کشور در اصلاندوز از دست اندرکاران برگزاری این مسابقه از جمله سردار محمدی رییس سازمان بسیج عشایری کشور،سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل،ناحیه عشایری ،مرکز آموزش شهید مدنی ،کلیه مسئولان ادارات استان،شهرستان و شهر قدردانی کرد.

,

 به گزارش ارس تبار، امام جمعه اصلاندوز برگزاری این مسابقه را مایه فخر و مباهات و برکت برای شهر مرزی اصلاندوز دانست و گفت:حضور اقوام 20 استان کشور در اصلاندوز باعث شناخت و معرفی پتانسیل منطقه و هم برای ارتقا رزم و توان آمادگی بسیجیان عشایر کشور موثر واقع شد.

, ارس تبار,

حجت الاسلام اسدزاده از رضایت کامل رییس سازمان بسیج عشایری کشور و هیات همراه و همچنین اقوام عشایر از میزبانی استان اردبیل و شهرستان پارس آباد و اصلاندوز خبر داد و گفت:دیدار با سران عشایر اصلاندوز،دیدار با فرماندار شهرستان پارس اباد و تعدادی از مسئولان استان،مسئولان شهرستان و بخش،برگزاری جلسه بررسی مشکلات عشایر منطقه و بازدید از نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و توانمندیهای عشایر از جمله برنامه هایی است که با حضور رییس سازمان بسیج عشایری کشور و معاون اجرای سازمان بسیج برگزار شد.

,

وی همچنین گزارشی از مراسم اختتامیه مسابقات تیراندازی کشوری ارائه داد و گفت:در این مراسم موضوع احداث استخر برای جوانان منطقه و راههای مواصلاتی و ریل گذاری را از رییس سازمان بسیج عشایری خواستار شدیم.

,

خطیب جمعه اصلاندوز در خطبه اول با اشاره به فرارسیدن سالروز ورود کاروان اسرای کربلا به شهر شام به سجایای اخلاقی و زندگانی حضرت امام سجاد(ع) و خطبه های آن حضرت در مجلس یزید اشاره کرد.

,

حجت الاسلام اسدزاده ضمن دعوت خود و همگان به رعایت تقوای الهی گفت:هرکس با تقوا باشد در امنیت و آسایش قرار می گیرد چرا که تقوا حصار مومن است و پناهگاهی است که به آن هیچ کس نمی تواند نفوذ پیدا کند.

,

 امام جمعه سرعین: ازدواج را با دادن جهیزیه های سنگین سخت تر نکنید

, امام جمعه سرعین: ازدواج را با دادن جهیزیه های سنگین سخت تر نکنید ,

حجت‌الاسلام اصغری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته  سرعین با اشاره به بدقولی‌های آمریکا اظهار کرد: دشمنی آمریکا با ایران ذاتی است و این را از تغییر رئیس جمهوری می‌توان فهمید چرا که با یک باد تغییر موضع می‌دهند .

,

امام جمعه سرعین افزود: دشمنی آمریکا با ایران ذاتی است و هیچ وقت نمی‌شود به آنها اعتماد کرد.

,

به گزارش چشمه لر، حجت الاسلام اصغری خطاب به رئیس جمهوری آمریکا گفت: مردم ایران بسیار با هوش و ولایت مدار هستند و تو باید بیشتر تلاش کنی تا مردم ایران را بهتر بشناسی؛ زیرا عدم شناخت باعث رفتارهای احمقانه تو می‌شود.

, چشمه لر,

 حجت الاسلام اصغری  با اشاره به حرکات غیر عقلانی برخی افراد در داخل کشور در قبال قوه  قضائیه، تاکید کرد: استقلال قوه قضائیه سبب ایجاد حرف و حدیث‌ها می‌شود و این نشان از خدمت صادقانه این عزیزان در قوه قضائیه دارد.

,

وی با اشاره به شرایط سخت ازدواج در شرایط کنونی، از کسانی که جهیزیه سنگین می‌دهند انتقاد و ابراز کرد: اگر می‌خواهیم جامعه‌ای مدنی و در چهارچوب شرع مقدس اسلام داشته باشیم، باید برای مقابله با این ناهنجاری اجتماعی برنامه‌ریزی شایسته‌ای انجام دهیم.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه