اخبار داغ

محور بیانات خطیبان جمعه در شهرستانهای استان مرکزی

بازی همزمان«چماق و هویج»آمریکا و اروپا در قبال برجام/سخن گفتن از مذاکره با اروپا در راستای نگرانی‌های آنها خیانت به کشور است

بازی همزمان«چماق و هویج»آمریکا و اروپا در قبال برجام/سخن گفتن از مذاکره با اروپا در راستای نگرانی‌های آنها خیانت به کشور است
خطیبان جمعه در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان های استان مرکزی با اشاره به پیمان شکنی آمریکا در برجام تاکید کردند:آمریکا به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست و در این پیمان شکنی نباید مغلوب ظاهر سازی های اروپا شد و به آنها هم اعتماد کرد چرا که آنها نیز برای کسب منافع مشترکشان با آمریکا بر اعمال فشارهای بیشتر بر ایران برای کسب امتیازات بیشتر تاکید دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛خطیبان جمعه در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان های استان مرکزی با اشاره به پیمان شکنی آمریکا در برجام تاکید کردند:آمریکا به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست و در این پیمان شکنی نباید مغلوب ظاهر سازی های اروپا شد و به آنها هم اعتماد کرد چرا که آنها نیز برای کسب منافع مشترکشان با آمریکا بر اعمال فشارهای بیشتر بر ایران برای کسب امتیازات بیشتر تاکید دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

در ادامه مشروح بیانات خطیبان جمعه در شهرستانهای استان مرکزی را مشاهده می کنید.

,

آیت‌الله دری نجف آبادی:

, آیت‌الله دری نجف آبادی:,

دولت قاطعانه با فساد مبارزه کند/انتصاب اخیر در استان را به فال نیک می گیریم

, دولت قاطعانه با فساد مبارزه کند/انتصاب اخیر در استان را به فال نیک می گیریم, دولت قاطعانه با فساد مبارزه کند/انتصاب اخیر در استان را به فال نیک می گیریم, دولت قاطعانه با فساد مبارزه کند/انتصاب اخیر در استان را به فال نیک می گیریم,

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: همه انتظار دارند دولت قاطعانه با فساد مبارزه کند مخصوصاً در اطرافیانشان و غیر اطرافیان، با قدرت اجازه ندهند که افراد فاسد همچون زالو خون مردم را بمکند.

,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از نسل فردا؛ آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام‌جمعه اراک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اراک با تاکید بر مطالبه همگان بر اجرای عدالت از سوی دولت گفت: همه انتظار دارند دولت قاطعانه با فساد مبارزه کند مخصوصاً در اطرافیانشان و غیر اطرافیان، با قدرت اجازه ندهند که افراد فاسد همچون زالو خون مردم را بمکند.

, دیار آفتاب, نسل فردا, نسل فردا,

وحدت کلمه؛ جزو واجب ترین کارها

, وحدت کلمه؛ جزو واجب ترین کارها, وحدت کلمه؛ جزو واجب ترین کارها,

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: یکی از کارهای بسیار مهم این است که ما تلاش کنیم اختلافات را کنار بگذاریم و اهل تفرقه را به هم نزدیک کنیم، همه یکپارچه باشیم و مخصوصاٌدر برابر توطئه های دشمنان، وحدت کلمه جزو واجب ترین کارهاست، در کلام امام سجاد(ع) گسترش عدالت، مبارزه با فساد، فرونشاندن غضب و برخورد حکمیانه واجب و ضروریست و یکی از کارهای بسیار مهم این است که تلاش کنیم وحدت اجتماعی را هر چه بیشتر تقویت کنیم چراکه تفرقه و اختلاف کار شیطان است، حالا ممکن است سلیقه ها مختلف باشد؛ اما سلیقه های مختلف به معنای تفرقه و جدایی و جنگ و خونریزی نیست.

,

حرم امام حسین(ع) محدود نیست

, حرم امام حسین(ع) محدود نیست, حرم امام حسین(ع) محدود نیست,

وی با اشاره به شروع ماه شریف صفر و موسم اربعین افزود: برای اربعین باید از همین حالا آماده شد، کار بزرگی است، کسانی که می توانند برای سفر اربعین اقدام کنند بسم الله و آنهایی که نمی توانند اینجا، پا به رکاب، یاد اربعین و امام حسین(ع) را زنده کنند؛ لازم نیست حرم مطهر امام حسین(ع) را خیلی محدود کنیم، خیمه امام حسین(ع) نه تنها بر کل عالم بلکه بر کل عوالم وجود افراشته است.

,

مدیون شهدا هستیم

, مدیون شهدا هستیم, مدیون شهدا هستیم,

امام جمعه اراک با اشاره به تشییع روز گذشته شهدای مدافع حرم در اراک و گرامیداشت این شهدا گفت: شهید حاج عبدالله خسروی بیش از ۳۰ سال مانند یک چریک فداکار در جبهه های حق علیه باطل و امروز هم بعنوان فرمانده گردان فاتحین در سوریه و بعنوان افسر اطلاعات و عملیات جهاد کرد؛ همه ما مدیون این شهید عزیز و همچنین شهید سید جاوید حسینی هستیم.

,

انتصاب اخیر در استان را به فال نیک می گیریم

, انتصاب اخیر در استان را به فال نیک می گیریم, انتصاب اخیر در استان را به فال نیک می گیریم,

دری نجف آبادی با اشاره به انتصابات اخیر در استان گفت: دو انتصاب اخیر در استان را به فال نیک می گیریم، هم انتصاب استاندار محترم جناب آقای آقازاده و هم شهردار محترم جناب آقای تاجران را که امیدواریم با همت این برادران،همه مسئولان ،نمایندگان و دولت بتوانند در این دوره دوازدهم قدم های بلندی در استان مرکزی بردارند و از زحمات آقای زمانی قمی و آقای عباسی نیز تشکر می کنیم.

,

دولت دوازدهم مطالبات مردم و رهبری را با جدیت دنبال کند

, دولت دوازدهم مطالبات مردم و رهبری را با جدیت دنبال کند, دولت دوازدهم مطالبات مردم و رهبری را با جدیت دنبال کند,

وی افزود: امیدواریم در این مرحله جدید شاهد باشیم که دولت تدبیر و امید کار های بزرگی انجام دهد، مسئله مطالبات رهبری و مردم، اشتغال، تولید ثروت، تولید ناخالص ملی، افزایش راندمان کارخانجات،تحولات فرهنگی و مبارزه با فساد، مسائل اجتماعی و صدها مسئله دیگر جدی گرفته شود.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: بنده و حوزه های علمیه در خدمت دوستان هستیم؛ مادامی که معیارها و خطوط قرمز را حفظ بکنند و در چارچوب ولایت، رهبری و شهدا و خدمت به مردم انجام وظیفه کنند بنده هم جز همکاری و مساعدت و همراهی نخواهم داشت و اگر نیاز به تذکر بود حتما تذکر خواهیم داد.

,

سپاه مایه عزت و شرف ماست

, سپاه مایه عزت و شرف ماست, سپاه مایه عزت و شرف ماست,

دری نجف آبادی همچنین اظهارات ترامپ را ظالمانه و جاهلانه خواند و گفت: سپاه متعلق به همه ملت است، سپاه مایه عزت و شرف ماست، نه تنها سپاه بلکه همه نیروه های مسلح سند عزت ما هستند و امام ما فرمود «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» بنابراین آنچه که ترامپ در این رابطه و در رابطه با خلیج فارس گفته نشانه این است که یا نمی داند یا خودش را به جهل و حماقت زده، خلیج فارس متعلق به ایران اسلامی است؛ آمریکا می خواست در کنار همه باج هایی که عربستان به آنها داده تلافی کند که این آرزو را کاخ سیاه و آمریکایی ها باید به گور ببرند.

,

پیمان شکنی از هر ننگی ننگین تر است

, پیمان شکنی از هر ننگی ننگین تر است, پیمان شکنی از هر ننگی ننگین تر است,

وی با اشاره به اینکه نگرانی رهبری درباره برجام امروز روشن شده است افزود: در مورد برجام اولین شکست برای آمریکایی هاست که به دنیا نشان دادند ما به پیمان وفا نداریم و پیمان شکنیم، ننگی از این بدتر در دنیا نیست، آدم کشی را می توان پذیرفت اما پیمان شکنی از هر ننگی ننگین تر است، ترامپ به همه دنیا نشان داد که آمریکا قابل اعتماد نیست و اگر کسی کمترین اعتمادی به آمریکایی ها داشت با این عملکرد جای کوچکترین شکی بر غیر قابل اعتماد بودن آمریکا برایش باقی نمی ماند.

,

امام جمعه اراک یکی از شاخه های ولایت را ولایت فقیه عنوان کرد و گفت: امام (ره) ولایت فقیه را در کشور احیا نمودند، ولایت فقیه بود اما در کتاب و قرآن و در صحنه عملیاتی نشده بود، خداوند به ما لطف کرد که امام، ولایت فقیه را از کتاب ها آورد و در غالب ولی فقیه عادل، مسند نشین کرد و خودشان ده سال از این مثنوی بسیار با عظمت پاسداری کردند و مسیر را نشان دادند و سپس خبرگان سکان این کشتی را به دست حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) سپرد.

,

امر ازدواج در تکوین خلقت قرار دارد

, امر ازدواج در تکوین خلقت قرار دارد, امر ازدواج در تکوین خلقت قرار دارد,

دری نجف‌آبادی با اشاره به اینکه یکی از شاخه های مهمی که این روزها مورد مطالبه رهبری قرار دارد بحث خانواده است افزود: مسئله خانواده یکی از سنت های بزرگ اسلام و دستورات قرآن کریم است، باید سپاسگزار این نعمت باشیم چراکه خداوند امر ازدواج را در تکوین خلقت و آفرینش قرار داده است.

,

اراده خداوند بر عزت اهل بیت(ع)

, اراده خداوند بر عزت اهل بیت(ع) , اراده خداوند بر عزت اهل بیت(ع) ,

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: یزیذیان فکر کردند که امام حسین(ع) تمام خواهد شد اما اراده خداوند بر این بود که این خانواده عزیز شوند و امام سجاد(ع) آن خطبه با عظمت را با ۷۰ نکته در مسجد اموی بخوانند که ارکان حکومت یزیدیان را به لرزه درآورد و هم آنجا بر بالای منبر روضه امام حسین(ع) هم خوانده شود.

,

صحیفه سجادیه؛ گنجینه ای گرانسنگ

, صحیفه سجادیه؛ گنجینه ای گرانسنگ, صحیفه سجادیه؛ گنجینه ای گرانسنگ,

وی صحیفه سجادیه را گنجینه ای گرانسنگ عنوان کرد و افزود: امام سجاد(ع) در دعای مکارم الاخلاق می فرمایند «خدایا لباس اهل تقوا را بر اندام من بپوشان و زینت اهل تقوا را به من عنایت کن و هدیه اهل صلاح را به من بپوشان»، یعنی اهل تقوا باشم و اهل صلاح، که در حقیقت دو بعد است ؛ اهل تقوا ناظر به این است که دنبال آلودگی ها نرویم و اهل صلاح بدین معناست که دنبال کارهای خوب و شایسته و عمل صالح باشیم.

,

همه در گسترش عدالت مسئولیم

, همه در گسترش عدالت مسئولیم, همه در گسترش عدالت مسئولیم,

دری نجف آبادی با اشاره به فرازی از این دعا در رابطه با بسط عدالت خاطر نشان کرد: ما همه مسئولیت داریم که عدالت را گسترش دهیم،باید پایه های عدالت و فرهنگ عدالت را از داخل خانواده گرفته تا محیط کار و جامعه همانطور که یکی از آرمانهای بزرگ امام و انقلاب است، گسترش دهیم.

,

امام جمعه خمین

, امام جمعه خمین,

استقلال کردستان، توطئه آمریکا بود که شکست خورد/دولت به فکر حل مشکلات اقتصادی باشد

, استقلال کردستان، توطئه آمریکا بود که شکست خورد/دولت به فکر حل مشکلات اقتصادی باشد, استقلال کردستان، توطئه آمریکا بود که شکست خورد/دولت به فکر حل مشکلات اقتصادی باشد, استقلال کردستان، توطئه آمریکا بود که شکست خورد/دولت به فکر حل مشکلات اقتصادی باشد,

امام جمعه خمین گفت: استقلال آمریکا یکی از توطئه‌های استکبار جهانی با پشتوانه اسرائیل و آمریکا بود، اما با شکست مواجه شد.

,

به گزارش دیار آفتاب؛به نقل از پایگاه خبری خمین نیوز؛ حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه شهرستان خمین در خطبه‌های نماز جمعه، با اشاره به توطئه‌های آمریکا گفت: استقلال آمریکا یکی از توطئه‌های استکبار جهانی بود که با پشتوانه اسرائیل و آمریکا مطرح، اما با شکست مواجه شد.

, دیار آفتاب, پایگاه خبری خمین نیوز,

وی اظهار کرد: نیروهای تروریستی داعش، طالبان و دیگر گروه‌های تکفیری در حال زوال و شکست هستند که آمریکا با مشاهده چنین اوضاعی به دنبال توطئه‌های دیگر است، که تا کنون توطئه‌هایش با شکست مواجه شده است.

,

حسینی همچنین با اشاره به اظهارات رئیس جمهور آمریکا گفت: آمریکا و کشورهای اروپایی به دنبال این هستند که برنامه موشکی ایران را مهار کنند.

,

وی بیان کرد: دشمن از پیشرفت موشکی ایران و همچنین از فرماندهان نظامی غیور ایران، به وحشت افتاده‌ است و در پی این است تا این موارد را مهار کند اما باید این را بداند که هیچ حکومتی به اندازه ایران پشتوانه مردمی ندارد و این ملت در همه حال این نظام را پشتیبانی خواهند کرد.

,

حسینی با اشاره به شرایط تحریم ها و رکود اقتصادی گفت: دولت باید به فکر حل مشکلات اقتصادی کشور باشد تا از این وضعیت خارج شویم.

,

ورود کالای قاچاق، خیانت به کشور

, ورود کالای قاچاق، خیانت به کشور , ورود کالای قاچاق، خیانت به کشور ,

وی افزود: مجلس شورای اسلامی باید برای ورود کالاهای قاچاق به کشور، قوانین بهتری را تصویب کند و دولت و قوه قضائیه نیز، باید با ورود این کالاها به شدت برخورد کنند چرا ورود کالای قاچاق، خیانت به کشور است.

,

امام جمعه خمین ادامه داد: اگر دولت چنین کاری را انجام دهد و همچنین از تولید کننده حمایت کند، احتیاجی به برجام نداریم.

,

حسینی در ادامه با اشاره به اعتراض امام خمینی(ره) به قانون کاپیتولاسیون گفت: این قانون باعث شد تا امریکائیها هر کاری می‌خواستند انجام بدهند و کسی جرأت اعتراض نداشت اما این قانون با اعتراض امام(ره) روبرو شد که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، این قانون به زباله دان تاریخ پیوست.

,

وی همچنین در خطبه‌های نماز جمعه به سالروز وفات آیت‌الله مهدوی کنی اشاره کرد.

,

امام جمعه شازند

, امام جمعه شازند,

آمریکا؛در راس پرورش دهندگان تروریست/با قدرت در مسیر پیشرفت و رونق اقتصادی گام بر داریم

, آمریکا؛در راس پرورش دهندگان تروریست/با قدرت در مسیر پیشرفت و رونق اقتصادی گام بر داریم, آمریکا؛در راس پرورش دهندگان تروریست/با قدرت در مسیر پیشرفت و رونق اقتصادی گام بر داریم, آمریکا؛در راس پرورش دهندگان تروریست/با قدرت در مسیر پیشرفت و رونق اقتصادی گام بر داریم,

امام جمعه شازند به سخنان اخیر ترامپ اشاره و تصریح کرد: آمریکا، خود تروریست پرور بوده و در رأس همه تروریستهای جهان قرار دارد؛ نباید به لفاظی های فرد دیوانه ای چون ترامپ اعتنا کرد و باید با قدرت در مسیر پیشرفت و رونق اقتصادی قدم برداشت.

,

به گزارش دیار آفتاب؛به نقل از پایگاه خبری شازند ما، حجت الاسلام موسوی امام جمعه شازند در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر شازند به نقش امامان در هدایت و سعادت بشر و جامعه اشاره کرد و گفت: ائمه ی اطهار منابعی نورانی هستند که اگر انسان در پرتو این نورانیت قرار گیرد بی شک به مقصد نهایی و عالم معنا راه پیدا می کند. ایمان، عبادت و شهود آن ها، همه نشان از انقطاع از عالم ماده و وصل به عالم معناست.

, دیار آفتاب, شازند ما, شازند ما,

وی در بیان حدیثی از امام صادق(ع) بیان کرد: هر گروه و ملتی، سه خصلت تعمق در دین و شناخت نسبت به وظایف دینی، صبر و استقامت در برابر اتفاقات و سختی ها و تدبیر معیشت و پرهیز از تجمل گرایی را داشته باشد سعادت دنیوی و اخروی را به دست خواهد آورد.

,

, ,

امام جمعه شازند در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز اعتراض امام خمینی(ره) به قانون کاپیتولاسیون اشاره و تاکید کرد: امام (ره) با تمام برنامه هایی که طاغوت علیه اسلام برنامه ریزی می کرد مخالفت می کرند تا جایی که فرزندشان را به شهادت رساندند و علمای اسلام هم در سالگرد ایشان در سخنرانیهای خود ماهیت پلید طاغوت را معرفی کردند که باعث معرفی و پیشرفت انقلاب اسلامی شد.

,

موسوی ادامه داد: تحمیل این قانون بر ملت ایران در حقیقت قانونی علیه انسانیت و تقابل عزت و ذلت بود و اعتراض امام (ره) فریادی در سکوت بر علیه وطن فروشان و فریادی برای آزادی بشریت بود.

,

وی همچنین به سخنان اخیر ترامپ اشاره و تصریح کرد: آمریکا، خود تروریست پرور بوده و در رأس همه تروریستهای جهان قرار دارد؛ نباید به لفاظی های فرد دیوانه ای چون ترامپ اعتنا کرد و باید با قدرت در مسیر پیشرفت و رونق اقتصادی قدم برداشت.

,

 وضعیت کارخانه قند باید زودتر تعیین تکلیف شود

,  وضعیت کارخانه قند باید زودتر تعیین تکلیف شود,  وضعیت کارخانه قند باید زودتر تعیین تکلیف شود,

امام جمعه شازند همچنین ضمن تاکید بر تعیین تکلیف مسئله کارخانه قند شازند خاطر نشان کرد: وضعیت این کارخانه باید زودتر تعیین تکلیف شود و مسئولان شهرستان باید در این خصوص اقدامات عاجلی انجام دهند چرا که مردم به خصوص جوانان از آنان در جایگاه مسئول توقع رسیدگی دارند.

,

امام جمعه آشتیان:

, امام جمعه آشتیان:,

تسلط اسرائیل بر کرکوک برای هم مرزی با ایران، نقش بر آب شد /صنعت کشور گرفتار آفت مونتاژ کاری است

, تسلط اسرائیل بر کرکوک برای هم مرزی با ایران، نقش بر آب شد /صنعت کشور گرفتار آفت مونتاژ کاری است, تسلط اسرائیل بر کرکوک برای هم مرزی با ایران، نقش بر آب شد /صنعت کشور گرفتار آفت مونتاژ کاری است, تسلط اسرائیل بر کرکوک برای هم مرزی با ایران، نقش بر آب شد /صنعت کشور گرفتار آفت مونتاژ کاری است,

امام جمعه آشتیان گفت:برای اولین بار در اثر خیانت بارزانی پرچم اسرائیل در کرکوک بالا برده شد آنها می‌خواستند با تسلط اسرائیل بر چاه‌های نفت کرکوک اسرائیل را هم مرز با ایران کنند که موفق نشدند.

,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از سفیر آشتیان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا نیشابوری، امام جمعه آشتیان در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از نخبگان گفت: رهبر معظم انقلاب بار دیگر سیاست‌های کلی نظام را برای یادآوری فرمودند که مسئولان موظف به انجام آن هستند.

, دیار آفتاب, سفیر آشتیان,

آمریکا قابل اعتماد نیست

, آمریکا قابل اعتماد نیست, آمریکا قابل اعتماد نیست,

نیشابوری اظهار کرد: عده ای ساده لوح فکر می کنند که می شود با آمریکا کنار آمد اکنون همه به حقانیت سخنان رهبری پی برده‌اند که آمریکا قابل اعتماد نیست، چه امتیاز بدهید و یا ندهید آمریکا ظالم است و ظلم می‌کند.

,

وی افزود: آمریکا با جمهوری اسلامی ایران مخالف است، نباید از مکر دشمن غافل شویم.

,

اقتصاد مقاومتی با جدیت پیگیری شود

, اقتصاد مقاومتی با جدیت پیگیری شود , اقتصاد مقاومتی با جدیت پیگیری شود ,

نیشابوری با بیان اینکه علم و قدرت دفاعی از عناصر قدرت ملت ایران است که روز به روز باید پیشرفت کند، ادامه داد: مسئولین ضمن ارتباط با اروپا نباید به آنها تکیه کنند، باید با جدیت اقتصاد مقاومتی پیگیری شود.

,

امام جمعه آشتیان با اشاره به بی توجهی به اتهامات دشمن بیان کرد:‌ قرار بر این بود با امضای برجام دشمنی‌ها برداشته شود در حالی که الان دشمنی‌ها بیشتر شده است، افزایش قدرت دفاعی ما از دفاع مقدس گرفته شده است، باید قدرت موشکی را افزایش دهیم تا دشمنان گستاخ نشوند.

,

وی ادامه داد: در مسئله برجام موضع گیری اروپایی خوب است، ولی کافی نیست، اروپایی‌ها باید در مقابل آمریکا در نقض برجام بایستند، مسئولین خیلی به اروپایی‌ها اعتماد نکنند.

,

پیشرفت علمی کشور باعث اقتدار کشور می‌شود 

, پیشرفت علمی کشور باعث اقتدار کشور می‌شود , پیشرفت علمی کشور باعث اقتدار کشور می‌شود ,

نیشابوری با تاکید بر اینکه باید پیشرفت علمی کشور را جدی بگیریم، افزود: پیشرفت علمی کشور باعث اقتدار کشور می‌شود، نباید به این اقتدار از پیشرفت قانع بود، باید کیفیت کالاها را افزایش داد، باید برای صنعت کشور فکر اساسی شود، صنعت کشور گرفتار آفت مونتاژ کاری شده است تا وقتی که این آفت وجود دارد هیچ رونقی در صنعت و اقتصاد بوجود نمی آید.

,

تسلط اسرائیل بر کرکوک برای هم مرزی با ایران، نقش بر آب شد

, تسلط اسرائیل بر کرکوک برای هم مرزی با ایران، نقش بر آب شد , تسلط اسرائیل بر کرکوک برای هم مرزی با ایران، نقش بر آب شد ,

امام جمعه آشتیان همچنین در رابطه با مسئله اقلیم کردستان عراق گفت: با شکست بارزانی در کرکوک کمر این توطئه شکسته شد و این بازی پایان یافت، شهر کرکوک از شهرهای قدیمی عراق و مرکز استان کرکوک است اهمیت این شهر به نفت خیز بودن آن است، ۴۰ درصد صادرات نفت عراق و ۷۰ درصد گاز عراق از کرکوک است، آمریکا و اسرائیل و بارزانی رویای استقلال منطقه و سپردن کرکوک به صهیونیست‌ها را داشتند، برای اولین بار در اثر خیانت بارزانی پرچم اسرائیل در کرکوک بالا برده شد آنها می‌خواستند با تسلط اسرائیل بر چاه‌های نفت کرکوک اسرائیل را هم مرز با ایران کنند که موفق نشدند.

,

امام جمعه دلیجان

, امام جمعه دلیجان,

اعتراض امام (ره) علیه کاپیتولاسیون، فریادی برای آزادی بشریت بود

, اعتراض امام (ره) علیه کاپیتولاسیون، فریادی برای آزادی بشریت بود, اعتراض امام (ره) علیه کاپیتولاسیون، فریادی برای آزادی بشریت بود, اعتراض امام (ره) علیه کاپیتولاسیون، فریادی برای آزادی بشریت بود,

امام جمعه دلیجان به چهارم آبان سالروز پیشنهاد تصویب قانون کاپیتولاسیون توسط رژیم پهلوی اشاره کرد و گفت: اعتراض امام (ره) در آن زمان بر علیه این قانون فریادی برای آزادی بشریت بود.

,

به گزارش دیار آفتاب؛به نقل از  پیام دلیجان؛ حجت الاسلام محمدتقی کرامتی امام جمعه دلیجان در خطبه های این هفته نماز جمعه به آثار لقمه حرام در زندگی اشاره کرد و گفت: لقمه‌ حرام از دست شیطان گرفته می‌شود و جز تاریکی، ظلمت قلب و مستجاب نشدن دعا اثری نخواهد داشت.

, دیار آفتاب, پیام دلیجان,

کرامتی اظهار کرد: در آیات و روایات مختلف طلب روزی حلال به عنوان یکی از اسباب آمرزش گناهان یاد شده است که باید مورد توجه قرار گیرد.

,

وی به چهارم آبان سالروز پیشنهاد تصویب قانون کاپیتولاسیون توسط رژیم پهلوی اشاره کرد و افزود: حضرت امام (ره) با قدرت علیه این قانون ایستادگی کردند که در نهایت منجر به تبعید ایشان شد.

,

امام جمعه دلیجان اظهار کرد: تحمیل قانون کاپیتولاسیون بر ملت ایران در حقیقت قانونی علیه انسانیت بود که اعتراض امام (ره) در آن زمان فریادی برای آزادی بشریت بود.

,

وی به دشمنی آمریکا با ملت ایران اشاره کرد و گفت: آمریکا تمام توان خود را برای ضربه زدن به ملت ایران به کار گرفته است و تازمانی که انقلاب اسلامی ایران پا برجا است دشمنی آمریکا وجود خواهد داشت.

,

کرامتی اضافه کرد: در موضوع برجام بار دیگر دشمنی آمریکا برای مردم و کارگزاران نظام آشکار تر شد و درسی شد برای تعدادی افراد ساده لوح که فکر می کردند با برجام دشمنی ها تمام می شود.

,

امام جمعه دلیجان با تاکید بر اینکه برجام راهی برای توهین بیشتر آمریکا به ملت ایران شد افزود: تا زمانی که انقلاب پابرجا است شعار مرگ بر آمریکا یکی از شعارهای اساسی ملت ایران خواهد بود.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار رهبر معظم انقلاب با جمعی از نخبگان کشور اشاره کرد و ادامه داد: اگر می خواهیم کشور قدرتمند و مقتدری داشته باشیم باید به نخبگان کشور توجه بیشتری کنیم.

,

امام جمعه دلیجان با اشاره به اینکه نخبگان کشور دارای ظرفیت و توانمندی بالایی هستند خاطرنشان کرد: تکیه بر نخبگان کشور می تواند رشد علمی کشور را افزایش دهد و مشکلات و گرفتاری های را برطرف کند.

,

امام جمعه کمیجان بیان کرد

, امام جمعه کمیجان بیان کرد,

بازی همزمان«چماق و هویج»آمریکا و اروپا در قبال برجام/۱۲ میلیون زوج جوان در آرزوی خانه دار شدن

, بازی همزمان«چماق و هویج»آمریکا و اروپا در قبال برجام/۱۲ میلیون زوج جوان در آرزوی خانه دار شدن, بازی همزمان«چماق و هویج»آمریکا و اروپا در قبال برجام/۱۲ میلیون زوج جوان در آرزوی خانه دار شدن, بازی همزمان«چماق و هویج»آمریکا و اروپا در قبال برجام/۱۲ میلیون زوج جوان در آرزوی خانه دار شدن,

امام جمعه کمیجان گفت:آمریکا و اروپا در قبال برجام نقش «چماق و هویج» را همزمان بازی می کنند. آمریکا با زبان تهدید در پی ارعاب ایران جهت اخذ امتیازات بیشتر است و دولت های اروپایی نیز از طریق تطمیع ایران در صدد هموار ساختن همان مسیری هستند که ترامپ در حال ترسیم آن است.

,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از سلام کمیجان؛ حجت‌الاسلام مقدسی‌پور، امام جمعه کمیجان در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته کمیجان با اشاره به پرهیز از گناه در سبک زندگی اسلامی؛ گفت: از دیدگاه جهان بینی الهی؛ بر جهان طبیعت قانون «علیت» حکم فرما است و اعمال هرکس در دنیا و آخرت دارای نتیجه است. بین گناهان و نزول بلا ها رابطه علی و معلولی برقرار است. 

, دیار آفتاب, سلام کمیجان,

وی در ادامه افزود: در منطق دینی دوری از فرامین الهی علت بسیاری از خشکسالی ها، قحطی ها، مرگ و میر های ناگهانی و کوتاهی عمر و آفت ها ذکر شده است. پایبند نبودن به آموزه های دینی عامل کاهش رحمت و برکت الهی و تغییر نعمت ها است.

,

, ,

آزمون برجام فرصتی برای اثبات بد عهدی آمریکا

, آزمون برجام فرصتی برای اثبات بد عهدی آمریکا, آزمون برجام فرصتی برای اثبات بد عهدی آمریکا,

امام جمعه کمیجان با اشاره به سخنان سخیفانه ترامپ در مورد برجام گفت: بی اعتمادی به آمریکا یکی از اصول مسلّم مکتب امام خمینی(ره) و منظومه فکری و عملی رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای بوده است.

,

وی در ادامه افزود: اظهارات اخیر ترامپ که سراسر فحاشی، بی احترامی، زیاده طلبی، افزون خواهی و باج خواهی در مقابل ایران بود، یک بار دیگر حقانیت بیانات رهبر انقلاب در خصوص بد عهدی آمریکا را به اثبات رساند.

,

 برجام؛ ابزاری برای باج خواهی ترامپ

,  برجام؛ ابزاری برای باج خواهی ترامپ,  برجام؛ ابزاری برای باج خواهی ترامپ,

حجت الاسلام مقدسی پور تصریح کرد: ترامپ همان گونه که پیش بینی می شد برجام را از جانب آمریکا از اعتبار انداخت، در صورتی که همچنان مصر است که ایران در برجام باقی بماند. ترامپ عملا مشخص کرد در صورتی که کنگره نیز به جمع بندی برای بازنگری در برجام رای ندهد، آن را لغو خواهد کرد و از آن خارج می شود.

,

هرگونه بازنگری در برجام به معنای لغو آن است

, هرگونه بازنگری در برجام به معنای لغو آن است, هرگونه بازنگری در برجام به معنای لغو آن است,

وی اظهار کرد: بنابراین هرگونه بازنگری در برجام به معنای لغو آن است و خوش بینی در این زمینه می تواند همچون سمّ مهلک هزینه هایی را که کشور ۴ سال گذشته بابت برجام متحمل شده است را افزایش دهد.

,

خطیب نمازجمعه کمیجان گفت: این که گفته می شود آمریکا در صدد خروج از برجام است به هیچ وجه به معنی نامطلوب بودن برجام برای آمریکا نیست. برجام از این جهت که برنامه ی هسته ای ایران را متوقف کرده برای آمریکا مطلوبیت فراوان دارد، ترامپ به هیچ وجه خواهان به هم خوردن آن نیست.

,

ترامپ علاوه بر محدودیت هسته ای؛ خواستار ایجاد محدودیت های دفاعی و موشکی است

, ترامپ علاوه بر محدودیت هسته ای؛ خواستار ایجاد محدودیت های دفاعی و موشکی است, ترامپ علاوه بر محدودیت هسته ای؛ خواستار ایجاد محدودیت های دفاعی و موشکی است,

حجت الاسلام مقدسی پور تصریح کرد: ترامپ در کنار محدودیت های هسته ای؛ خواستار اعمال بندهایی در برجام جهت ایجاد محدودیت های دفاعی و موشکی برای ایران و همچنین کنترل رفتار منطقه ای ایران است.

,

وی در ادامه افزود: آمریکا و اروپا در قبال ایران از یک سیاست کاملا هماهنگ پیروی می کنند و هر دو به دنبال کسب امتیازات بیشتر از ایران از طریق یک توافق ثانویه هستند .

,

 آمریکا و اروپا در قبال برجام نقش «چماق و هویج» را همزمان بازی می کنند

,  آمریکا و اروپا در قبال برجام نقش «چماق و هویج» را همزمان بازی می کنند,  آمریکا و اروپا در قبال برجام نقش «چماق و هویج» را همزمان بازی می کنند,

امام جمعه کمیجان بیان کرد:آمریکا و اروپا در قبال برجام نقش «چماق و هویج» را همزمان بازی می کنند. آمریکا با زبان تهدید در پی ارعاب ایران جهت اخذ امتیازات بیشتر است و دولت های اروپایی نیز از طریق تطمیع ایران در صدد هموار ساختن همان مسیری هستند که ترامپ در حال ترسیم آن است.

,

آزادی کرکوک پایانی بر توهمات حوزه نفوذ رژیم صهیونیستی

, آزادی کرکوک پایانی بر توهمات حوزه نفوذ رژیم صهیونیستی, آزادی کرکوک پایانی بر توهمات حوزه نفوذ رژیم صهیونیستی,

حجت الاسلام مقدسی پور با اشاره به آزادی کرکوک گفت: یکی از مناطق مهم در منطقه غرب آسیا استان کرکوک واقع در شمال بغداد و جنوب اقلیم کردستان است، که حدود ۴۰ درصد ذخایر نفتی و ۷۰ درصد ذخایر گازی عراق در آن واقع است.

,

وی در ادامه افزود: اقدام مناسب و سریع دولت عراق در اعزام نیروهای ارتش و تصرف شهر کرکوک که می توانست برای مسعود بارزانی اقلیم استقلالی ایجاد کند و برای رژیم صهیونیستی حیاط خلوت مناسبی در کنار مرزهای جمهوری اسلامی ایران به وجود بیاورد، تمام توهمات رویایی آنها از بین برد و بار دیگر اقتدار جبهه مقاومت را به رخ جهان کشاند.

,

وظیفه مهم دولت؛ توجه ویژه به تامین مسکن گروه های کم درآمد

, وظیفه مهم دولت؛ توجه ویژه به تامین مسکن گروه های کم درآمد, وظیفه مهم دولت؛ توجه ویژه به تامین مسکن گروه های کم درآمد,

خطیب نمازجمعه کمیجان مشکلات مسکن در کشور را یک مشکل اساسی دانست و بیان کرد: مسکن دغدغه بزرگ در همه دنیا است. در ایران قانون اساسی وظایفی برای دولت تعیین کرده است که توجه به تامین مسکن برای گروه های کم در آمد است.

,

اجاره نشینی یک سوم مردم ایران

, اجاره نشینی یک سوم مردم ایران, اجاره نشینی یک سوم مردم ایران,

حجت الاسلام مقدسی پور گفت: بیش از یک سوم جمعیت کشور ما اجاره نشین و بیشتر آنها از دهک های پایین و آسیب پذیر هستند . به رغم اینکه در بیشتر کشورها قانون رهن و اجاره وجود دارد اما در کشور ما چنین قانونی وجود ندارد و مالکان خودسرانه قیمت ها را افزایش می دهند و نظارتی هم وجود ندارد. مجلس شورای اسلامی باید به این موضوع ورود و این خلاء قانونی را با قانون گذاری پر کند.

,

۱۲ میلیون زوج جوان در آرزوی خانه دار شدن

, ۱۲ میلیون زوج جوان در آرزوی خانه دار شدن, ۱۲ میلیون زوج جوان در آرزوی خانه دار شدن,

وی در ادامه افزود: اکنون بیش از ۱۲ میلیون زوج جوان به خانه نیاز دارند و در ۱۰ سال آینده این رقم به ۱۶ میلیون خواهد رسید که برای این تعداد  به ۱۴ میلیون واحد نیاز داریم. با ساخت و یا واگذاری ۵۰ تا ۷۰ هزار واحد در سال به هدف نخواهیم رسید.

,

امام جمعه کمیجان بیان کرد: نبود توازن میان عرضه و تقاضای ناشی از کاهش ساخت و ساز در دوسال گذشته سبب شده تا عرضه مسکن از تقاضا عقب بماند.

,

رعایت قانون و نکات اخلاقی بستر بهره مندی از برکات پیاده روی اربعین

, رعایت قانون و نکات اخلاقی بستر بهره مندی از برکات پیاده روی اربعین, رعایت قانون و نکات اخلاقی بستر بهره مندی از برکات پیاده روی اربعین,

حجت الاسلام مقدسی پور با اشاره به سفر اربعینخاطر نشان کرد: زائر در این حماسه با شکوه، آمادگی کامل روحی و روانی که از قبل در خود ایجاد کرده و شناخت کافی و درک درست از شرایط و موقعیت ویژه ایام اربعین پیدا می کند و باید در طول سفر سعه صدر و بردباری را پیشه خود کند و از بی تابی و گلایه به دیگران بپرهیزد.

,

امام جمعه تفرش:

, امام جمعه تفرش:,

بلاهت رئیس جمهور آمریکا نباید سبب غفلت از مکر آمریکا شود/توان و ظرفیت داخلی؛ستونی که اقتصاد باید به آن تکیه دهد

, بلاهت رئیس جمهور آمریکا نباید سبب غفلت از مکر آمریکا شود/توان و ظرفیت داخلی؛ستونی که اقتصاد باید به آن تکیه دهد, بلاهت رئیس جمهور آمریکا نباید سبب غفلت از مکر آمریکا شود/توان و ظرفیت داخلی؛ستونی که اقتصاد باید به آن تکیه دهد, بلاهت رئیس جمهور آمریکا نباید سبب غفلت از مکر آمریکا شود/توان و ظرفیت داخلی؛ستونی که اقتصاد باید به آن تکیه دهد,

امام جمعه تفرش گفت: بلاهت رئیس جمهور آمریکا نباید سبب غفلت از مکر آمریکا شود. ایران توانسته است سلطه آمریکا را قطع کند و علاوه بر این با وجود خصومت ورزی آمریکا، قدرتمند شود و پیشرفت کند. همه این پیشرفتها در دوران تحریمها اتفاق افتاده است.

,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از ندای تفرش، حجت الاسلام نعمت الله خدامی، امام جمعه تفرش در خطبه های آیین عبادی و سیاسی جمعه این هفته در تفرش در واکنش به اظهارات سخیف ترامپ و مواضع اروپا گفت: برجام به نفع آمریکا و اروپا است و تا طرف مقابل آن را پاره نکند، ایران آن را پاره نمی کند. آمریکا کارگزار صهیونیسم بین الملل و به وجود آورنده داعش و جریان تکفیری است. از آنجایی که سپاه در مقابل داعش و سیاستهای آمریکا ایستادگی کرده، آمریکا از دست سپاه عصبانی است.

, دیار آفتاب, ندای تفرش, ندای تفرش,

بلاهت رئیس جمهور آمریکا نباید سبب غفلت از مکر آمریکا شود

, بلاهت رئیس جمهور آمریکا نباید سبب غفلت از مکر آمریکا شود, بلاهت رئیس جمهور آمریکا نباید سبب غفلت از مکر آمریکا شود,

خدامی ادامه داد: بلاهت رئیس جمهور آمریکا نباید سبب غفلت از مکر آمریکا شود. ایران توانسته است سلطه آمریکا را قطع کند و علاوه بر این با وجود خصومت ورزی آمریکا، قدرتمند شود و پیشرفت کند. همه این پیشرفتها در دوران تحریمها اتفاق افتاده است.

,

وی تصریح کرد: این حقیقت برخلاف خیال باطل برخی ها مبنی براین که «اگر تحت سیاستهای غرب نباشیم رشد نمی کنیم» است. در دوران پهلوی کشور ایران و مردم تحت سلطه سیاستهای استعماری غربیان بود، اما در آن مدت ایران چه رشدی کرده است؟

,

ستونی که اقتصاد باید به آن تکیه دهد، ستون توان و ظرفیت داخلی است

, ستونی که اقتصاد باید به آن تکیه دهد، ستون توان و ظرفیت داخلی است, ستونی که اقتصاد باید به آن تکیه دهد، ستون توان و ظرفیت داخلی است,

خطیب نماز جمعه در تفرش اضافه کرد: کسی با سرمایه گذاری خارجی مشکلی ندارد ولی ستونی که اقتصاد باید به آن تکیه دهد، ستون توان و ظرفیت داخلی است و نه قرار دادهای غربی!

,

خدامی گفت: توان موشکی ایران روز به روز افزایش می یابد که این پیشرفت، به رغم خواست دشمن و مخالفت آنها کسب شده است.

,

وی با اشاره به آزادی کرکوک بیان کرد: آزادی کرکوک توسط نیروهای نظامی و مردمی عراق پایانی بر توهمات حوزه نفوذ رژیم صهیونیستها و گول خورده های آنهاست.

,

امام جمعه تفرش خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آمریکا هم تاریخ خود و ایران و جغرافیای منطقه را مطالعه کند؛ ملت ایران جنایات بی شمار دولت آمریکا را طی سالیان طولانی فراموش نخواهند کرد. در اینگونه مقاطع مانند برجام، مردم و مسئولان دولتی بدعهدی آمریکا و غرب را یکبار دیگر مشاهده کردند و باز در اعتقادات خود راسخ شدند که آمریکا مورد اعتماد و تکیه نیست.

,

خدامی با تبیین معارف آیه ۶ سوره حمد، بیان کرد: واژه «صراط» بیش از ۴۰ مرتبه در قرآن ذکر شده است. انتخاب راه و خط فکری صحیح، نشانه شخصیت انسان است.

,

وی اضافه کرد: در برابر راه الهی، راههای دیگری مانند خواسته و توقعات فردی انتظارات و هوسهای مردم، وسوسه شیطان، طاغوت و... وجود دارد که مسلمان واقعی همواره به دنبال راه خدا و اولیائش است و هدایت در این مسیر را از خداوند می طلبد.

,

امام جمعه تفرش در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به آیه ۲۹ سوره انفال گفت: فرقان قدرت تشخیص حق از باطل است و حکمت و بینشی است که به اهل تقوا داده می شود. در منطق قرآن وسیله و معیار شناخت حق از باطل متعدد است از جمله انبیا و اولیای الهی، کتاب آسمانی، عقل و خرد و تقوا.

,

خطیب نماز جمعه در تفرش با بیان مناسبتهای هفته آینده، ۲۹ مهر و ۱ صفر را مصادف با سالروز ورود کاروان اهل بیت(ع) امام حسین(ع) به شام عنوان و اظهار کرد: کاروان اسرا توانستند با راهبرد بیان مواضع جبهه امامت، دشمن را خوار کنند.

,

خدامی با اشاره به سالروز درگذشت آیت الله مهدوی کنی در سال ۹۳، بیان کرد: این عالم قرآنی بدون انحراف همواره در محضر مقام ولایت و مردم بود و از هیچ خدمتی دریغ نمی کرد.

,

وی در خصوص ۴ آبان سالروز اعتراض و افشاگری امام خمینی(ره) علیه پذیرش کاپیتولاسیون، خاطر نشان کرد: امام(ره) قانون مصونیت اتباع بیگانه در ایران توسط رژیم شاه را ادامه طرحهای ذلت بار نظام سلطه برای ملت ایران تلقی و موضع انقلابی خود را به وضوح مطرح کرد که نتیجه این اعتراض تشکیل نظام اسلامی شد. هرگاه در مقابله با دشمنان به تکلیف شرعی عمل شود، آثار و فواید آن بی شمار خواهد بود.

,

امام جمعه ساوه

, امام جمعه ساوه,

هر نوع مذاکره مجدد؛ ممنوع/نظریه اروپای خوب و آمریکای بد غلط است

, هر نوع مذاکره مجدد؛ ممنوع/نظریه اروپای خوب و آمریکای بد غلط است, هر نوع مذاکره مجدد؛ ممنوع/نظریه اروپای خوب و آمریکای بد غلط است, هر نوع مذاکره مجدد؛ ممنوع/نظریه اروپای خوب و آمریکای بد غلط است,

امام جمعه ساوه گفت: القای دیوانه بودن ترامپ برای ایجاد ترس و پایبندی به برجام به هر قیمتی است در حالیکه ما دیوانه تر از ترامپ یعنی صدام و داعش را ادب کردیم.

,

به گزارش دیار آفتاب؛به نقل از نارخبر، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ساوه در خطبه های نمازجمعه این شهر گفت: القای دیوانه بودن ترامپ برای ایجاد ترس و پایبندی به برجام به هر قیمتی است در حالیکه ما دیوانه تر از ترامپ یعنی صدام و داعش را ادب کردیم.

, دیار آفتاب, نارخبر، , نارخبر،,

وی افزود: هرگز جنگی در راه نیست و آنها به یاد دارند چطور سربازانشان توسط سپاهیان دلاور دستگیر شدند و این عصبانیت ها ناشی از شکستهای آمریکا از ایران در منطقه است.

,

حسینی بیان کرد: مکتبی که فرهنگ عزت و شهادت دارد هیچ هراس و اسارتی ندارد.

,

وی ادامه داد: آمریکا بداند که اگر غلط زیادی کند با دستور فرمانده کل قوا رهبر معظم انقلاب، ظرف چند دقیقه حیفا و تلاویو را با خاک یکسان می کنیم.

,

خطیب نماز جمعه ساوه با اشاره به بدعهدی آمریکا تاکید کرد: هر نوع مذاکره مجدد ممنوع است، آمریکایی ها می خواهند الگوی برجام را به حوزه امنیت و توان دفاعی، نفوذ منطقه ای و هویت انقلابی تعمیم دهند، لذا وزیرخارجه آمریکا گفته ما خواهان توافق ثانویه هستیم.

,

وی به دشمنان هشدار داد که با آتش، بازی نکند و افزود: طبق بیان رهبری اگر متعهد به برجام بمانند، ما هم می مانیم چون عهد بستیم ولی اگر توافق را پاره کنند ما آن را ریز ریز می کنیم.

,

حسینی اظهار کرد: نظریه اروپای خوب و آمریکای بد غلط است زیرا وابستگی اروپا به آمریکا ۴۵ برابر ایران است و بخاطر همین دنباله رو آمریکا است.

,

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در این خصوص ادامه داد: صرف محکوم کردن آمریکا توسط اروپا کافی نیست باید به تعهداتشان در برابر ایران عمل کنند و در برابر نقض برجام از سوی آمریکا بایستند.

,

امام جمعه ساوه گفت: تنها راه نجات ما صلابت، اقتدار، ولایتمداری و پیگیری اقتصاد مقاومتی است.

,

وی افزود: هر وقت بر آمریکا لبخند زدیم ضربه خوردیم، آزموده را آزمودن خطا است.

,

دلایل شکست برجام/باغ برجام از ابتدا بی حاصل بود

, دلایل شکست برجام/باغ برجام از ابتدا بی حاصل بود, دلایل شکست برجام/, باغ برجام از ابتدا بی حاصل بود, ,

حسینی بیان کرد: اشتباه محاسباتی، اشتیاق به آمریکا و عوامل نفوذی سه عامل شکست برجام بودند.

,

وی با یادآوری جشن و پایکوبی پس از برجام در بعضی رسانه ها ادامه داد: این باغ برجام از ابتدا بی حاصل بود ، در زمان خود اوباما نیز چندین بار روح و متن برجام نقض شد و بر تحریم ها افزوده شد، در حالیکه قرار بود از همان روز اول همه تحریم ها حذف شود.

,

تسلیت مصیبت بزرگ کاپیتولاسیون و فروش استقلال ایران

, تسلیت مصیبت بزرگ کاپیتولاسیون و فروش استقلال ایران, تسلیت مصیبت بزرگ کاپیتولاسیون و فروش استقلال ایران,

این کارشناس حقوق بین الملل با اشاره به تن دادن پهلوی به کاپیتولاسیون اظهار کرد: این لایحه با درخواست محمدرضا پهلوی در مجلس تصویب و به صورت یک طرفه به دیپلماتها و ماموران آمریکایی مصونیت قضایی داده می شد.

,

وی افزود: امام خمینی(ره) در این رابطه با انا لله و انا الیه راجعون سخنرانی را شروع کرد تا این مصیبت بزرگ را به مردم هشدار دهد و فرمود:« استقلال ما را فروختند و باز هم چراغانی کردند، پایکوبی کردند. اگر من به جای اینها بودم این چراغانی ها را منع می کردم، می گفتم بیرق سیاه بالای سر بازارها بزنند».

,

حسینی با اشاره به سخنان امام راحل تاکید کرد: آمریکا خواستار نابودی کامل عزت و استقلال ما است و برای رسیدن به این هدف از هیچ اقدامی ابا ندارد.

,

وی ادامه داد: آمریکای امروز وحشی تر از گذشته است و ترامپ چهره واقعی و عریان آمریکا است و تفاوتی در سیاست های خارجی با سایر روسای جمهور آمریکا ندارد.

,

رباخواری بلای اجتماع است

, رباخواری بلای اجتماع است, رباخواری بلای اجتماع است,

امام جمعه ساوه بیان کرد: یکی از گناهان کبیره نزول خواری است و یهود بخاطر همین گناه مستحق خشم پروردگار شدند.

,

وی افزود: باید از اموالی که به انسان داده شده است در راه پروردگار، قرض الحسنه و صدقه داد، نه به دنبال کسب درآمد از نیاز مالی دیگران بود.

,

حسینی با اشاره به تاکید حضرت علی (ع) برآموختن تجارت اظهار کرد: ای مردم، ابتدا احکام تجارت را بیاموزید سپس تجارت کنید.

,

زیارت اربعین از ویژگی های شیعیان برجسته است

, زیارت اربعین از ویژگی های شیعیان برجسته است, زیارت اربعین از ویژگی های شیعیان برجسته است,

امام جمعه ساوه گفت: زیارت اربعین از ویژگی های شیعیان برجسته است و فرصت خوبی برای اتصال و ارادت به اباعبدالله الحسین(ع) است.

,

وی ادامه داد: این پیاده روی اربعین روح بندگی و استکبارستیزی را تقویت می کند.

,

اطاعات از آیت الله خامنه ای، اطاعت از امام(ره) است

, اطاعات از آیت الله خامنه ای، اطاعت از امام(ره) است, اطاعات از آیت الله خامنه ای، اطاعت از امام(ره) است,

حسینی با اشاره به سالگرد شهادت آیت الله سیدمصطفی خمینی تاکید کرد: فرزند امام(ره)در اول آبان ۱۳۵۶ با توطئه خاصی در نجف به شهادت رسید تا امام راحل و سایر انقلابیون را به نحوی تهدید کنند.

,

وی افزود: امام راحل مانند کوهی استوار ایستاد و این شهادت را از الطاف خفیه الهی دانست و همینطور شد و مراسم اربعین آقا مصطفی در شهرهای مختلف، جان تازه ای به انقلاب داد.

,

امام جمعه ساوه بیان کرد: یادگاران امام راحل بخصوص همکلاسی خودم سیدحسن، وصیت پدرش سید احمدآقا را جدی بگیرند و با ولایتمداری ، دقت و بصیرت کاری کنند همین آوازه همیشه در نسل امام (ره) بماند.

,

وی ادامه داد: حرمت رهبری نظام اسلامی از اصول خدشه ناپذیر انقلاب اسلامی است.

,

حسینی خاطر نشان کرد: اطاعت از آیت الله خامنه ای، اطاعت از امام(ره) است، هرکسی منکر این معنا شود در خط امام (ره) نیست و در خط آمریکا است.

,

خطیب جمعه محلات؛

, خطیب جمعه محلات؛,

سخن گفتن از مذاکره با اروپا در راستای نگرانی‌های آنها خیانت به کشور است/تقویت مؤلفه‌های قدرت نظام تنها راه مقابله با دشمن است

, سخن گفتن از مذاکره با اروپا در راستای نگرانی‌های آنها خیانت به کشور است/تقویت مؤلفه‌های قدرت نظام تنها راه مقابله با دشمن است, سخن گفتن از مذاکره با اروپا در راستای نگرانی‌های آنها خیانت به کشور است/تقویت مؤلفه‌های قدرت نظام تنها راه مقابله با دشمن است, سخن گفتن از مذاکره با اروپا در راستای نگرانی‌های آنها خیانت به کشور است/تقویت مؤلفه‌های قدرت نظام تنها راه مقابله با دشمن است,

امام جمعه محلات گفت: با تمام تجربیات روشن ۴۰ ساله انقلاب و برجام باز هم عده‌ای سخن از مذاکره در خصوص نگرانی‌های اروپا به زبان آورده‌اند و این سخنان به نوعی گرا دادن به دشمن و خیانت به کشور و نظام است و تنها راه مقابله با زیاده خواهی‌های غرب و آمریکا تقویت مؤلفه‌های قدرت کشور است.

,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از پایگاه خبری صبح محلات، حجت الاسلام مهدی ربانی، امام جمعه شهر محلات، در خطبه‌‎های نماز جمعه این هفته شهر محلات با اشاره به آغاز ماه صفر و ورود کاروان اسرای کربلا به شام گفت: کاروان اسرای کربلا در راه رسیدن به شام سختی‌های فراوان و طاقت فرسایی را تحمل و از فرصت طلایی خطبه خوانی در دربار ابن زیاد برای خنثی سازی تبلیغات منفی و جنگ نرم دستگاه بنی امیه استفاده کردند.

, دیار آفتاب, پایگاه خبری صبح محلات, پایگاه خبری صبح محلات,

, ,

خطبه خوانی حضرت زینب(س) در دربار شامیان بهترین الگو برای مقابله با جنگ نرم دشمن است

, خطبه خوانی حضرت زینب(س) در دربار شامیان بهترین الگو برای مقابله با جنگ نرم دشمن است, خطبه خوانی حضرت زینب(س) در دربار شامیان بهترین الگو برای مقابله با جنگ نرم دشمن است, خطبه خوانی حضرت زینب(س) در دربار شامیان بهترین الگو برای مقابله با جنگ نرم دشمن است,

وی ادامه داد: سخنرانی حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) در مقابله با جنگ نرم دستگاه بنی امیه کار را به جایی رساند که دستگاه بنی امیه و ابن زیاد مجبور شدند جنایات خود در حادثه کربلا را به گردن دیگری بیاندازند.

,

ربانی تصریح کرد: مهمترین درس خطبه خوانی حضرت زینب(س) در دربار شامیان برای ما استفاده از فرصت‌های طلایی در مقابله با تبلیغات سوء و جنگ نرم دشمن برعلیه اسلام، اهل بیت(ع) و جمهوری اسلامی است و قطعا کار ما با وجود ابزار بسیار قدرتمند رسانه‌ای غرب و دشمنان بسیار سخت خواهد بود، اما نباید از هیچ اقدامی کوتاهی کنیم.

,

شهادت حاج آقا مصطفی خمینی، جرقه آغاز حرکت انقلابی مردم شد

, شهادت حاج آقا مصطفی خمینی، جرقه آغاز حرکت انقلابی مردم شد, شهادت حاج آقا مصطفی خمینی، جرقه آغاز حرکت انقلابی مردم شد, شهادت حاج آقا مصطفی خمینی، جرقه آغاز حرکت انقلابی مردم شد,

خطیب جمعه محلات در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به چهلمین سالگرد شهادت حاج آقا مصطفی خمینی، فرزند امام(ره) به دست مزدوران رژیم عراق گفت: حاج آقا مصطفی، فردی علامه، اهل تقوا، علم و پژوهش بود و به فرموده خود امام(ره) شهادت حاج آقا مصطفی از الطاف خفیه الهی بود که موجب حرکت انقلابی مردم شد و اولین جرقه‌ی حرکت‌های مردمی در مراسمات ختم آقا مصطفی زده شد.

,

یکی از مهمترین اقدامات مدافعان حرم مقابله با انحرافات فکری دشمنان اسلام است

, یکی از مهمترین اقدامات مدافعان حرم مقابله با انحرافات فکری دشمنان اسلام است, یکی از مهمترین اقدامات مدافعان حرم مقابله با انحرافات فکری دشمنان اسلام است, یکی از مهمترین اقدامات مدافعان حرم مقابله با انحرافات فکری دشمنان اسلام است,

امام جمعه محلات، همچنین با اشاره به میزبانی دو شهید مدافع حرم در استان با اشاره به آخرین ملاقات خود با سردار شهید عبدالله خسروی پیش از آخرین اعزامش به سوریه و مرور خاطرات دفاع مقدس بخصوص عملیات مرصاد بیان کرد: رزمندگان ما در سوریه،وظیفه تلاش در راستای اعتلای فرهنگی و دینی رزمندگان مسلمان دیگر کشورها را بر عهده دارند و این شاید یکی از بزرگترین اقدامات تبلیغی در راستای دفاع از مکتب اهل بیت(ع) و جلوگیری از انحراف فکری مورد نظر دشمنان تکفیری وهابی، است.

,

موضع گیری متحد مسئولین در مقابل سخنان هتاکانه ترامپ قابل تقدیر است/هدف نهایی دشمنان تضعیف و نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران است

, موضع گیری متحد مسئولین در مقابل سخنان هتاکانه ترامپ قابل تقدیر است/هدف نهایی دشمنان تضعیف و نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران است, موضع گیری متحد مسئولین در مقابل سخنان هتاکانه ترامپ قابل تقدیر است/هدف نهایی دشمنان تضعیف و نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران است, موضع گیری متحد مسئولین در مقابل سخنان هتاکانه ترامپ قابل تقدیر است/هدف نهایی دشمنان تضعیف و نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران است,

ربانی با اشاره به سخنان هتاکانه رییس جمهور آمریکا در قبال برجام، ایران و سپاه گفت: موضع گیری‌های سخت همه‌ی مسئولین در دفاع از قدرت موشکی، سپاه و ارکان قدرت نظام بسیار خوب بود اما نکته مهم در این سر و صداها علی رغم  توصیه‌های اروپا به آمریکا برای حفظ برجام ،تلاش اروپا برای حفظ ظاهر و ماندن در کنار آمریکا برای فشار بیشتر بر ایران و گرفتن امتیاز از ایران است.

,

منافع آمریکا از برجام بسیار بیشتر از منافع ما از برجام بوده است/آمریکا به هیچ وجه به دنبال نابودی آن نیست

, منافع آمریکا از برجام بسیار بیشتر از منافع ما از برجام بوده است/آمریکا به هیچ وجه به دنبال نابودی آن نیست, منافع آمریکا از برجام بسیار بیشتر از منافع ما از برجام بوده است/آمریکا به هیچ وجه به دنبال نابودی آن نیست, منافع آمریکا از برجام بسیار بیشتر از منافع ما از برجام بوده است/آمریکا به هیچ وجه به دنبال نابودی آن نیست,

وی ادامه داد: تردیدی نیست آمریکا و اروپا به دنبال دریافت امتیازات بیشتر از ایران در شرایط کنونی هستند و در حالی که به گفته مسئولین برجام برای ما منفعتی نداشته، آمریکا به خاطر منافعی که از برجام برده به هیچ وجه به دنبال نابودی آن نیست و تنها به دنبال تضعیف و در نهایت نابودی نظام هستند و این همان اقدامی است که سابقا در لیبی انجام شد.

,

اروپا در همنوایی با آمریکا به دنبال تضعیف مؤلفه‌های قدرت ایران است

, اروپا در همنوایی با آمریکا به دنبال تضعیف مؤلفه‌های قدرت ایران است, اروپا در همنوایی با آمریکا به دنبال تضعیف مؤلفه‌های قدرت ایران است, اروپا در همنوایی با آمریکا به دنبال تضعیف مؤلفه‌های قدرت ایران است,

خطیب جمعه محلات افزود: اخیرا نیز سه طرف اروپایی ایران در برجام که خود را طرفدار حفظ برجام نشان می‌دهند در همنوایی با آمریکا خواستار افزایش فشار بر ایران برای کاهش توان موشکی و قدرت منطقه‌ای ایران شده و نخست وزیر انگلیس و صدر اعظم آلمان، توافق کرده‌اند که جامعه جهانی باید در مقابل فعالیت‌های منطقه‌ای ایران و رفع نگرانی از برنامه‌های موشکی به ایران فشار بیاورند و این اقدامات تنها در راستای امتیاز گیری از ایران است.

,

سخن گفتن از مذاکره با اروپا در راستای نگرانی‌های اروپا خیانت به کشور است/تقویت مؤلفه‌های قدرت نظام تنها راه مقابله با دشمن است

, سخن گفتن از مذاکره با اروپا در راستای نگرانی‌های اروپا خیانت به کشور است/تقویت مؤلفه‌های قدرت نظام تنها راه مقابله با دشمن است, سخن گفتن از مذاکره با اروپا در راستای نگرانی‌های اروپا خیانت به کشور است/تقویت مؤلفه‌های قدرت نظام تنها راه مقابله با دشمن است, سخن گفتن از مذاکره با اروپا در راستای نگرانی‌های اروپا خیانت به کشور است/تقویت مؤلفه‌های قدرت نظام تنها راه مقابله با دشمن است,

ربانی تاکید کرد: با تمام تجربیات روشن ۴۰ ساله انقلاب و برجام، باز هم عده‌ای سخن از مذاکره در خصوص نگرانی‌های اروپا به زبان آورده‌اند و این سخنان به نوعی گرا دادن به دشمن و خیانت به کشور و نظام است.

,

امام جمعه محلات در خاتمه با اشاره به سخنرانی رهبری در جمع نخبگان در هفته گذشته خاطر نشان کرد: ۷ توصیه رهبری برای مقابله با اقدامات و سخنان هتاکانه آمریکا نشان دهنده تجربه، بصیرت و شناخت دقیق ایشان از دشمن است و تقویت عناصر قدرت نظام مانند تقویت توان دفاعی و موشکی، اقتصاد و قدرت منطقه‌ای نظام، تنها راه مقابله با اقدامات دشمن در راستای تضعیف و نابودی نظام است.

,

امام جمعه موقت شهر خنداب:

, امام جمعه موقت شهر خنداب:,

دشمنی آمریکا با ایران بر سر نظام اسلامی است/چشم‌انتظاری مردم خنداب برای عملی شدن وعده‌های مسئولین

, دشمنی آمریکا با ایران بر سر نظام اسلامی است/چشم‌انتظاری مردم خنداب برای عملی شدن وعده‌های مسئولین, دشمنی آمریکا با ایران بر سر نظام اسلامی است/چشم‌انتظاری مردم خنداب برای عملی شدن وعده‌های مسئولین, دشمنی آمریکا با ایران بر سر نظام اسلامی است/چشم‌انتظاری مردم خنداب برای عملی شدن وعده‌های مسئولین,

امام جمعه موقت شهر خنداب گفت: دشمنی آمریکا با کشور ایران بر سر مسائل هسته ای نیست، آنها با نظام اسلامی، ولایت فقیه و ارزش های دینی ما سر جنگ دارند.

,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از پایگاه خبری نسیم خنداب، حجت الاسلام صفاهانی امام جمعه موقت شهر خنداب در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با معرفی نمونه انسان کامل به شیعیان گفت: امام حسین(ع) نمونه انسان کامل است و شیعیانی که می خواهند در جاده تقوا حرکت کنند باید این امام برزگوار را الگوی خود قرار بدهند.

, دیار آفتاب, پایگاه خبری نسیم خنداب,

صفاهانی با اشاره به هدف از قیام امام حسین(ع) گفت: هدف امام حسین(ع) از قیام در روز عاشورا نجات اسلام از جهالت بود چرا که معاویه با ظاهر دینی و باطنی فریب گونه بر مردم آن زمان حکومت می‌کرد و امام(ع) برای احیای حق در جامعه آن زمان عازم کربلا شد.

,

مردم شهرستان خنداب چشم انتظار اقدام و عمل مسئولین هستند

, مردم شهرستان خنداب چشم انتظار اقدام و عمل مسئولین هستند, مردم شهرستان خنداب چشم انتظار اقدام و عمل مسئولین هستند,

امام جمعه موقت شهر خنداب با اشاره به مشکلات اصلی مردم شهرستان خنداب گفت: بیمارستان مهر خنداب پس از سال‌ها چشم انتظاری مردم افتتاح شد در حالیکه به علت کمبود تجهیزات و نبود پزشک متخصص آماده ارائه خدمات تخصصی به مراجعه‌کنندگان نیست، امیدواریم مسئولین به قول خود مبنی بر تجهیز بیمارستان تا پایان آبان ماه عمل کنند.

,

وی در ادامه افزود: جاده مشکل دیگری است که مردم این شهرستان سال‌هاست رنج از دست دادن عزیزانشان در این مسیر را به دوش می‌کشند، امیدواریم مسئولین هر چه سریعتر نسبت به تعریض و آسفالت این جاده اقدام کنند.

,

صفاهانی با اشاره به کمبود امکانات ورزشی در شهرستان خنداب گفت: جوانان این مرز و بوم تا چه زمانی باید شاهد کمبود امکانات ورزشی در شهرستان خنداب باشند، در حالیکه سرمایه‌گذاری در این عرصه آمار بسیاری از مشکلات اجتماعی در بین جوانان را کاهش خواهد داد.

,

امام جمعه موقت شهر خنداب تصریح کرد: مشکل کم‌آبی از جمله معضلات دیگری است که کشاورزان خندابی با آن دسته و پنجه نرم می‌کنند رفع این مشکل توجه و عزم جدی مسئولین را می‌طلبد.

,

دشمنی آمریکا با ایران بر سر نظام اسلامی است

, دشمنی آمریکا با ایران بر سر نظام اسلامی است, دشمنی آمریکا با ایران بر سر نظام اسلامی است,

صفاهانی با اشاره به سخنان سخیف رییس جمهور آمریکا، بیان کرد: ملت ایران سخنان ترامپ بر علیه سپاه پاسداران و محکومیت جمهوری اسلامی به عنوان کشوری تروریست را برنمی‌تابند، چرا که ترامپ با این سخنان دو پهلو در ظاهر به دنبال فریب افکار عمومی است اما باطن این سخنان برخواسته از خوی استکبار ی آمریکا است، این کشور از سالیان متمادی به دنبال تسلط بر مسلمانان و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم جمهوری اسلامی است.

,

وی خاطرنشان کرد: دشمنی آمریکا با کشور ایران بر سر مسائل هسته ای نیست، آنها با نظام اسلامی، ولایت فقیه و ارزش های دینی ما سر جنگ دارند، اما مسئولین این کشور باید بدانند ملت آزاده ایران تا ابد پیرو امام حسین(ع) و ولایت فقیه و پایبند به ارزش های دینی شهدا و رهبری کبیر انقلاب است.

,

امام جمعه فرمهین:

, امام جمعه فرمهین:,

روحیه ی انقلابی، رمز پیروزی بر خدعه های دشمنان/آمریکا با فشار تحریم های جدید در صدد نقض برجام است

, روحیه ی انقلابی، رمز پیروزی بر خدعه های دشمنان/آمریکا با فشار تحریم های جدید در صدد نقض برجام است , روحیه ی انقلابی، رمز پیروزی بر خدعه های دشمنان/آمریکا با فشار تحریم های جدید در صدد نقض برجام است , روحیه ی انقلابی، رمز پیروزی بر خدعه های دشمنان/آمریکا با فشار تحریم های جدید در صدد نقض برجام است ,

امام جمعه فرمهین گفت: آمریکا با فشار تحریم های جدید در صدد نقض برجام است، ما در این مسئله پیرو خط ولایت هستیم و به فرموده رهبری؛ «اگر طرف مقابل برجام را پاره کند ما آن را ریزریز می کنیم».

,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از فراهان خبر؛ حجت الاسلام محمد مهدی فیض کرمیان، امام جمعه فرمهین در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به شهادت زید بن علی بن الحسین(ع) گفت: بزرگترین فرزند امام سجاد(ع) به زهد و فضل، علم و ورع و سخاوت و شجاعت معروف بود.

, دیار آفتاب, فراهان خبر,

وی افزود: زید بن علی بن الحسین(ع) به منظور امر به معروف و نهى از منکر، احقاق حق و بازگرداندن خلافت به صاحبان اصلى آن، یعنى اهل بیت(ع) با شمشیر قیام کرد، شهادت او و به صلیب کشیدن پیکر مطهرش نشان از رنج ها و مصیبت هایی است که برای برافراشته شدن پرچم تشیع در طول تاریخ صورت گرفته است.

,

ما باید قدردان امنیت حاکم بر کشور باشیم

, ما باید قدردان امنیت حاکم بر کشور باشیم, ما باید قدردان امنیت حاکم بر کشور باشیم,

فیض کرمیان اظهار کرد: دشمنان اهل بیت(ع) افرادی پست و پلید هستند، جوانان ما با الگو گرفتن از حادثه کربلا در برابر ظلم و ستم ایستادگی می کنند  و برای از دفاع از کیان اسلام در خارج از مرزهای کشور جان خود را فدا می کنند.

,

امام جمعه فرمهین بیان کرد: با جانفشانی مدافعان حرم ما در امنیت زندگی می کنیم، باید قدردان این امنیت باشیم و با حضور در صحنه اجازه کوچکترین تحرکی را به دشمن ندهیم.

,

وی ادامه داد: خداوند دشمنان ما را از احمق ها آفرید، نمونه آن رئیس جمهور آمریکا است که با اتهام های واهی به ملت ایران و اباطیل خود چهره واقعی خود را به دنیا نشان داد.

,

نظام جمهوری اسلامی در برابر یاوه گویی های استکبار ایستاده است

, نظام جمهوری اسلامی در برابر یاوه گویی های استکبار ایستاده است , نظام جمهوری اسلامی در برابر یاوه گویی های استکبار ایستاده است ,

فیض کرمیان افزود: تنها نظامی که در برابر یاوه گویی ها و زور گویی های استکبار جهانی ایستاده است، نظام جمهوری اسلامی ایران است.

,

امام جمعه فرمهین اظهار کرد: جوانان این مرز و بوم با جانفشانی خود و سرنگونی داعش،راه نفوذ آمریکا در عراق و سوریه را بستند و با همکاری سپاه پاسدارن و بسیجیان نقشه های آمریکا نقش بر آب شد.

,

وی بیان کرد: آمریکا به دنبال آن بود که با تجزیه کردستان عراق، حضور اسرائیل را در منطقه رقم بزند که شکست ذلت بار آن ها در منطقه این نقشه استکبار باز هم نقش بر آب شد.

,

آمریکا با فشار تحریم های جدید در صدد نقض برجام است 

, آمریکا با فشار تحریم های جدید در صدد نقض برجام است , آمریکا با فشار تحریم های جدید در صدد نقض برجام است ,

فیض کرمیان بیان کرد: آمریکا با فشار تحریم های جدید در صدد نقض برجام است، ما در این مسئله پیرو خط ولایت هستیم و به فرموده رهبری؛ «اگر طرف مقابل برجام را پاره کند ما آن را ریزریز می کنیم».

,

امام جمعه فرمهین گفت: ملت ایرن به جهانیان ثابت کرده است که می‌توان از ابرقدرتها نترسید و در مقابل آنها ایستادگی کرد و با وجود تحریم ها و فشارها، به رشد و پیشرفت روزافزون نیز دست یافت.

,

 روحیه ی انقلابی رمز پیروزی ما بر خدعه های دشمنان

,  روحیه ی انقلابی رمز پیروزی ما بر خدعه های دشمنان,  روحیه ی انقلابی رمز پیروزی ما بر خدعه های دشمنان,

وی افزود:راز ما در رسیدن به این موفقیت ها و پیشرفت ها تنها توکل به خدا و پیروی از ولایت بوده است، ما با این روحیه انقلابی می تواینم بر خدعه های دشمن پیروز شویم و باید این روحیه را حفظ کنیم.

,

فیض کرمیان بیان کرد: دشمن می خواهد این روحیه انقلابی را از ما بگیرد اما غافل از این که بسیج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است که روز به روز نیز بیشتر رشد می کند.

,

اربعین، قدرت نمایی بزرگ شیعیان است 

, اربعین، قدرت نمایی بزرگ شیعیان است , اربعین، قدرت نمایی بزرگ شیعیان است ,

امام جمعه فرمهین با اشاره به حرکت بزرگ اربعین گفت: زیارت امام حسین(ع) از زمان شهادت آن حضرت آرزوی تمام شیعیان و علاقه‌مندان خاندان عصمت و طهارت(ع) است و بسیاری از شیعیان در این مسیر سختی‌های زیادی را متحمل شده‌اند.

,

وی افزود: راه امام حسین(ع) راه خوبی‌ها، ارزش‌ها و نیکی‌هاست و هر کسی این راه را دنبال کند رضایت خداوند متعال را حاصل کرده است بنابراین هرچه که ما در باب فضیلت زیارت امام حسین(ع)  بگوییم باز هم کم است.

,

فیض کرمیان با بیان اینکه اربعین، قدرت نمایی بزرگ شیعیان است، اظهار کرد: این سفر برکات بسیاری دارد، در حال حاضر هم شرایط برای این سفر هموار و امنیت برقرار است، افرادی که به دلایلی نمی توانند در این سفر حضور داشته باشند با کمک های نقدی و غیر نقدی در این حرکت عظیم سهیم باشند.

,

 رونق تولید و اشتغال در راس امور استاندار جدید

, رونق تولید و اشتغال در راس امور استاندار جدید, رونق تولید و اشتغال در راس امور استاندار جدید,

امام جمعه فرمهین با اشاره به مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید مرکزی خاطر نشان کرد: آرزوی موفقیت برای استاندار جدید داریم و از زحمات استاندار قبلی هم تقدیر می کنیم، استاندار جدید رونق تولید و اشتغال که تاکید رهبری معظم انقلاب است در دستور کار خود قرار دهد، متاسفانه استاندار سبقه سیاسی دارد که این اشتباه است، وقتی رهبری معظم انقلاب همگان را به سوی اقتصادی مقاومتی، تولید و اشتغال سوق می دهد باید این موضوع در راس امور قرار بگیرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه