اخبار داغ

رئیس دانشگاه پیام نور نی ریز خبرداد؛

آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور نی ریز

آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور نی ریز
رئیس دانشگاه پیام نور نی ریز از آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت این دانشگاه خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض نی ریز؛ شهباز صداقت رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان نی ریز در گفتگو با خبرنگار نبض نی ریز گفت: ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور نی ریز جهت نیمسال اول 96 از تاریخ 29 مهرماه از طریق سایت سازمان سنجش و با مراجعه حضوری به دانشگاه امکان پذیر می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نبض نی ریز؛,

وی افزود: کلیه پذیرفته‌شدگان می‌بایست به همراه تصویر دیپلم نظام قدیم و یا گواهی پیش‌دانشگاهی خود، به «دفاتر پیشخوان خدمات دولت» مراجعه و تائیدیه‌ تحصیلی (ارزش تحصیلی) از اداره آموزش ‌و پرورش محل تحصیل خود را درخواست نمایند و رسید آن را در زمان ثبت‌نام به دانشگاه ارائه دهند.

,


صداقت خاطر نشان شد: کلیه پذیرفته‌شدگان حتماً نام ‌رشته و مؤسسه آموزش‌عالی یا مرکز و یا واحد آموزشی محل تحصیل خود را در فرم «دفاتر پیشخوان خدمات دولت» اعلام نمایند.

,
,

رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان نی ریزعنوان داشت: ضمناً داوطلبان گرامی می‌توانند سؤالات خود را با شماره‌ تماس 53828791 الی 93 در میان بگذارند و یا به ساختمان اداری دانشگاه واقع در میدان فضل مراجعه فرمایند.

,

وی در پایان خاطر نشان شد: با توجه به شروع کلاسها از نیمسال جاری و ظرفیت محدود در برخی رشته های پر طرفدار، متقاضیان هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه