اخبار داغ

جوان بافتی قهرمان سومین دوره مسابقات دو صحرانوردی کشور شد

جوان بافتی قهرمان سومین دوره مسابقات دو صحرانوردی کشور شد
سومین دوره مسابقات دو صحرانوردی جوانان قهرمانی کشور ویژه پسران روستایی معروف به جام خلیج فارس در شهرستان بافت برگزار شد که جوان بافتی توانست در این مسابقات قهرمان شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از اقطاع؛ سومین دوره مسابقات دو صحرانوردی جوانان قهرمانی کشور ویژه پسران روستایی معروف به جام خلیج فارس در شهرستان بافت برگزار شد که جوان بافتی تونانست در این مسابقات قهرمان شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , اقطاع, ؛ سومین دوره مسابقات دو صحرانوردی جوانان قهرمانی کشور ویژه پسران روستایی معروف به جام خلیج فارس در شهرستان بافت برگزار شد که جوان بافتی تونانست در این مسابقات قهرمان شود.,

کلهر دبیرفدراسیون ورزشهای روستایی کشور در خصوص این مسابقات گفت:قریب به ۲۵۰۰ بازی بومی در کشور داریم که استان کرمان ۳۰۰بازی بومی ثبت شده است که این یک گنجیه است که با تمام شدن نفت نیز از بین نمیرود و ما باید این فرهنگ غنی و تمدن کشور را زنده کنیم.

,

وی ابراز داشت: امروز مشکل خانواده ها و جوانان فضای مجازی است که بیگانگان به آن خوراک می دهند و ما باید با ترویج این بازیها آنها را با فرهنگ غنی خود آشناکنیم تا فرهنگ ما حفظ شود.

,

کلهر در ادامه افزود: از میان ۶ تیم که از ۵ استان کشور در این مسابقات حضور یافتند در انفرادی علی علیرضایی از بافت کرمان نفر اول با زمان ۴۲/۱۹ ثانیه، جمال دادوراز آذربایجان شرقی نفردوم با زمان ۵۷/۱۹ و حسین زمانی از تهران نفر سوم با زمان ۵۹/۱۹  حمید پیرمرادلو از بافت نفر چهارم را کسب کردند و در رده تیمی تیم آذربایجان شرقی رتبه اول، تهران رتبه دوم و تیم بافت کرمان رتبه سوم تیمی را به خود اختصاص دادند.

,

وی  گفت: این مرحله از مسابقات استعدادیابی فدراسیون دو میدانی بود و ما در اطلاعیه مسابقات از جوانان صاحب نام دعوت نکردیم و اولویت را استعدادهای جدید و تازه واردان گذاشتیم تا این عزیزان بتوانند آینده خوبی برای کشور رقم زنند.

,

پور جلالی مسوول امور ورزش جوانان شهرستان بافت ضمن ابراز خوشنودی از برگزاری این مسابقات در بافت بیان کرد: شهرستان بافت برای اولین بار میزبان سومین دوره مسابقات دو صحرا نوردی ویژه جوانان قهرمانی کشور می باشد، شهرستان با ظرفیت های خو.ب گردشگری و آب و هوای مناسب جایگاه خوبی برای برگزاری مسابقات مختلف است.

,

وی با اشاره به قهرمتان خیزی این شهرستان گفت: از آنجا که این شهرستان در این رشته قهرمانان خوبی همچون پیمان نصیری قهرمان پیرالمیک و جناب حریر نایب قهرمان پیشکسوت کشور را در این رشته دارد و امروز نیز در دو صحرانوردی آقای علیرضایی قهرمان شدند این نشان از ظرفیت این شهرستان دارد و امید است بتوانیم با برگزاری مسابقات متعدد در زمینه های مختلف قهرمانان شهرستان را به کشور بشناسانیم.

,

 علی علیرضایی نفر اول مسابقات دوصحرانوردی کشور گفت: خوشحالم توانستم نفر اول این مسابقات شوم و این قهرمانی را ثمره تلاش مربی و زحمات پدر و مادرم می دانیم.

,

منوچهر عزیزی قهرمان جوانان و ارتشهای کشور در رشته دو و میدانی از بافت ضمن انتقاد از کمبود امکانات دو میدانی در شهرستان گفت: متاسفانه شهرستان پیست دو و میدانی برای تمرین ندارد، در این میان هیچ هزینه ایبرای رفت و برگشت ورزشکاران به مسابقات متعدد درنظر نگرفته است و اسپانسر نیز در این زمینه کم است خواهشمند است مسوولین شهری و استانی ورزش در این باره فکری کنند تا استعدادهای ورزشی شهرستان هدر نرود.

,

 

,

انتهای پیام/م

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه